Mitä olette mieltä tästä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ihana talo! Tykkäsin tuosta ulkovärityksestä. Avara olohuone-keittiö myös kiva. Huoneet vähän pieniä, mutta niitä on kuitenkin useampi ja kyllä tuollaiseen kymmenen neliönkin huoneeseen mahtuu ihan hyvin. Ainoa huono puoli kamalan väriset keittiön ja kylpyhuoneen kaapit, mutta se nyt on pieni murhe. Tuskin hirveästi maksaa uusia ne jos haluaa. Hinnasta en osaa sanoa, kun en tuonne tuota aluetta, mutta talosta tykkäsin kovasti.
 
"a p"
[QUOTE="palma";23215813]Mun mielestäni tuohon taloon on sisätiloihin oikein kiteytetty kaikki nykyhetken sisustustrendit ja uloskin on saatu tuo muodikas rimoitus. On harmaata ja valkolakkaa ja pisteenä iin päälle noi kaapinovet. Nyt näyttää ajanmukaiselta, mutta viiden vuoden päästä toi talo jo huutaa, että hei, mut rakennettiin vuonna 2011. Onko se huono juttu vai ei, onkin sitten asukkaan päätettävissä:).[/QUOTE]

Minusta taas ei. Ja tosiaan tämän alueen taloja katselen joka päivä. =)

Rakennuttaako tuohon hintaan taloa johon ei tee itse mitään? ;/
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23215905]Jalkalistat lattianvärisiksi tai valkoisiksi. Käsienpesualtaan puuttuminen pesuhuoneen pöntön vierestä häiritsee pahasti. Saakohan laitettua jälkikäteen?[/QUOTE]
Pohja ja talon ulkonäkö ok. Materiaalit ei ihan oman maun mukaiset, mutta esim. pesuhuone on tosi kaunis.
 
"a p"
[QUOTE="a p";23215911]Minusta taas ei. Ja tosiaan tämän alueen taloja katselen joka päivä. =)

Rakennuttaako tuohon hintaan taloa johon ei tee itse mitään? ;/[/QUOTE]

Ja jatkan vielä että varsinkaan nuo keittiön kaapit ei kyllä nykytrendin mukaiset ole =) Me tehtiin vasta keittiöremontti ja tuon tyylisen kaapit ja ne on olleet muotia tuossa 5 vuotta sitten. Mutta muodin mukaan ei ollakaan taloa ostamassa.
 
..
[QUOTE="a p";23215911]

Rakennuttaako tuohon hintaan taloa johon ei tee itse mitään? ;/[/QUOTE]

Rakennuttaa, varsinkin siellä pohjoisessa. Ei paljon halvemmalla, mutta samalla rahalla kyllä. Mutta kyllä siitä omaa vaivaa aina tulee ja hirveä juokseminen kaikkien materiaalien valinnassa, joten jos tuo talo ja sijainti miellyttää teitä, niin paljon vähemmällä pääsette tuon kanssa. Tosin se autokatos on tekemättä ja ilmeisesti pihassa ei ole edes nurmikoitakaan valmiina, vain maamassat on levitetty. Tarvitsette siihen pintamullat, nurmikon ja kaikki kasvit sekä mahdolliset kivetykset. Niissäkin on tekemistä yhdelle kesälle ihan tarpeeksi :)
 
"vieras"
Perustalo, uusi.

Kommentoisin noita pintaratkaisuja, että näyttävät esim. keittiö ja lattia halvoilta. Katso tarkkaan, että ovatko kestävää laatua. On tylsä uusia keittiö 5 vuoden päästä...
 
"vieras"
[QUOTE="kiiru";23215826]Voi hyvä ihme näitä kommentteja täällä!

Hieno uusia talo eikä hintakaa ole paha, ostakaa ihmeessä jos on teille hyvä vaihtoehto!

Omassa mielessä miinuksia vuokratontti ja ulkoasu ehkä vähän oudon värinen.[/QUOTE]

? Mikä kommenteissa mättää??
 
viipuli
Ihan nätit materiaalit. Mustakin jalkalistat ehkä vähän hassun väriset..
Pohja ihan ok. Ulkoapäin ei ollut kovin kutsuva, vaikka ei nyt toki rumakaan. Oli vain jotenkin pliisu. Kunnollinen terassi puuttui, vaikka toki takapuolta ei talosta ollut kuvattukaan, etten tiedä sitten millainen se olis ollut. Itseä ehkä eniten häiritsi se, että talossa oli suihkutilassa vain yksi suihku ja toisaalta alakerrassa oli jo vessa, niin miksi suihkutilassakin piti olla pönttö? Miinus myös vuokratontti ja musta kyllä aika pieni ellei sitten heti rakenna sitä yläkertaakin.
 
"vieras"
[QUOTE="a p";23216438]Ihan normihintainen täällä.[/QUOTE]

Mä oon keski-Suomesta täältä itärajan tuntumasta ja oon aina luullu että täällä on edullinen hintataso :) Mut tuosta helposti joutuis täällä pulittamaan melkeen 200 000,ellei enemmänkin.
 
"a p"
[QUOTE="jaa";23216542]Kaapistot karmeita ja listat väärän värisiä, muuten ihan ok ja siisti kämppä. Hinta on tosi alhainen, se hiukan ihmetyttää.[/QUOTE]

Miksi ihmetyttää? Ihan normihinta täällä.
 

Yhteistyössä