Mitä joulukoristeita teillä on jo?

  • Viestiketjun aloittaja kilisee kilisee kulkunen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eikääh,onneksi edes sinä ap et ole tosissasi!

Mua ahdistaa joka vuosi,kun näen ensimmäiset jouluvalot ja koristeet.
Joulun aika on ahdistavaa,oikeestaan jos totta puhutaan,mä vihaan joulua!!
En siis muuten vihaa,koristeet on kauniita ym,mutta ne tuo mieleeni ahdistuksen,että taas pitäis alkaa lahjoja lapsille ostamaan...eikä shoppailussakaan mitään vikaa siis ole,vaan ongelma on raha,tai siis tarkemmin sen puute!

Mun puolesta Joulun vois skipata kalenterista pois!

Treveisin erittäin perseaukinen yh-mamma :(
 
"..."
Just virittelin tunnelmavaloja tänne sisälle. Kynttilöitä olen poltellut pari viikkoa jo :). Ei nyt ihan joulukoristeita vielä. Itsenäisyyspäivän jälkeen ajattelin ajattelin ne laittaa.
 
"Juhannus"
Mitä vit...

Päivää ennen aattoa laitetaan hillitysti koristetta meillä. Eihän joulu tunnu miltään, jos ne koristeet on paikallaa 3kk ennen sekä jälkeen joulun.
 
"miemie"
Ei mitään. Sain tänään tietää etten ole edes kotona joulunpyhinä, joten en tiedä laitanko sit edes koristeita. Toki voihan niitä ennen jouluakin ihailla, mutta mutta... :)
 
1. Joulukuuta on koristelupäiväksi varattu minun mielessäni, mutta koska sormet syyhyten olen tällä viikolla jo joulukuvastoja ihaillut luulen, että jotain tulee jo marraskuussa esille :) innolla odottelen, että pääsen niitä laittamaan, pää pursuaa ideoita! <3 vielä kun ollaam juuri muutettu ihan uuteen kotiinkin!
 
kilisee kilisee kulkunen
[QUOTE="Juhannus";29105778]Mitä vit...

Päivää ennen aattoa laitetaan hillitysti koristetta meillä. Eihän joulu tunnu miltään, jos ne koristeet on paikallaa 3kk ennen sekä jälkeen joulun.[/QUOTE]

Ei ole kolmea, vaan pari kuukautta enää :) Huom!! :xmas: Kohta on jo marraskuu ja pikkujoulukausi korkataan :xmas:
 
kilisee kilisee kulkunen
[QUOTE="miemie";29105814]Ei mitään. Sain tänään tietää etten ole edes kotona joulunpyhinä, joten en tiedä laitanko sit edes koristeita. Toki voihan niitä ennen jouluakin ihailla, mutta mutta... :)[/QUOTE]

Sääliksi käy sinua :( Miten voit elää vuoden ilman joulua..? Ymmärrätkö ollenkaan sitten, että vuosi on vaihtunut, jos välissä ei ole JOULUA??? :xmas:
 
kilisee kilisee kulkunen
1. Joulukuuta on koristelupäiväksi varattu minun mielessäni, mutta koska sormet syyhyten olen tällä viikolla jo joulukuvastoja ihaillut luulen, että jotain tulee jo marraskuussa esille :) innolla odottelen, että pääsen niitä laittamaan, pää pursuaa ideoita! <3 vielä kun ollaam juuri muutettu ihan uuteen kotiinkin!
Siitä tulee varmasti ihanaa koristella uutta kotia joulua odottamaan :xmas: Ei joulukoristeiden laitto tarkoita sitä, että joulu olisi jo tullut. Vaan joulun odotusta :)
 
kilisee kilisee kulkunen
[QUOTE="vieras";29106985]Tonttuja ikkunoissa ja jouluvalot pihakuusessa. Ei vielä muuta. Joululahjat on kyllä kaikki jo ostettu ja paketoitu ja ens viikolla jaetaan. :)[/QUOTE]

Hei kiva idea jakaa lahjoja jo lokakuussa :xmas: Vaikka omalle perheelle riittää pikkujoululahjat marraskuussa ja joululahjat sitten joulukuussa :xmas: Joulukalenteria unohtamatta! :) Sekin on kuin lahja!
 
"vieras"
Jouluvalot on ollut jo pari viikkoa. Tai kaamosvaloiksi minä niitä mielummin kutsun, Suomen syksy ja talvi on niin helvetin pimeää aikaa, että ihanasti valaisee nuo valot. Ja pari sellasta lasienkeliä roikkuu jo ikkunassa, mutta ne nyt ei välttämättä ole mitään joulukoristeita, itse vaan otin ne kesäksi pois ja lisäsin hetki sitten kun siivotessa tulivat vastaan.
 

Yhteistyössä