Mitä lasissa ja mitä kuuluu viikonloppuun? Kilttimies juo vettä ☺️

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei tiiättekö mitä tein. Löysin maasta lähel mun kotia ni piripussin. Mut mä tein niin et en vetäny nokkaan vaan heitin roskiin. Tos se olis lähiroskikses
Hyvä että heitit menemään, eihän sitä tiiä mitä siinä on!!!

Eikö sulle pienenä opetettu että maasta ei syyä mitään!!!

t. Raavin pienenä tallattua huppapuppaa maasta ja pistiin suuhuni, siinä oli hiekkaa mukana, mutta oli hyvää!🤣😂
 
vierailija
Hyvä että heitit menemään, eihän sitä tiiä mitä siinä on!!!

Eikö sulle pienenä opetettu että maasta ei syyä mitään!!!

t. Raavin pienenä tallattua huppapuppaa maasta ja pistiin suuhuni, siinä oli hiekkaa mukana, mutta oli hyvää!🤣😂
Nooh kokemus mini grip pussukka ni se on joko koksua tai piriä. Mut lispe nytkun oon kännis ni tekis mieli hakee se pussukka. Mut oujeee mul on kukkaa. Emmä veä pirii paska aine
 
Nooh kokemus mini grip pussukka ni se on joko koksua tai piriä. Mut lispe nytkun oon kännis ni tekis mieli hakee se pussukka. Mut oujeee mul on kukkaa. Emmä veä pirii paska aine
Mitä lie rotanmyrkkyä joku laittanu houkuttimeks hyväuskoisille.🤷‍♀️

Veä kunnon blossit ni ei enää harmita se rotanmyrkyn dumppaaminen?🤷‍♀️
Alatko pireissäs purkaa radioo tai rakentamaan aikakonetta?😁 Vai miten vaikuttaa suhun?

Hiivatti kun pitääkin olla näin utelias!
Välillä käy mielessä että tekis mieli pössytellä, mut sit joku toisella olkapäällä sanoo et ootko ihan hullu!😁
 
vierailija
Mitä lie rotanmyrkkyä joku laittanu houkuttimeks hyväuskoisille.🤷‍♀️

Veä kunnon blossit ni ei enää harmita se rotanmyrkyn dumppaaminen?🤷‍♀️
Alatko pireissäs purkaa radioo tai rakentamaan aikakinetta?😁 Vai miten vaikuttaa suhun?

Hiivatti kun pitääkin olla näin utelias!
Välillä käy mielessä että tekis mieli pössytellä, mut sit joku toisella olkapäällä sanoo et ootko ihan hullu!😁
Ootko koskaan pössytellyt?
 
Voi ristus sentään kun siellä on lumoavan näköistä ulkona. Lunta tuli kunnolla ja tulee edelleen!😍❤

Pakko päästä metsään kävelemään!!❤🤩
 
sulla on lompsa lyönnissä jos pystyt ostamaan kertalinttuulla pakastimellisen lihhoo
Ei se nykysellään paljookaan vaadi. Haikku ei kelpaa tällä hetkellä teurastamolle ilmaiseksikaan. Roissamarraskuinen keikaus vei markkinat päälaelleen ja nyt koko valtakunnassa jokainen kasvattaja vähentää, jos ei ole vallan lopettamassa.
Että jos ei ole omaa markkinointia ja asiakaskuntaa, niin sitten vaan toistaiseksi annat haikkujen kasvaa.
Ai niin, mut eihän se ollut ketjun aihe. Joo, kipossa on Natsisiwan sinistä vettä ja viikonloppuun ei just muuta kuulu, kuin huomenna vetää se jokalauantainen kyläyhdistyksen kävelylenkki ja sit sunnuntain pitää jakaa rehut haikuille. Ja väliajat vahtia, josko se susihukka tulis taas vierailulle.
Että semmosta, ei kurjuutta kummenpaa.
 
Olin kaukaa viisas, autossa on edelleen talvigummit. Oli karua nähhä kun osa autoilijoist pyöri ja hyöri kesäkumeissa tällä viikolla.😬
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
vierailija
Mitä lie rotanmyrkkyä joku laittanu houkuttimeks hyväuskoisille.

Veä kunnon blossit ni ei enää harmita se rotanmyrkyn dumppaaminen?
Alatko pireissäs purkaa radioo tai rakentamaan aikakonetta? Vai miten vaikuttaa suhun?

Hiivatti kun pitääkin olla näin utelias!
Välillä käy mielessä että tekis mieli pössytellä, mut sit joku toisella olkapäällä sanoo et ootko ihan hullu!
Ei oo vaan joku hukannu. Ei vaan must tulee pireis kauhee hölöttäjä 😁 viimeks ku baaris vedin paukut ni mun sydän otti kierroksii ja annoin tulla mitä sydämmen pääl. Nooh jos haluut pilvee kokeilla ni voin lähettää sulle salaisen kirjeen postiin😍😋🤣😉
 

Yhteistyössä