mua luullaan jatkuvasti vanhemmaksi kuin olen, harmittaa. Mistä asioista arvioit ihmisen iän?

  • Viestiketjun aloittaja llll
  • Ensimmäinen viesti
paasaaja
En mä sua tarkottanut, vaan yleisesti naisia, joille "nuorekkuus ja seksikkyys" ovat elämän tarkoitus. En pidä sellasista idiooteista ollenkaan. Ihmettelen miksi jotkut lähtevät näitä vajakkeja vielä ihailemaan.
Nuoreltahan voi näyttää vaikkei sellanen oliskaan. Kauniilta myös.
Seksikkyyden ylikorostaminen ja nukkenaamaisuus eivät onneksi kiinnosta kaikkia naisia.
Kyllä se on hienoa kun näkee oikean Alfa-naaraan. Alfa ei halua ulkonäöllään seksuaalisesti miellyttää ketään. Alfa naaras voi olla kaunis tai "ruma", mutta kun sellasen näkee, niin se huokuu jotain sellasta, mitä tyhjäpäät ja tyrkyt ei koskaan tule huokumaan. Alfanaaras voi olla huoliteltu tai huolittelematon.

Siis nuoreltahan voi näyttää vaikka ei elämän tarkotus oliskaan seksikkyyden ylikorostaminen ja nuorelta näyttäminen. Tarkoitin sitä. Kukaanhan ei sille mitään voi jos omistaa beibifeissin.
:)
 
Ennen lapsia mua luultiin aina nuoremmaks mitä olin ja papereita epäiltiin kaverilta lainatuiks tms koska "ethän sä nyt VOI olla täysikänen". :D
Nyt, kolmen lapsen jälkeen, lihoneena ja todella uupuneena, mä näytän (omasta mielestäni) vanhalta ja kulahtaneelta.. eikä papereita todellakaan kysytä enää missään! Yhyyy!
 

Yhteistyössä