Mitä tekisit jos miehelläsi olisi suhde?

  • Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hohhoijaa";26136093]No joo, sä herätät hilpeyden lisäksi sääliä. Tokihan sen nyt pettäjän suusta tollaset kommentit ymmärtääkin. Sun mielestähän pettäjiä pitää ymmärtää maailman tappiin tai korkeintaan pistää vahinko kiertämään. Vaimoshan petti sua tosi pitkään, sä jäit suhteeseen roikkumaan ja nyt itse petät vaimoasi mennen tullen. Monesko pano tai suhde sulla tällä hetkellä olikaan menossa? Että joo, terveistä ja normaaleista parisuhteista puheen ollen...[/QUOTE]

Huh mikä narisija ja pirttihirmu! :O

Sun kohdalla tekisin poikkeuksen. Tuollainen sais lähteä ilman että jalat osuu maahan.

Siis jos olisit pettäjä ja kimpassa mun kanssa... :D
 
Kun olen moisen homman jo kerran vuosia sitten antanut anteeksi, näkisin ettei toisella kertaa olisi muita vaihtoehtoja kuin ero. Uskon toiseen mahdollisuuteen ja ole ollut erittäin onnellinen näiden vuosien aikana. Joten olisin eniten todella pettynyt ja surullinen, mutta en jäisi enää suhteeseen.
 
"Piipii"
Järkyttyisin, itkisin, masentuisin, marttyyroisin, riehuisin, raivoaisin aikani, antaisin todennäköisesti anteeksi. Jollain tasolla. Luulen että moni muukin olisi niin "heikko", vaikka täällä kaikki ovat muka suorilta potkaisemassa äijänsä pellolle..
 
"vieras"
Olisin helpottunut ja iloinen, etenkin jos mies haluaisi lähteä suhteesta. Itse asiassa olisin iloinen ja helpottunut jos mies haluaisi lähteä suhteesta, oli toista naista tai ei.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26137832:
Huh mikä narisija ja pirttihirmu! :O

Sun kohdalla tekisin poikkeuksen. Tuollainen sais lähteä ilman että jalat osuu maahan.

Siis jos olisit pettäjä ja kimpassa mun kanssa... :D
Jos on sitä mieltä, että pettäminen on perseestä, niin on pirttihirmu ja narisija?
 
"tsh"
Enpä usko kuule että menis ihan noin sitten kun se miehesi ihan oikeasti tulisi kotiin ja kertoisi, että kuule Hippiäitee, mä olen tässä jo pidemmän aikaa katellut sillä silmällä yhtä kivaa naista töistä ja tänään me päädyimme sänkyyn. Se oli niin ihanaa, että otan hänestä rakastajattaren ja vaihdan viikottaiset harrastukset tämän naisen kanssa olemiseen, sitten tietenkin vietämme tiiviisti aikaa töissä ja lounastauoilla, olen niin ihastunut!
Sä olisit vaan että, joo, kiva juttu, kunhan annat mulle rahaa niinkuin ennekin..? :D Epäilen.
Älä sano. Se on asennekysymys, toimiihan se ranskalaisillakin! Ollaan naimisissa ja välillä pidetään rakastajattaria/rakastajia, kun kaipaa uusia tuulia. Mulla on tuttavapariskunta (ei kylläkään Ranskassa), joka on antanut toisilleen luvan suhteisiin sillä edellytyksellä, että niistä kerrotaan puolisolle. Tosin se mies on sen sortin tursake, etten usko sen kovin helposti löytävän rakastajatarta... Helppo luvata! :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Järkyttyisin tosi paljon, itkisin, huutasin, kettuilisin.
Ja sitten antaisin anteeks.
Ukko on sen verran hyvä ja rakas, etten usko, et noin tekis. Mutta taistelisin pitääkseni hänet itselläni-ja kattosin peiliin, miks noin teki..
 
