Mitä tekisit jos miehelläsi olisi suhde?

  • Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti
"bella"
Olisin onnellinen siitä,että selviäisi syy sille miksi mies on jo jonkun aikaa ollut kusipää. Ja sitten heittelisin miehen tavarat kuistille (on katto etteivät kastu) ja mies muuttaisi pois. Minä en muuta,koska tämä talo on minun nimissäni.

Sitten pitäisi rueta miettimään arjen asiat uusiin uomiin.. olen nyt hoitovapaalla ja sittenhän se loppuisi,kun ei sillä rahalla pystyisi kotona enää olemaan. Eli työt kutsuisi.
 
"vieras"
[QUOTE="anna";26134903]Miksi pitäisitte lapset?itse suostuisin vain vkl-äidiksi tai viikko-viikko systeemillä,myös miehen pitää kantaa lapsista vastuu.[/QUOTE]

No en mä ainakaan halua lapsista luopua vaikka niien isä oliski pettäjä. Uskon että hoitaisi isän tehtävänsä moitteettomasti myös jos asuttaisiin erillään. Haluaisin että lapset asuisivat pääsääntöisesti minun luonani, mutta epäilen että mies vaatisi viikko-viikko systeemiä :(
Miksi ihmeessä en haluaisi lapsiani? En mä ole lapsiani hommannut sillä ajatuksella että ne yhdessä hoidetaan, vaan olen ottanut huomioon myös sen että mieheni voi esim kuolla, jolloin vastuu on vain minulla. En ehkä oikein ymmärtänyt kysymystäsi :/
 
"anna"
[QUOTE="vieras";26134923]No en mä ainakaan halua lapsista luopua vaikka niien isä oliski pettäjä. Uskon että hoitaisi isän tehtävänsä moitteettomasti myös jos asuttaisiin erillään. Haluaisin että lapset asuisivat pääsääntöisesti minun luonani, mutta epäilen että mies vaatisi viikko-viikko systeemiä :(
Miksi ihmeessä en haluaisi lapsiani? En mä ole lapsiani hommannut sillä ajatuksella että ne yhdessä hoidetaan, vaan olen ottanut huomioon myös sen että mieheni voi esim kuolla, jolloin vastuu on vain minulla. En ehkä oikein ymmärtänyt kysymystäsi :/[/QUOTE]

Mä olen hommannut lapseni sillä ajatuksella että ne hoidetaan yhdessä. Eri asia jos puoliso kuolee mutta muuten menee hoito tasan,siihen ei toiset naiset vaikuttaisi.
 
Jaa, siinä tapauksessa erottaisiin. Talo menisi myyntiin, jotenkin kumpikin tahollaan muuttaisi pois. Yhteishuoltajuuteen päädyttäisiin, lapsi asuisi todennäköisesti minun kanssani. Tiedä sitten miten yötyöläisen aikatauluun mahtuisi lapsen ottaminen luokseen..säännöllisyys tuskin ainakaan tulisi onnistumaan.
 
Pakkaisin miehen tavarat ja mies saisi muuttaa ensin pois. Sovittaisiin miten jaetaan huoltajuus (lapsi olisi varmasti minulla enemmän). Sen jälkeen pitäisi miettiä oma muutto, tuskin olisi varaa jäädä yksin asumaan nykyiseen asuntoon kovin pitkäksi aikaa. Ja pitäisi päättää että jäänkö ollenkaan tälle paikkakunnalle vai olisiko tilaisuus vaihtaa työpaikkaa ja maisemaa.
 
lucifer
hämmästyisin todella paljon, ja hämmästyksen jälkeen nakkaisin hänen tavaransa ulos ja saisi pakata ne ulkona itse.

tai sitten jatkettaisiin niin kuin ennenkin, hirveän vaikea oikeastaan sanoa mitä sitä oikeasti tuossa tilanteessa tekisi kun ei ole kokemusta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen sanonut jo vuosia sitten miehelleni että jos ottaa rakastajattaren niin käy kyllä minulle edellyttäen että lapsi ja minä emme joudu tinkimään isän/miehen kotonaoloajasta, rahat riittävät kuten tähänkin saakka eikä minulle tule mitään sp-tauteja. Juu ja minulle pitää kertoa suoraan että on tälläinen toinen nainen kuvioissa.
 
