Mitäs Teillä syötiin lounaalla tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oli uuniperunoita, tillistä valkokastiketta sekä oliiviöljyssä paistettua valkosipulia ja katkarapuja. Lisäksi tein salaattia jossa oli lehtisalaattia, rukolaa, kurkkua, persiljaa ja tomaattia.
 
Aamupalalla jogurttia ja mysliä, lounasaikaan paistettiin nuotiolla makkaraa riehakkaan mäenlaskun päälle. Jälkkäriksi keksejä ja suklaata. Päivällisenä pasta carbonara salaatin (=jäävuorisalaatti, kurkku, paprika, viinirypäleet, feta) kera, sitä myös huomenna...iltapalaksi on hedelmäsalaattia. Siinäpä tulikin koko päivän eväät...
 
ou nou!
Siis oikeestiko te jaksatte alottaa klo 11 "oikean" ruoan vääntämisen salatteineen kaikkineen? Ja oletan että sama rumba taas klo 15 lähtien, kun aletaan valmistella päivällistä?

Voi apua, mun varmaan täytyy sitten jossain vaiheessa aloittaa sama, kun lapsi kasvaa isommaksi ja tarvitsee kaksi lämmintä ruokaa päivässä... Nyt me aikuiset syödään lounaaksi aina leivät jossa erilaisia päällisiä, kahvia ja jugurtti tms.
 
vbbb
Siis oikeestiko te jaksatte alottaa klo 11 "oikean" ruoan vääntämisen salatteineen kaikkineen? Ja oletan että sama rumba taas klo 15 lähtien, kun aletaan valmistella päivällistä?

Voi apua, mun varmaan täytyy sitten jossain vaiheessa aloittaa sama, kun lapsi kasvaa isommaksi ja tarvitsee kaksi lämmintä ruokaa päivässä... Nyt me aikuiset syödään lounaaksi aina leivät jossa erilaisia päällisiä, kahvia ja jugurtti tms.
Oikeasti joo, eikä edes ole lapsia.
 
"poikia3"
Meillä oli lounaaksi makaronilaatikkoa, lisukkeena kurkku ja tomaattipaloja. Syötiin lounas yhdeltä. Sitten lähdettiin uimaan, uimahallista on kotiuduttu n. puoli kuusi. Minä en jaksa kummemmin kokata, eli tein lapsille voileipiä.

Iltapalalla on sitten voileipiä (ruisleipä, kinkku, juusto), omenaa, paprikaa, kurkkua ja jäätelöä.
 
tämmösst
Mitäs me nyt sitte syötiinkään. Joo, pasta carbonaraa ja välimerensalaattia, tosin viime mainittua ilman fetajuustoa.

Ja sitten tein kinkkupiirakan jota on nyt iltasella napsittu tuolta.
 
tämmösst
Alkuperäinen kirjoittaja tämmösst;28106152:
Mitäs me nyt sitte syötiinkään. Joo, pasta carbonaraa ja välimerensalaattia, tosin viime mainittua ilman fetajuustoa.

Ja sitten tein kinkkupiirakan jota on nyt iltasella napsittu tuolta.
ja jälkkärinä rahkajälkiruoka, punaherukkaa ja viinirypäleitä siinä.
 
"uuu"
Viikolla tähteeksi jääneitä ruokia, mitä itse kukin jääkaapista löysi. Minä esim. söin pinaattikeittoa, yksi lapsista söi broileria ja riisiä, yksi söi jauheliha-perunasoselaatikkoa. Kaikille oli jotakin. Yksi lapsita teki illaksi herkkusieni-parsakaalikeittoa ja sitä syötiin juuri.
 

Yhteistyössä