Mtv sulki uutistensa kommentoinnin - totuus pitää pimittää kansalta

  • Viestiketjun aloittaja Totuus ei pala tulessa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka käyttää teksteissään desantti sanaa? Ei kukaan.
Enpä ole MV linkkiä jaellut vaikka ihan hyvin voisinkin.
Ihan yhtä lailla agitaattoreita ja kiihkoilijoita ovat ne jotka jakavat Hesarin hyysäys linkkejä.
Äläs nyt viitsi heti aamutuimaan jauhaa kakkaa.
Eivät ole, hesari julkaiseee normaalia uutisvirtaa. Agitaatio on kansankiihostusta, sitä harrastaa vihasivustot joilla ei ole mitään tekemistä oikean journalismin kanssa. Tuo hyysäys-sanan käyttö paljastikin että olet nimenomaan kihhkoilija. :)
 
vierailija
Tähän on olemassa lait.

Suomi on demokraattinen maa jonka yksi perustoista on sanavapaus. Sitä ei saa rajoittaa. Mielipiteitä on, ja tulee aina olemaan suuntaan ja toiseen. Kummankaan mielipiteitä ei saa rajoittaa.Sennlisäksi että demokratiaa aletaan hajiittsmaan,
tämä tilanne tulee johtamaan suuriin levottomiiksiin ja sitä kautta turvattomuuteen. En usko, että sanavapauden rajoittaminen on tämän väärti.
Tietääkseni rasismi on Suomessakin ihan laissa kielletty, että revihän siitä aikasi kuluksi. :)
 
Tähän on olemassa lait.

Suomi on demokraattinen maa jonka yksi perustoista on sanavapaus. Sitä ei saa rajoittaa. Mielipiteitä on, ja tulee aina olemaan suuntaan ja toiseen. Kummankaan mielipiteitä ei saa rajoittaa.Sennlisäksi että demokratiaa aletaan hajiittsmaan,
tämä tilanne tulee johtamaan suuriin levottomiiksiin ja sitä kautta turvattomuuteen. En usko, että sanavapauden rajoittaminen on tämän väärti.
Voithan sinä sitä sanaasi julistaa sitten jossain muualla. Ei mtv:llä ole velvollisuutta tarjota sinulle siihen tilaa ja paikkaa
 
vierailija
Äläs nyt viitsi heti aamutuimaan jauhaa kakkaa.
Eivät ole, hesari julkaiseee normaalia uutisvirtaa. Agitaatio on kansankiihostusta, sitä harrastaa vihasivustot joilla ei ole mitään tekemistä oikean journalismin kanssa. Tuo hyysäys-sanan käyttö paljastikin että olet nimenomaan kihhkoilija. :)
Mv lehti aikoo korjata suuntaa. Tulee toinen julkaisu. Siinä ei ole provokatiivisia kirjoituksia, mutta se kertoo edelleen sen mitä muut eivät. Kaikki korruptiot Suomessa tulevat sitä mukaa julki kun joku loukattu osapuoli paljastaa rikkeet mv lehdelle.:)
 
vierailija
Tälläkin palstalla voitaisiin minusta välillä rajoittaa keskustelua. Jos joku sanoo toiselle palstalaiselle, että toivoo tämän tyttärineen tulevan raiskatuksi, niin miksi tällaista pitäisi saada julkaista?
:LOL:

Keskiverto ylipainoinen, tatuoitu tehytukkainen palstamamma voi vain haaveilla raiskatuksi tulemisesta. Ei ole mitään pelkoa että edes himokkaimmalla seksuaalirikollisella ottaisi eteen moisen nähdessään.
 