Varmaan aluksi lähtisi jätkä ulkoruokintaan ja alkaisin suunnittelemaan muuttoa, johon toki mies osallistuisi rahallisesti. Me muutettaisiin entiseen kotikaupunkiimme ja mies tekisi mitä lystäisi, kunha tavarat olisi jaettu. Emme todennäköisesti tapaisi enää, tällä hetkellä meillä ei yhteisiä lapsia ole,mutta omalle tytölleni voisi tuo ero olla kova paikka.
 
[QUOTE="anna";26134903]Miksi pitäisitte lapset?itse suostuisin vain vkl-äidiksi tai viikko-viikko systeemillä,myös miehen pitää kantaa lapsista vastuu.[/QUOTE]

Koska minä miellän että lasten kanssa eläminen on etuoikeus ja siksi tahtoisin mahdollisuuksien mukaan (lapsia tietenkin loukkaamatta) pitää siitä ilosta kiinni.

:)
 
huhuh
Pakkaisin kamat ja muuttaisin itse tosi kauas täältä. Olisin varmasti aika hukassa kaikkien asioitten kanssa, mutta luulisin että pärjäisin.

Miehelle jättäisin raskain sydämin lapset, siinäpä sitten sukkuloisi riiaamisen ja lasten hoidon kanssa. Pakkohan mun olis jättää lapset miehelle, koska se on varma, että haluan täältä muuttaa pois kun mulla ei ole täällä muita kuin mieheni, ja mennä sitten hoitamaan oma elämäni kuntoon, enn kun voisin ottaa lapsia takaisin huollettavakseni. Lapsilla on oma elämä tällä paikkakunnalla, kaverit ja koulu, niin todella paljon järjestelyjä vaatisi, jotta voisin sitten ottaa lapset mukaani.
 
anniina balleriina
Alkuperäinen kirjoittaja hippiäitee;26135065:
Olen sanonut jo vuosia sitten miehelleni että jos ottaa rakastajattaren niin käy kyllä minulle edellyttäen että lapsi ja minä emme joudu tinkimään isän/miehen kotonaoloajasta, rahat riittävät kuten tähänkin saakka eikä minulle tule mitään sp-tauteja. Juu ja minulle pitää kertoa suoraan että on tälläinen toinen nainen kuvioissa.
Enpä usko kuule että menis ihan noin sitten kun se miehesi ihan oikeasti tulisi kotiin ja kertoisi, että kuule Hippiäitee, mä olen tässä jo pidemmän aikaa katellut sillä silmällä yhtä kivaa naista töistä ja tänään me päädyimme sänkyyn. Se oli niin ihanaa, että otan hänestä rakastajattaren ja vaihdan viikottaiset harrastukset tämän naisen kanssa olemiseen, sitten tietenkin vietämme tiiviisti aikaa töissä ja lounastauoilla, olen niin ihastunut!
Sä olisit vaan että, joo, kiva juttu, kunhan annat mulle rahaa niinkuin ennekin..? :D Epäilen.
 
Minulle rehellisyys on kaikki kaikessa ja en sietäisi moista toimintaa joten miehen täytyisi muuttaa pois. Ei ole vaihtoehtoja. En usko,että jaksaisin olla vihainen asiasta,mutta todella surullinen olisin.
Hänelle en kyllä haluaisi näyttäisi sitä kuinka paljon on minua satuttanut. Tällaisesta epärehellisyydetä voisin vaikka ruveta vittumaiseksi exeukoksi :)
 

Yhteistyössä