"petetty"
Mieheni jäi juuri kiinni uskottomuudesta, tai oli tavannut viime kesänä naisen joka myös naimisissa oleva ja jolla myös lapsia, he tapasivat mieheni työssä jossa flirttailivat ja vaiuhtoivat puhelinnumeroita. Kyseinen nainen asuu ihan eri mantereella joten eivät ole tavanneet vaan soitelleet ja tekstailleet senkin edestä. Näin viesteja jossa luki "minäkin rakastan sinua", "kohta saamme olla yhdessä" , "vaimosi katkaisee jalkani" ja vaikka mitä. Puheluita kännykästä oli soitettu yli 200 tuntia! Ja tämä kännykkä oli salainen eli löysin sen vahingossa enkä tiennyt miehelläni edes olevan sellaista. Sanoi ettei siinä ole sim korttia jne että kaverin vanha puhelin. Tiedän että se oli ennen kamun vanha puhelin mutta ettei sim korttia...ei näyttänyt puhelimen sisältöä ennenkuin seuraavana päivänä jolloin löysin vain muutamis viestejä jotka vahingossa jääny poistamatta, kaikki nimet, puhelut, viestit ja muut poistettu, eikä sim korttia ollut. Nyt en tiedä mitä tehdä. Soitin numeroon ja tämä nainen sanoi että kyse vain flirtistä eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kun kysyin miksi kirjoittaa rakastavansa, niin sanoi sen olevan vitsi, että ei tietenkään rakasta jotain jonka tavannut vain muutaman kerran yleisellä paikalla (mieheni työpaikalla) Mutta tää siis ainakin henkisellä tasolla jos jo viime vuoden heinäkuusta soitelleet. Molemmat kiistää pitäneensä yhteyttä tammikuun jälkeen, mutta mutta. Mulla on epäilykseni ja melko varmaa tietoa ettï jonkun kanssa mieheni on soitellut maaliskuussakin. Meillä lapsi joten annan asian nyt olla koska mieheni lupais lopettaa "suhteen" mutta tahtoo MINUN muuttuvan vähemmän stressaajaksi, ei saa hermostua jne. Muuten hän ei halua jatkaa liittoamme. Joo, en tiedä minne menisin ja asumme suomen ulkopuolella joten ei lapsiakaan niin vaan oteta kainaloon ja lähetä. Tää on niin syvältä. Jos olisi paljon rahaa niin lähtisin, nyt on vaan pakko jäädä katsomaan mitä tuleman pitää. Tsemppiä kaikille petetyille!
 
kakalle kakkaa
Mies lähtisi alta aikayksikön sinne missä ruoho on vihreämpää ja lähettäisin kamat johonkin mistä saa hakea. Joutuisin kyllä itsekin muuttamaan pienempään asuntoon, mutta ensin lähtisi petturi, että vähän nahoissa tuntuisi.
 
kakalle kakkaa
Järkyttyisin tosi paljon, itkisin, huutasin, kettuilisin.
Ja sitten antaisin anteeks.
Ukko on sen verran hyvä ja rakas, etten usko, et noin tekis. Mutta taistelisin pitääkseni hänet itselläni-ja kattosin peiliin, miks noin teki..
Älä nyt sentään peiliin ala katsomaan! Pettäminen ei koskaan ole muiden kuin sen pettäjän vika. Jos on onneton suhteessa, ensin katkaistaan se, ja sitten vasta sekoillaan muihin suuntiin. Jos joku ei niin kykene tekemään, se ei ole kyynelten arvoinen.
 
Silloin kuin näin kävi (exn kanssa), olin valmis tekemään töitä ja korjata tilannetta. Mies kuitenkin halusi elää toisen kanssa, joten haettiin ero ja hoidettiin lasten tapaamisasiat yms. Hyvä näin, tuskin olisin ikinä oppinut kuitenkaan luottamaan enää häneen. Nyt en osaa sanoa, miten toimisin, jos tilanne tulisi nykyisen miehen kanssa eteen.. toivottavasti ei koskaan tarvitse miettiä.
 
Turkilmas
Mä olen aina ajatellut, että yksittäisen pettämisen voisin antaa anteeksi. Virheitähän me kaikki tehdään. Mutta suhdetta olisi vaikea ymmärtää. En usko että pystyisin jatkamaan yhdessä. Toisaalta meitä sitoo vahvasti tuo esikoinen, joka on todella, todella herkkä poika. En tiedä miten hän kestäisi eromme ja suoraan sanottuna samainen lapsonen on ollut välillä se syy miksi ollaan jatkettu yhdessä. En siis voi väittää että heittäisin miehen pellolle. Mutta ylipäätään suhde loukkaisi kyllä tuhannesti enemmän kuin yksittäinen kännipano.
 
Raivostuisin, olisin järkyttyny/shokissa, itkisin ja käskisin miehen painua helvettiin, sillä välin pakkaisin tavarat jä lähtisin tyttären kanssa pois. Pettämistä en anna anteeks, koska tiedän etten pysty sitä anteeks antamaan. Jos antaisin, niin todennäkösesti kostaisin tilaisuuden tullen.
 
"kerttuli"
Muakin vähän häiritsee tämä "heti pihalle"-juttu palstalla. Eivätkö teidän liittonne ole taistelemisen arvoisia? Eikö teidän lapsenne tunteet ole teille ensisijainen asia? Tottakai pettäjä on tehnyt väärin liittoanne ja lapsianne kohtaan, mutta eikö teissä ole naista kohtaamaan tilanne sellaisena kun se on, ja keskustelujen jälkeen päättää mitä tehdään?

Totuus on, että pettämistä tapahtuu, monista syistä. Aina se on väärin, mutta valitettavasti hyvin inhimillistä.
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle

Yhteistyössä