Mitäs äipät nauttii aamupalaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
ei pysty mitään nauttimaan, edelleenkään vaikka jo rv 32 :x
mulla oli pojasta n. 22 vkolle asti kuvotusta eikä mikää kunnolla menny alas... puoliväkisin piti jotain...,
mä oksensin vähintään 5 kertaa päivässä ekat 18 viikkoo, se onneks loppu mut edelleenkään ei voi aamusin mitään syödä, vasta iltapäivällä saa jotain pysymään alhaallakin...ja sit sitä meniskin vaikka kui paljo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
ei pysty mitään nauttimaan, edelleenkään vaikka jo rv 32 :x
mulla oli pojasta n. 22 vkolle asti kuvotusta eikä mikää kunnolla menny alas... puoliväkisin piti jotain...,
mä oksensin vähintään 5 kertaa päivässä ekat 18 viikkoo, se onneks loppu mut edelleenkään ei voi aamusin mitään syödä, vasta iltapäivällä saa jotain pysymään alhaallakin...ja sit sitä meniskin vaikka kui paljo :D
no mä en sentään oksentanu mutta mutta oli niin paha olla tai no miten sen nyt ottaa kun en ees yökönny :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Nyt olen syönyt pari mansikkaa ja pari palaa pakastettua banaania sekä vähän teetä. Odottelen, et tulis vähän parempi olo. :x
aikun söisin mansikkaa mutta paha allergia estää..
pojalle kun annan mansikan (pitää kanta pois ottaa) niin täytyy heti pesasta kädet... miksi lie noin ärhäkkä marja mulla :whistle:
 

Yhteistyössä