montako tuntia nukutte yössä, te työssäkävijät?

  • Viestiketjun aloittaja "annuska"
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
Keskimäärin 5-6h, aivan liian vähän.Tämäkin pätkissä, lapsi heräilee 1-2 kertaa yössä edelleen (pian 3v) ja monesti herään lapsen uniääntelyihin..Kohta varmaan sekoan. Onneksi välillä nukkuu yönsä myös heräämättä, mutta harvemmin. Mä olen aina ollut iltavirkku ja vaikka töihin heräänkin viideltä, jo kohta 10v ajan, en ole saanut itseäni väsyneeksi illasta.. Päinvastoin, kun kello lyö 21 ja järki sanoo että mene nukkumaan, piristyn. Lisäksi lapsen mentyä nukkumaan on ihana olla hetki rauhassa.
 
LoveSleep
Miten helkutissa te oikein pärjäätte jollain 5 tai jopa 3 tunnin yöunilla :0? Kuulosta aihan hirveältä, joskus jäänyt unet tuohon ja olen seuraavan päivän AIVAN toimintakyvytön. Esim. laittelen tavarat ihan väärään paikkaan, en osaa käyttää yksinkertaisia laitteita ja ei puhettakaan että uskaltaisin vaikka auton rattiin.

6-7 tunnilla pärjään mutta olen hyvin väsynyt, 8 tuntia nukun yleensä arkisin ja sillä on vielä vaikea herätä aamulla, viikonloppuna ja lomilla menee 9-10 tuntia ja se olisi se luonnollinen normaali jolla herään itsestään.

Jos oikeasti pärjäätte hyvin ja olette toimintakuntoisia jollain 4h yöunilla niin olen KATEELLINEN, teillähän on 4-5 tuntia enemmän aikaa joka päivä!
 
"Mariska"
Sen 7h tarvis vähintään, pyrin nukkumaan 7-8h. Muksu menee nukkumaan klo 20 ja itse sitten 22-23 välillä, herätys klo 6. Näin jaksaa hyvin. Onneksi olen aina ollut aika iltauninen...
 
"Jenis"
4-7 tuntia. Pitäisi nukkua enemmän, mutta iltaisin tulee jäätyä kupeksimaan kun on kiva viettää sitä "omaa aikaa".
Näin, yleensä varmaan sen kuutisen tuntia. Oon tavallaan jo tottunut jatkuvaan univelkaan, 2 huonounista lasta. Ja mä en kans malta mennä illalla ajoissa nukkumaan, oon aina ollut iltavirkku ja se piirre ei näemmä poistu vaikka ois valvonut 5 vuotta putkeen ;)
 
Liian vähän.. 6-7 tuntia. Mielelläni vetelisin 9, mutta se tarkoittaisi, että pitäisi mennä yhdeksän jälkeen nukkumaan. Haluan kuitenkin valvoa ja saada vähän omaa aikaa sen jälkeen kun lapset ovat menneet nukkumaan. Usein se kello lähentelee puolta yötä ennenkun huomaankaan.
 
"xXx"
Miten helkutissa te oikein pärjäätte jollain 5 tai jopa 3 tunnin yöunilla :0? Kuulosta aihan hirveältä, joskus jäänyt unet tuohon ja olen seuraavan päivän AIVAN toimintakyvytön. Esim. laittelen tavarat ihan väärään paikkaan, en osaa käyttää yksinkertaisia laitteita ja ei puhettakaan että uskaltaisin vaikka auton rattiin.

6-7 tunnilla pärjään mutta olen hyvin väsynyt, 8 tuntia nukun yleensä arkisin ja sillä on vielä vaikea herätä aamulla, viikonloppuna ja lomilla menee 9-10 tuntia ja se olisi se luonnollinen normaali jolla herään itsestään.

Jos oikeasti pärjäätte hyvin ja olette toimintakuntoisia jollain 4h yöunilla niin olen KATEELLINEN, teillähän on 4-5 tuntia enemmän aikaa joka päivä!
En pärjääkään. Työn hoidan apinanraivolla, on niin hektistä ettei ehdi väsyä. Mä en pysty nukkumaan edes vaikka haluaisin, pakko mennä kohta lääkäriin...
 

Yhteistyössä