haukotus sentään
Aivansama taas esittämässä keksijäneroa jolla on hallussa onnen avaimet maailman ongelmiin, voi haukotus sentään. Olisikin se niin yksinkertaista että niitä pakolaisia ei vain olisi olemassa, olisikin niin että ne vain jäisivät omiin synnyinmaihinsa ja parantaisivat itse maansa kuntoon, olisikin niin että ihmiset kuolisivat valittamatta nälkään, ymmärtäen että heidän auttamisensa ei johda mihinkään.
Voi kun olisikin niin että kaikki vain oliskin niin kuin aivansama utopioi, eikä mitään pakolaisia edes olisi. Luuletko että joku nauttii pakolaistilanteesta, jutuistasi huokuu omituinen tajunnanvirta. Eihän nyt kukaan pakolaisia HALUA olevan maailmassa, hyvät hyssykät sentään. Mutta kun kaikki ei mene niin kuin "pitäisi" tässä maailmassa.

Joo-oh, mutta kun maailma ei ole mikään 10-vuotiaan leikki, jossa vaan kaikki leikkivät Aivansaman säännöillä.
"Jos ei olis pakolaisii niin ois kivaa, jos ne jäis niin ku sinne omaan maahan ni ois kivaa, hei eiks ois kivaa. Ja ne niin ku tekis niin ja me näin niin sit ei ois mitään pakolaisii ja ongelmii.." Voi elämän kevät sentään.
Miten naiivi voi ihminen enää olla.
 
lol reps
Olen sanonut jo vuosia, että nykyisen tapainen pakolaispolitiikka ei toimi. Se, että ihmisiä siirretään paikasta toiseen elämään yhteiskuntaan, jossa heillä ei ole mitään mahdollisuutta elää ja toimia omillaan (= tehdä töitä) vaan he jäävät väkisinkin varsin oppineen yhteiskunnan jalkoihin ja elätettäväksi, joka taas puolestaan aiheuttaa ärsytystä. He kokevat olevansa sorrettuja ja eristettyjä ja vihaavat meitä, me taas näemme heidät haluttomina, kykenemättöminä ja turhina. Työperäinen maahanmuutto toimii, koska silloin maahan tulevat ihmiset ovat kykeneväisiä saamaan työpaikkoja ja toimimaan osana yhteiskuntaamme.

Olisi ihanaa, jos ihminen olisi peruslunteeltaan sopeutuvainen ja ymmärtävä. Harmikseen, me emme elä tällaisessa ihannemaailmassa. Me olemme ihmisiä omine puutteinemme. Suurin osa meistä ei halua sopeutua eikä koe tarvetta siihen. Se luo turhautumista puolin ja toisin. Tämä ei toimi. On typerää yrittää väenvängällä sovittaa kahta täysin erilaista kulttuuria keskenään. Jos ihmiset hyväksyisivät ihmisyytensä ja omat puutteensa realistisesti, ymmärtäisivät he, että tämänkaltainen tapa siirrellä ihmisiä, ei toimi.

En.
Tää nikki tajusi jälleen kerran mikä tekee maailmasta paremman. "Lopetetaan pakolaiset". :D

Mistä näitä neropatteja sikiää.

Otapa omasta tekstistäsi vaari ja sisäistä tää lause:
"me emme elä tällaisessa ihannemaailmassa. Me olemme ihmisiä omine puutteinemme".
Noin. Mietipä nyt lopettaako ihmiset liikkumisen koska pakolaisuus on vain niin
epäkorrektia, vai liikkuvatko epätäydelliset ihmiset jatkossakin, kun haluavat löytää paremman elämän. :)
 
vierailija
Tää nikki tajusi jälleen kerran mikä tekee maailmasta paremman. "Lopetetaan pakolaiset". :D

Mistä näitä neropatteja sikiää.

