Mitä ootte saanu lahjaksi? :)

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Gilmoren tytöt the complete collection, Ugly Bettyn viimeisen kauden, muumimukin ja siihen syvän lautasen, kaksi muumilusikkaa :) Kaikki noi mieheltä, tuota Bettyä olen toivonut pitkään kun sitä ei ole löytynyt kaupoista enkä nähnyt sitä silloin kun tuli telkkarista :)
 
Jöylypykki
Viinaa, suklaata, vaatteita, rahaa ja kylppäriin uudet matot. Lahjoja sain ihan liikaa ja kovasti kiittelin, yritin kovasti kertoa että ei tartte mitään. Tuli kuitenkin itse ostettua jonkin verran lahjoja myös muille.

Ei meillä pidä sopimus, että älä osta mitään kun kaikki ostaa kuitenkin, niinkuin minäkin :D
 
"vieras"
Paras lahja oli kynsienhoitopakki, jonka mies oli hankkinut, sisällä kynsilakanpoistoainetta, pumpulituppoja, töpsöttimiä ja namia! :heart: lisäksi sain ihanat pitkät oranssit villasukat, lasipurkin täynnä namia, ihanan virkatun maton, pyyhkeet + tukka-aineita ja rahaa =)
 
rietas
Rakas lapseni oli tehnyt koulussa hienon pefletin :heart: Sain myös toivomani Wii-konsolin -ihana pukki :D Ja W&B:n kauniin joululautasen, sievän kaulakorun (josta versio myös tyttärelle), ja sitten kaikenlaisia kivoja yhteisiä miehen tai perheen kanssa :) Kovin antelias oli kyllä pukki taas, olemme olleet ilmeisesti tosi kilttejä :xmas:
 
Karttakirjan, konvehteja, kankaisen kalenterin vuodelle 2012, joulukalenteriarvan ja mikä parasta; iloisen mielen kun sain loihtia läheisilleni herkullisen jouluaterian (ja mukaankinkin sain tupattua kasan herkkuja) :heart:
 
Eevee
Saunatyynyn, yhden kirjan, yhden äänikirjan, suklaata, saaga koruun helan, langattomat kuulokkeet. Yhteiseksi miehen kanssa saatiin moccamaster kahvinkeitin. Kivan näköinen:)
 
Enkelikoristeita, joista kolmesta kaksi rikki :(, lahjakortti vaateliikkeeseen,Pentikin joulukahvia, kuten myös lasipurkin, tyynyliinan ja Huopanen lankaa ja puikot nro 10. Olikohan muuta, en nyt äkkiiä muista...
Ai niin ja itselleni laittama lahja - Tupperware kippo jossa karkkia.

Ja ystäviltä sitten pari logiikkapeliä ja karkkia
 
äpö
pleikkari 3 ja se laulupeli mutta sain todeta loppuejn lopuksi että eihän mulla tosiaan ole kavereita jakamassa tätä iloa. Mies vihaa kun laulan joten painui yläkertaan ovien taakse. Itse tykkäsin pelistä ja oli mukava huomata et laulu sujuu oiekasti vaikeallekin tasolla.
Ilman kaveria on vain todella surkea fiilis-
 

Yhteistyössä