Mitä lasissa ja mitä kuuluu viikonloppuun? Kilttimies juo vettä ☺️

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei se nykysellään paljookaan vaadi. Haikku ei kelpaa tällä hetkellä teurastamolle ilmaiseksikaan. Roissamarraskuinen keikaus vei markkinat päälaelleen ja nyt koko valtakunnassa jokainen kasvattaja vähentää, jos ei ole vallan lopettamassa.
Että jos ei ole omaa markkinointia ja asiakaskuntaa, niin sitten vaan toistaiseksi annat haikkujen kasvaa.
Ai niin, mut eihän se ollut ketjun aihe. Joo, kipossa on Natsisiwan sinistä vettä ja viikonloppuun ei just muuta kuulu, kuin huomenna vetää se jokalauantainen kyläyhdistyksen kävelylenkki ja sit sunnuntain pitää jakaa rehut haikuille. Ja väliajat vahtia, josko se susihukka tulis taas vierailulle.
Että semmosta, ei kurjuutta kummenpaa.
APUA!!!
Mikä keikaus se tuollainen oli? Onkohan mulla mennyt ihan ohi.😳
 
Ei oo vaan joku hukannu. Ei vaan must tulee pireis kauhee hölöttäjä viimeks ku baaris vedin paukut ni mun sydän otti kierroksii ja annoin tulla mitä sydämmen pääl. Nooh jos haluut pilvee kokeilla ni voin lähettää sulle salaisen kirjeen postiin
Valitettavasti ei oo keino eikä mikään saada huumeita, aseita tai mitä vaan nyt on vailla.

Tuskin sitä yksin edes uskaltaisin kokeilla. Jonkun kaverin luona se täytys tehhä. On kyllä houkuteltu, muutama kaveri pössyttelee, mutta en oo hannannu.😬
 
vierailija
Valitettavasti ei oo keino eikä mikään saada huumeita, aseita tai mitä vaan nyt on vailla.

Tuskin sitä yksin edes uskaltaisin kokeilla. Jonkun kaverin luona se täytys tehhä. On kyllä houkuteltu, muutama kaveri pössyttelee, mutta en oo hannannu.😬
Jos haluat ganjaa niin viljele itse. Ei se kasvatusteltta, valo ja tuuletin niin paljon maksa. Parempi niin kuin että lähdet tukemaan jotain rikollisia.
 
Jos haluat ganjaa niin viljele itse. Ei se kasvatusteltta, valo ja tuuletin niin paljon maksa. Parempi niin kuin että lähdet tukemaan jotain rikollisia.
En mä halua. Se haiseekin jo niin pahalle.
Osaisin kyllä kasvattaa. Uteliaisuuttani joskus vähän opiskelin kasvatuksesta yhtä sun toista.
Jos kunnon valot ostaa niin ei mikään halpa ole. Enkä mitään ganjatelttoja kotiini halua!😂
 
vierailija
Valitettavasti ei oo keino eikä mikään saada huumeita, aseita tai mitä vaan nyt on vailla.

Tuskin sitä yksin edes uskaltaisin kokeilla. Jonkun kaverin luona se täytys tehhä. On kyllä houkuteltu, muutama kaveri pössyttelee, mutta en oo hannannu.
Nooh elä pidä kukkaa huumeena. Mun mielessä se on aina ollut laillista. Siitä lähtien ku ekan kerran maistoin. Vai tuliko vähän myöhemmin. Useemman käyttö kerran jälkeen. Ja tiiäkkö mitä esim mä aina polttelin piipust jyväskylän asemal enkä välittäny ku mulle se oli laillist. Ja joo pedofiilit on poikkeus säännössä emmäkään mitään lapsi seksi läppää haluu kuulla. Ni se ei oo ok. Ja tiiättekö mitä sillon kerran junassa oltiin menossa paukuille junan vessaan. Ni mä mokasin ja pudotin mun intiaani piipun. Se oli niin pitkä ettei kokonaan mahtunu reppuun. Mut se putosi en huomannu. Mut vanha rouva kiirehti ja toi ja sanoi sult putos tää piippu. Kiitin ja sit me poltettiin intiaani savut veskis😊
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Nooh elä pidä kukkaa huumeena. Mun mielessä se on aina ollut laillista. Siitä lähtien ku ekan kerran maistoin. Vai tuliko vähän myöhemmin. Useemman käyttö kerran jälkeen. Ja tiiäkkö mitä esim mä aina polttelin piipust jyväskylän asemal enkä välittäny ku mulle se oli laillist. Ja joo pedofiilit on poikkeus säännössä emmäkään mitään lapsi seksi läppää haluu kuulla. Ni se ei oo ok. Ja tiiättekö mitä sillon kerran junassa oltiin menossa paukuille junan vessaan. Ni mä mokasin ja pudotin mun intiaani piipun. Se oli niin pitkä ettei kokonaan mahtunu reppuun. Mut se putosi en huomannu. Mut vanha rouva kiirehti ja toi ja sanoi sult putos tää piippu. Kiitin ja sit me poltettiin intiaani savut veskis
Hauska.😁
Olisko kuvaa? Minkälainen on intiaanipiippu?😁
 
vierailija
Eipä ole nyt lasia tai juomaa lainkaan.

Tilailin tässä justiinsa kotimaista eläinrasvasta tehtyä saippuaa. Jotain muutakin piti tilata, mutta en muista mitä.🤔
etkö tee itse saippuaa? Sulla on rasvaa niissä lihoissa, ostat vähän lipeää, ja siitä vaan kokkailemaan! Ei oo vaikeaa. Syksyllä ja keväällä satsit, niin on aina hyvää saippuaa ja niistä voi viedä kesällä mökkituliaisiksi ja jouluna lahjaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Siinä jossain viiden- ja seitsemäntoista vaiheilla ollaan viimeks saatu. Mut koko ruho menis kolmella ja viidelläkymmenellä / kilo. Plus tietysti, että itse maksat teurastuksen ja paloittelun.
Että semmosta miljoonapisnestä se nykyisin on.
meijjän hirviporukka myi pari hirvee syksyllä huutokaupalla

saatiin noin 8€/kg läpi nyletyn kokonaisen rupin
 
etkö tee itse saippuaa? Sulla on rasvaa niissä lihoissa, ostat vähän lipeää, ja siitä vaan kokkailemaan! Ei oo vaikeaa. Syksyllä ja keväällä satsit, niin on aina hyvää saippuaa ja niistä voi viedä kesällä mökkituliaisiksi ja jouluna lahjaksi.
Me syyään ne rasvat.🥴

Ja halusin tukea kotimaista yrittäjyyttä.😍
 

Yhteistyössä