Otapa omasta tekstistäsi vaari ja sisäistä tää lause:
"me emme elä tällaisessa ihannemaailmassa. Me olemme ihmisiä omine puutteinemme".
Noin. Mietipä nyt lopettaako ihmiset liikkumisen koska pakolaisuus on vain niin
epäkorrektia, vai liikkuvatko epätäydelliset ihmiset jatkossakin, kun haluavat löytää paremman elämän. :)
Mistä sinun kaltaisia sikiää?
Et varmasti ole edes perillä asioista joita meidän ympärillä tapahtuu.
Epäkorrektiksi katsotaan sanavapauden menettämisen myötä muitakin asioita kuin nämä tapetilla olevat.
Oletko valmis siihen?
 
vierailija
Sanavapaus ei tarkoita sitä, että voi sanoa mitä vain. Me kaikki ymmärretään tämä.
Mietippä sitä mikä on rasismia, ettei käy niin, että kaikki kritiikki on rasismia. Tai se että kaupan hyllystä ei löydy erittäin tummaa meikkivoidetta.
Kyllä mä tiedän mikä on rasismia ja mikä ei ole, älä siitä huolehdi.
Tää viimeinen lohkasu on taas sitä persumaista "huumoria", että heillä on mielestään oikeus puhua miten tahansa, TAI MUUTEN kaikki on rasisteja.
Lapsellista.
 
haukotus
Mistä sinun kaltaisia sikiää?
Et varmasti ole edes perillä asioista joita meidän ympärillä tapahtuu.
Epäkorrektiksi katsotaan sanavapauden menettämisen myötä muitakin asioita kuin nämä tapetilla olevat.
Oletko valmis siihen?
Mun vanhemmat ei ainakaan ole sisaruksia keskenään, kuten näillä unelmien pilvilinnoissa elävillä "jos pakolaisia ei oteta niin niitä ei enää ole ja kaikki ihmiset pysyy omissa maissaan ja elävät rauhassa keskenään kun pakolaisia ei enää ole kun pakolaisia ei enää ole kun pakolaisia eí enää ole"-ihmisillä taitavat olla. Ainakin se realismi on hukassa ja pahasti.

Maailma ei ole mustavalkoinen lasten lautapeli. Maailma on sekava, kaoottinen sotku, jossa jokainen tekee päätöksiä omista lähtökohdista.
 
vierailija
Aivansama taas esittämässä keksijäneroa jolla on hallussa onnen avaimet maailman ongelmiin, voi haukotus sentään. Olisikin se niin yksinkertaista että niitä pakolaisia ei vain olisi olemassa, olisikin niin että ne vain jäisivät omiin synnyinmaihinsa ja parantaisivat itse maansa kuntoon, olisikin niin että ihmiset kuolisivat valittamatta nälkään, ymmärtäen että heidän auttamisensa ei johda mihinkään.
Voi kun olisikin niin että kaikki vain oliskin niin kuin aivansama utopioi, eikä mitään pakolaisia edes olisi. Luuletko että joku nauttii pakolaistilanteesta, jutuistasi huokuu omituinen tajunnanvirta. Eihän nyt kukaan pakolaisia HALUA olevan maailmassa, hyvät hyssykät sentään. Mutta kun kaikki ei mene niin kuin "pitäisi" tässä maailmassa.

Joo-oh, mutta kun maailma ei ole mikään 10-vuotiaan leikki, jossa vaan kaikki leikkivät Aivansaman säännöillä.
"Jos ei olis pakolaisii niin ois kivaa, jos ne jäis niin ku sinne omaan maahan ni ois kivaa, hei eiks ois kivaa. Ja ne niin ku tekis niin ja me näin niin sit ei ois mitään pakolaisii ja ongelmii.." Voi elämän kevät sentään.
Miten naiivi voi ihminen enää olla.
Ikävää, että sinulla ei ole rohkeutta tutkia asioita. Tyydyt vain siihen mitä sinulle annetaan: osatotuuksia ja oimitettyä tietoa.
Nyt neuvon sinua olemaan hiukan kriittisempi myös Suomen mediaa kohtaan. Et menetä mitään jos katselisit hiukan ympärillesi. Onko Suomen media sinulle se ainoa oikea totuuden torvi?
Demokratian määritelmässä jo sanotaan, että ei saa olla olemassa vain yhtä tahoa, jota sokeasti uskotaan.
 
