Miten tästä selviää...?

Mä en jaksa.

Mies petti nelisen kuukautta sitten, ja eilen ilmotin että haluan eron. Ei tästä tuu mitään enää.
En tiedä miten me selvitään rahallisesti, tai miten helvetissä mä jaksan 3 lapsen yh:na. Mä vaan haluan sängyn pohjalle makaamaan... Haluan pois.
 
HelloShitty
jaaa...kyllä ne voimavarat aina löytyy jostain kun on pakko. alussa on kyllä rankkaa ja ootoa mutta kavereiden voimalla jaksaa. vaikeinta alussa tais olla se että oli yksin lasten kanssa. kovasti :hug: ja pistä yyveetä jos tuntuu siltä. :(
 
vieraus
Pitkäkös sivusuhde miehellä oli? Jos kyseessä taas oli kännisekoilu, ero taitaa olla vähän liian raju toimenpide. Menet ja panetat itseäs jollain random-tuttavuudella, niin tilit on selvät. Vahinkoja sattuu paremmissakin perheissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
tiedän pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka oli pettämistä tapahtunut. ero voi olla paras ratkaisu, mutta ei tokikaan ainoa.
Mäkin tiedän. Mitäs luulet, että ollaan kohta 4 kk yritetty tehä? :/ Mä vaan en pääse asian yli.
4kk on lyhyt aika.
Olkoot. Pitäiskö mun päästä tästä yli? En mä voi. Kerta riittää. Olkoonkin kännisekoilu ja mies itse tunnustaa. Tuntuu ihan liian pahalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
tiedän pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka oli pettämistä tapahtunut. ero voi olla paras ratkaisu, mutta ei tokikaan ainoa.
Mäkin tiedän. Mitäs luulet, että ollaan kohta 4 kk yritetty tehä? :/ Mä vaan en pääse asian yli.
4kk on lyhyt aika.
Olkoot. Pitäiskö mun päästä tästä yli? En mä voi. Kerta riittää. Olkoonkin kännisekoilu ja mies itse tunnustaa. Tuntuu ihan liian pahalta.
no mitäs me voimme sitten sanoa? jos et voi antaa anteeksi, niin et voi. selvä keissi sitten. voimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Pitkäkös sivusuhde miehellä oli? Jos kyseessä taas oli kännisekoilu, ero taitaa olla vähän liian raju toimenpide. Menet ja panetat itseäs jollain random-tuttavuudella, niin tilit on selvät. Vahinkoja sattuu paremmissakin perheissä.
Mitäpä tähänkin voi sanoa.. Mua satuttaa ihan liikaa vaikka oli kännisekoilu. En mä luota tuohon enää. Enkä halua koskea.
 
ådfoij
Mä uskon et tuntuu ihan älyttömän pahalta... ihminen johon luottaa, tekee tollaista "saastaista" törkeetä uskomattoman inhottavaa..

Jos tosissaan rakastaa, ni mä en tajuu miten voi pettää, vaikka olis kuinka kännissä...

Positiivista tietty se et tunnusti tekonsa. Miten on sen jälkeen käyttäytynyt? Onko perustellut mitenkään asiaa... tai voiko sitä edes perustella..

Mites olis oikeasti joku pariterapia tms. jos vielä yrittäisitte?

Tosin pärjääthän sä yksinkin, mut haluatko nyt oikeesti erota? Voitko suudella miestäsi? rakastella? alkaa pikkuhiljaa luottaa häneen?
RAkastatko?
 
viera*
myönsikö mies sen heti samana/seuraavana päivänä? vai vasta aikojen jälkeen... minusta 4kk on pitkä aika jos selkeesti näkyy ettei voi enää koskea toiseen,ei luota pätkääkään ja voi tosi pahoin :( voimia kovasti! :hug:
voisiko mies muuttaa pois? vai onko se sinun ja lasten lähdettävä teidän kodista?
 
meillä vähän samantapainen tilanne ja tavarat on jaossa :(
Mäkin mietin sitä et miten rahallisesti pärjätään,mut nyt ku ajatukset on välillä ihan järkeviäkin,ni pärjätäänhän me. Suomi on täynnä yksinhuoltajia jotka pärjää =) Joko hyvin tai huonosti,mut nälkään tääl ei kuole.
Mulla ei ole kuin 2 lasta,mut toinen vasta 7kk ja siihen päälle 2 koiraa, et tiiän jo valmiiks et äiti on välillä vähän väsy,mut aion kyllä pyytää apua,ku menee liian vaikeaksi. Me ollaan täs nyt 2 viikkoo oltu keskenään ja voin sanoa et aika nopeaa ne omat rytmit tulee ja joka päivä on "helpompaa". Mitä nyt iltasin ja öisin tuntuu et ei tästä pääse yli-
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
tiedän pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka oli pettämistä tapahtunut. ero voi olla paras ratkaisu, mutta ei tokikaan ainoa.
Mäkin tiedän. Mitäs luulet, että ollaan kohta 4 kk yritetty tehä? :/ Mä vaan en pääse asian yli.
4 kk on lyhyt aika..se vie oikeasti aikaa, jos sä oikeasti haluat olla vielä miehesi kanssa sen eteen pitää tehdä töitä- Mites pariterapiat tms?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ådfoij:
Mä uskon et tuntuu ihan älyttömän pahalta... ihminen johon luottaa, tekee tollaista "saastaista" törkeetä uskomattoman inhottavaa..

Jos tosissaan rakastaa, ni mä en tajuu miten voi pettää, vaikka olis kuinka kännissä...

Positiivista tietty se et tunnusti tekonsa. Miten on sen jälkeen käyttäytynyt? Onko perustellut mitenkään asiaa... tai voiko sitä edes perustella..

Mites olis oikeasti joku pariterapia tms. jos vielä yrittäisitte?

Tosin pärjääthän sä yksinkin, mut haluatko nyt oikeesti erota? Voitko suudella miestäsi? rakastella? alkaa pikkuhiljaa luottaa häneen?
RAkastatko?
Mies siis tunnusti seuraavalla viikolla. Katui ja katuu vieläkin. Taitaa mieheen sattua tämä ero enemmän entä minuun.
Pariterapiaan piti mennä, mutta mä en vaan jaksa uskoa enää mihinkään. Ja kyllä, haluan erota. Toisaalta en, mutta eihän näin voi elää. Enkä tiedä rakastanko enää, en usko.
 

Yhteistyössä