mitä vessani kertoo minusta? *kuva* -Laittakaa muutkin!-

vieras
sua ei siis yhtään haittaa, että pienessä tilassa on monta eri väriä. ihailtavaa mielenhallintaa, mä en pystyis tuohon :heart:

ootko muuten aiemminkin laittanut nuo kuvat tänne? muistelen nähneeni tuon pesukonekuvan aiemminkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sua ei siis yhtään haittaa, että pienessä tilassa on monta eri väriä. ihailtavaa mielenhallintaa, mä en pystyis tuohon :heart:

ootko muuten aiemminkin laittanut nuo kuvat tänne? muistelen nähneeni tuon pesukonekuvan aiemminkin?
en oo tainnu. toivottavasti jollaki ei oo samanlainen :D
 
tyty kyl siellä on istuttu :D

vierastus vesi tulee siitä keskeltä vivun "alta" ja tippuu lasia pitkin alas lavuaariin. :)

vuoden hana 2007 :whistle: tosin tuo on vaan kopio. oikeesta ois saanu maksaa 835? tai jotain, ja tuo makso vaan satasen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aikamoinen muutos :) tuon uuden altaan hana on jännä, mitä nuo oranssit jutut on seinällä? näyttää kivoilta.
ne on jotain testituubeja jotka on kiinni imukupeilla. sit mä oon törkänny niihin perunan kukkia :) en mä oikeen muutakaan siihen keksiny :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Pidän enemmän ehkäpä alkuperäisestä? Mieleen jäi nykyisestä vaan nuo laatikot jotka on Tiimarista, minulla on samalla kuosilla kansio :D

muoks: eikun luin väärin...siis paljon parempi on tää nykyinen!
sitä minäki aattelin :D tiimaristahan ne, sopivat tosi hyvin entisen kämpän olkkariin, mut nuukana ihmisenä en heittäny niitä pois ku tänne muutettiin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aikamoinen muutos :) tuon uuden altaan hana on jännä, mitä nuo oranssit jutut on seinällä? näyttää kivoilta.
ne on jotain testituubeja jotka on kiinni imukupeilla. sit mä oon törkänny niihin perunan kukkia :) en mä oikeen muutakaan siihen keksiny :D
ne on oikein piristäviä :D hieno veski teillä kyllä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Mä olisin aina halunnut tollaisen hanan!! :p Minkälaista laattaa toi suihkun peräseinä on? Oikein edustuskelpoinen puuterointitila teillä nyt!
:D
se on jotain kivijäljitelmää. tuo on tosi poppis ollu kavereitten keskuudessa, mutta mustana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aikamoinen muutos :) tuon uuden altaan hana on jännä, mitä nuo oranssit jutut on seinällä? näyttää kivoilta.
ne on jotain testituubeja jotka on kiinni imukupeilla. sit mä oon törkänny niihin perunan kukkia :) en mä oikeen muutakaan siihen keksiny :D
Minullakin oli joskus aikoinaan läjä äidiltäni labrasta saatuja koeputkia telineessä ja niissä yksittäisiä kukkia. Näytti tosi hauskalta ikkunalaudalla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aikamoinen muutos :) tuon uuden altaan hana on jännä, mitä nuo oranssit jutut on seinällä? näyttää kivoilta.
ne on jotain testituubeja jotka on kiinni imukupeilla. sit mä oon törkänny niihin perunan kukkia :) en mä oikeen muutakaan siihen keksiny :D
ne on oikein piristäviä :D hieno veski teillä kyllä :)
kiitos kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kiva uudistus :) Missä teidän pesukone nyt on?
laitettiin apukeittiöön. siellä ne on alunalkujaan tässäkin talossa ollu, mut entiset asukkaat oli ottanu suihkun pois ja laittaneet koneet sinne. sit ku ne muutti niin jättivät tuon pesukoneen tänne meidän riesaks, niin heitettiin se nyt pois ja ostettiin uudet koneet :)
 
Sun hanasi ja vessapaperitelineesi eivät ole yhtään samaa tyyliä. Lisäksi heivaisin ne koeputkituubit ihan jonnekkin muualle. Ne näyttää sellaisestä hilulta. Muualla ne varmaan näyttäisivät ihan kivoilta.

Mutta muuten tullut suuri muutos, ja oikein kiva.
 

Yhteistyössä