Aivansama taas esittämässä keksijäneroa jolla on hallussa onnen avaimet maailman ongelmiin, voi haukotus sentään. Olisikin se niin yksinkertaista että niitä pakolaisia ei vain olisi olemassa, olisikin niin että ne vain jäisivät omiin synnyinmaihinsa ja parantaisivat itse maansa kuntoon, olisikin niin että ihmiset kuolisivat valittamatta nälkään, ymmärtäen että heidän auttamisensa ei johda mihinkään.
Voi kun olisikin niin että kaikki vain oliskin niin kuin aivansama utopioi, eikä mitään pakolaisia edes olisi. Luuletko että joku nauttii pakolaistilanteesta, jutuistasi huokuu omituinen tajunnanvirta. Eihän nyt kukaan pakolaisia HALUA olevan maailmassa, hyvät hyssykät sentään. Mutta kun kaikki ei mene niin kuin "pitäisi" tässä maailmassa.

Joo-oh, mutta kun maailma ei ole mikään 10-vuotiaan leikki, jossa vaan kaikki leikkivät Aivansaman säännöillä.
"Jos ei olis pakolaisii niin ois kivaa, jos ne jäis niin ku sinne omaan maahan ni ois kivaa, hei eiks ois kivaa. Ja ne niin ku tekis niin ja me näin niin sit ei ois mitään pakolaisii ja ongelmii.." Voi elämän kevät sentään.
Miten naiivi voi ihminen enää olla.
??? Meniköhän sulta pointti ohi?
Mielestäni ilmaisin hyvin selkeästi, että minulla ei ole minkäänlaisia avaimia ihmisten onneen. Minusta se on mahdotonta siksi, että me olemme ihmisiä.

Sinä voit ainoastaan kyseenalaistaa oman käsityksesi asioista. Luutko oikeasti auttavasi ihmisiä sijoittamalla heitä paikasta toiseen? Minne ajattelit laittaa ne seuraavan kymmenen vuoden aikana syntyvät miljardi pakolaista seuraavaksi? Oletko kenties ajatellut siirtää koko afrikan väestön eurooppaan?

Ei millään pahalla, mutta sulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä ja toiseksi, miten sen nyt sanoisi... pata kattilaa soimaa, naivius ei taida olla kaukana sinustakaan. En pidä erityisen kehittyneenä ajatteluna sitä, että auotaan päätä ja vittuillaan. Ilmeisesti ymmärrät itsekkin oman rajallisuutesi ja siksi keskustelun taso on tämä.
 
vierailijanna
Oon saman huomannut AivanSaman tekstistä, että kai kuvittelee että hän nyt on keksinyt miten kaikki ongelmat parannetaan. Vaikuttaa niin kuin hän oikeasti kuvittelis ettei kukaan muu ymmärrä että pakolaisuus ei ole hyvä asia.
Eihän se tietenkään koskaan ole hyvä asia, ei kukaan halua pakolaisia olevan olemassa, mutta niitä on ja tulee olemaan. Koska Suomi on osa länsimaita ja YK:ta, niin me ei jatkossakaan voida alkaa leikkiä Pohjois-Koreaa ja muodostaa valtiota joka sulkeutuu täydellisesti ulkomaailmasta.
Näin se on, halusimme tai emme.
Suomen pakolaispolitiikka on tähän asti ollut maltillinen. Nyt moni ajattelee että padot aukesivat kokonaan, kun on tämä pakolaiskriisi käynnissä. Mutta käsittääkseni edelleen on joku kiintiö, jota ei ylitetä. Tänä vuonna kiintiö on vain suurempi.
 
hjkg
Sanotaan kaikille maahanpyrkijöille että valtio maksaa tuet työtä vastaan muttei muuten heru mitään, miehet metsätöihin ja naiset vanhustenhuoltoon kyllä lähtevät äkkiä jonnekin muualle!
 
