"mie"
Customi ja customikin ovat kaksi eri asiaa..... Mun miehellä (reilu 30-kymppisellä normaalipainosella) on v-max ja kyllä se kuule kiihtyy ja kulkee, vähän liikakin...
Ovathan he oman ryhmänsä sankareita. Sallittakoon se heille, sillä olen aivan varma että sieltä piireistä katsotaan nenänvartta pitkin vaikkapa juuri minua ja miestä, tai siis katsottiin silloin kun miehellä vielä oli pyörä. Snif. Pidän hiljaisen hetken sen ihanan, keltaisen gikserin muistoksi.Huomionhakuisuus ja epävarmuus itsestä. Haluaa, että huomataan ja katsotaan. Ei ymmärrä, että katsotaan idioottia, ei coolia jätkää.
Ja meinaatko ettei kyykyt pidä sit kamalaa ääntä?? siis käsittämätöntä vinkumista useimmissa pyörissä mun mielestä....Mutta se käsittämätön... pärinä? Pörinä? MÖLINÄ? Mikä joistain pyöristä lähtee. Tulee sellainen lamaantunut olo, että miksi? Miksi?
Siis mitä helvettiä? Niihin vehkeisiin siis vaihdetaan osia, jotta ne saataisiin äänekkäämmiksi? Voi elämän karut kävyt. Niin on kuin pikkulapset, joilla on fillarin pinnoissa paperilappuja pärisyttiminä. Katsokaa, katsokaa kaikki minua.On tosi vaikea sanoa että miksi mopoon pitää vaihtaa se äänenvaimennin. Jotenkin se vaan tuntuu jyhkeämmältä kun kuuluu kunnon törinät kun avaa kaasun.
Mulla se kuitenkaan ei liity naaraiden huomion tavoitteluun koska ajan pääasiassa asumattomilla alueilla. Ajokaveritkaan ei anna arvostusta äänien mukaan, vain vauhti merkitsee.
Mulle riittää kromin kiilto meidän lastenvaunuissa Tuo ero on kyllä niin totta, ja on siinäkin eroa ajaako tusina-ferraria vaiko kenties Aston Martinia.En aja moottoripyörää, mutta custom voittaa nuo muut reilusti. Kromin kiilto ja kunnon äänet eikä mikään kiituri. Customia ei ole tarkoitettu nopeaan ajoon tai maastorevittelyyn, vaan rauhalliseen cruisailuun. Customin ja kyykyn ero on samanlainen kuin vanhan jenkkiauton ja nykyaikaisen sportin. Makuasia.
Sen takia laitoinkin, että customeitakin on monenlaisia..... v-max taitaa kuitenkin "virallisesti" kuulua custom-luokaan?V-max on vähän eri juttu, näyttää customilta mutta silti todella tehokas kone. Mun mielestä se ei ole varsinaisesti custompyörä.
Minä pidän Viragosta. Ei siinä ole minusta huonoa, vaikka moottorin koko taitaa olla monelle liian pieni. Pysyn silti itse autoissa, ne ovat minusta parempia.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Paljonko se on kun on 30-kymppinen?
En oo koskaan ymmärtänyt customeja, varsinkan harrikoita. Ehkä just joku Virago naisella.
Jos sitäkään vinkuheinää voi motskariks ees kutsua.
kestääkö tiedustella mimmonen matkaenduro sun ukkelilla on?Hyvät on vaihtoehdot.. Meillä on käytössä ihan perusperus pyörä ja matkaenduro. Ei kiinnosta sellainen ajotyyli kuin mitä kyykyt vaativat, ei todellakaan ja customitkaan ei ole se juttu. Lisäksi pitkä ihminen ei voi ajaa kaikenlaisilla pyörillä, kuten ei lyhytkään ja matkustusmukavuus kyykyssä on nolla.