Miten vähän on liian vähän? Sanotaan että ei laihdu jos syö liian vähän

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin laihtua 5-7 kg.

Olen jättänyt herkut pois ja yritän syödä terveellisesti.
En tee mitään ituhippuruokaa mutta sellaista tavallista.

Esim. tänään aamulla 1 dl kuivia kaurahiutaleita veden kanssa mikrossa puuroksi, ripaus suolaa ja vajaa 1 tl voita.
2 kuppia maitokahvia, ei sokeria.

Päiväruoaksi on paistettuja perunoita ja 1 naudanlihamakkara. Tomaattia, kurkkua ja paprikaa raakana.

Välipalaksi kuppi maitokahvia, ei sokeria. Omena ja banaani.

Illalla 2 munan munakas minkä sisälle laitan tomaattia sekä paistettua vihreää parsaa ja kevätsipulia ja tulista tomaattikastiketta.

Juomaksi aina hanavettä.

Mikä tässä on väärin tms? Onko tuo liikaa vai liian vähän syömistä? Olen sillä täysin kylläinen enkä näe nälkää mutta mites sen laihtumisen kanssa?
 
vierailija
Omena ja banaani samana päivänä? Puolikas banaania illalla riittää ja huomenillalla se omena. Luomulihaa makkaran tilalle, kun ne antibioottijäämät lihottavat sen eläimenkin, miksi ei ihmistäkin? Paistetut perunat vaihdat kesäkurpitsaan, jotka voit paistaa voissa.
Onko siinä sun makkarassa perunakuitua?
 
r0s
Eihän tossa nyt periaatteessa mitään vikaa ollut. Etenkin jos paistat pottusi oliiviöljyssä.

Mutta aamupalalle vähän jotain lisää. Vaikka loraus tyrniöljyä ja kourallinen pakastemarjoja puuron päälle.

Ja tosiaan, kaksi hedelmää on ehkä liikaa, ainakin kerta-aterialla. Toisen voisi korvata vaikka rahkalla tai muutamalla pähkinällä.
 
r0s
Ja puoli kiloa kasviksia on kyllä hyvä ohjenuora myös. Ne kun ahtaa itseensä niin proteiineja ja rasvaa ei oikeastaan edes saa liikaa alas.

Tässä mun lounaan ja välipalan rehut, 400 grammaa yhteensä. Lisukkeeksi söin reilut sata grammaa hiillostettua lohta ja välipalallanappaan pähkinöitä.

 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
vierailija
Kokeile polkaista rasvanpoltto käyntiin pätkäpaastolla. Mulla auttoi se. 16/8 rytmi, eli kaikki päivän ateriat syödään 8 tunnin aikana ja muun ajan join vettä. Aamupalaksi join pelkkää mustaa kahvia. En kärvistellyt nälässä kuitenkaan kuin ehkä parin ensimmäisen vuorokauden aikana, äkkiä kroppa tottui. Painoa tuli alas viikon aikana n 4kg.
 
Kokeile polkaista rasvanpoltto käyntiin pätkäpaastolla. Mulla auttoi se. 16/8 rytmi, eli kaikki päivän ateriat syödään 8 tunnin aikana ja muun ajan join vettä. Aamupalaksi join pelkkää mustaa kahvia. En kärvistellyt nälässä kuitenkaan kuin ehkä parin ensimmäisen vuorokauden aikana, äkkiä kroppa tottui. Painoa tuli alas viikon aikana n 4kg.
4 kg:n pudotus viikossa ei kuulosta terveelliselle...vaikka olisikin turvotusta se alku Ja vaikka iltasyömisiä saakin rajoittaa.
 

Yhteistyössä