Oon saman huomannut AivanSaman tekstistä, että kai kuvittelee että hän nyt on keksinyt miten kaikki ongelmat parannetaan. Vaikuttaa niin kuin hän oikeasti kuvittelis ettei kukaan muu ymmärrä että pakolaisuus ei ole hyvä asia.
Eihän se tietenkään koskaan ole hyvä asia, ei kukaan halua pakolaisia olevan olemassa, mutta niitä on ja tulee olemaan. Koska Suomi on osa länsimaita ja YK:ta, niin me ei jatkossakaan voida alkaa leikkiä Pohjois-Koreaa ja muodostaa valtiota joka sulkeutuu täydellisesti ulkomaailmasta.
Näin se on, halusimme tai emme.
Suomen pakolaispolitiikka on tähän asti ollut maltillinen. Nyt moni ajattelee että padot aukesivat kokonaan, kun on tämä pakolaiskriisi käynnissä. Mutta käsittääkseni edelleen on joku kiintiö, jota ei ylitetä. Tänä vuonna kiintiö on vain suurempi.
Siis mitä vittua???
Mähän juuri sanoin, että mulla ei ole hajuakaan mitä näille ongelmille pitäisi tehdä tai miten niitä korjataan. Ainut minkä ymmärrän, on se, että tämänhetkinen tapa auttaa ei kanna pitkälle. Ei pakolaistenkaan näkökulmasta.

Käsittääkseni en ole myöskään sanonut, että Suomen tulisi sulkeutua ulkomaailmalta. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan. Mun mielestä on hyvä asia, että tänne saadaan työvoimaa myös ulkomailta.

Pakolaisten määrä tulee kasvamaan vuosi vuodelta suuremmaksi. Se kasvaa kovempaa tahtia, kuin mitä eurooppaan keritään ottamaan vastaan. Yritän sanoa, että jokin toinen tapa on keksittävä. Jokin, joka auttaa oikeasti näitä ihmisiä.

On se yksi perkele sentään. Minä haluaisin, että keskityttäisiin ongelman juureen ja hoidettaisiin se asia oikeasti kuntoon tai edes osittain kuntoon... eikä tyydyttäisi olemaan tyytyväisiä, kun pelastetaan 1000 ihmistä miljoonasta hätääkärsivästä. Mutta jotenkin kummassa se tekee musta ihan sairaan vittumaisen ihmisen?

Mulla leipoo niiiiiiin kiinni. Ihme jeesustelua.
 
haukotuttaa
??? Meniköhän sulta pointti ohi?
Mielestäni ilmaisin hyvin selkeästi, että minulla ei ole minkäänlaisia avaimia ihmisten onneen. Minusta se on mahdotonta siksi, että me olemme ihmisiä.

Sinä voit ainoastaan kyseenalaistaa oman käsityksesi asioista. Luutko oikeasti auttavasi ihmisiä sijoittamalla heitä paikasta toiseen? Minne ajattelit laittaa ne seuraavan kymmenen vuoden aikana syntyvät miljardi pakolaista seuraavaksi? Oletko kenties ajatellut siirtää koko afrikan väestön eurooppaan?
En luule, enkä edes "siirtele ihmisiä paikasta toiseen", ne siirtyvät itse.
Minä kun olen aina ymmärtänyt etten ole mikään jumala ja maailmanvaltias.
Eikä tämä ole mikään lautapeli jossa Aivansama tai kukaan muukaan jeesus sanelee pelinappuloille että "jääkää kotiin" ja ne kiltisti tottelevat.
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.

Kukaan ei halua pakolaisuutta olevan olemassakaan, mutta kun sitä on ja tulee olemaan. Ymmärrätkö.
Minä ymmärrän.
 

Yhteistyössä