muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vuh
Alkuperäinen kirjoittaja nam:
Mun lempi-irtokarkkeja oli sellaset "litteän neliön" muotoiset paperiin käärityt toffeet. Niitä oli ainakin punaisia, keltaisia ja sinisiä. Haaveilen niistä vieläkin. :)

Ai hitto, en oo muistanu noita vuosikymmeniin! Ja suklaanappeja ostettiin samalla sellasessa isohkossa sinisessä pahviaskissa... Mulla on muuten vielä pahvinen ajokorttikin :wave:
 
vm 1966
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Me mentiin omasssa pihassa pistettä, tervapataa ja keinumattia.
me tvistattiin, oltiin kirkkistä, polee ja rovee, 10tikkua laudalla,kirkkistä,valopiiloa,keinupalloa eli keinistä
Me koulun pihalla myös rosvoa ja poliisia, 10 tikkua laudalla, ruudun hyppelyä, jotain ihme "maan valloitusta" (muistan leikin mutten nimeä ), peiliä, väriä ja pataa.
Muistaako kukaan hailiihailoota vai oonko vaan joukon vanhin?

 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Me mentiin omasssa pihassa pistettä, tervapataa ja keinumattia.
me tvistattiin, oltiin kirkkistä, polee ja rovee, 10tikkua laudalla,kirkkistä,valopiiloa,keinupalloa eli keinistä
meillä oli keinupolttis :) perhana keinut kuin henkesi hädässä ja yrität väistellä sitä palloa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä sain kännykän vasta ylä-asteella ja se oli 3210 nokia..tuli ton 5110 jälkeen
Mun eka kännykkä oli nmt ja sen ostin parikymppisenä serkulta käytettynä. Mikähän se merkki edes oli... Taida sellasia ollu enää vähään aikaan :D

Muistinpa: Maxon!!! :whistle:
 
:D
royal-suklaa oli ennen sellaista että maitosuklaan "pohja" oli valkosuklaata, oli siis ohut kerros toista suklaalaatua..

ja silloin siinä oli kolmio siinä keskellä ja ne ohuet siivut siinä ympärillä..

olipas selkeästi selitetty :D
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
Ja sit ajeltiin räppiraitoja... :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä sain kännykän vasta ylä-asteella ja se oli 3210 nokia..tuli ton 5110 jälkeen
Mun eka kännykkä oli nmt ja sen ostin parikymppisenä serkulta käytettynä. Mikähän se merkki edes oli... Taida sellasia ollu enää vähään aikaan :D
Mä sain ekan kännyn vasta 19v joululahjaksi kun olin syksyllä muuttanut kauas kotoa opiskelemaan. Soittelin sitte korttipuhelimella sieltä eikä se ollut minusta edes kovin vaivalloista :D Eka luuri oli ihana punainen Ringo, jossa ei oikeasti ollut muuta kuin puhelin, ei tekstiviestejä tms.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
Ja sit ajeltiin räppiraitoja... :)
hetkinen? räppiraidat?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Onko kenelläkään enää pahvista ajokorttia? :D
tänä keväänä vaihdoin pahvisen ajokortin muoviseen.

Poikakaverini nauroi vuosia sitten,että mä olen varmaan viimeinen jolla oli pankkikirja käytössä : )
Etkä ole! Lälläslää
Minullapa on hieno, vaaleanpunainen pahvinen ajokortti vuosimallia -87

 
Alkuperäinen kirjoittaja vm 1966:
Muistaako kukaan hailiihailoota vai oonko vaan joukon vanhin?
Nimi on outo... Mutta onko siinä jotain semmoista, että pallo heitettiin ylös ja muut lähti juokseen ja pysähtyi kun se yksi sai pallosta kopin tai jotain. Siinä hoettiin jotain, mutta en muista että se olis ollut toi tai sit on voinut ollakin. Minä vm-74.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä sain kännykän vasta ylä-asteella ja se oli 3210 nokia..tuli ton 5110 jälkeen
Mun eka kännykkä oli nmt ja sen ostin parikymppisenä serkulta käytettynä. Mikähän se merkki edes oli... Taida sellasia ollu enää vähään aikaan :D
Mä sain ekan kännyn vasta 19v joululahjaksi kun olin syksyllä muuttanut kauas kotoa opiskelemaan. Soittelin sitte korttipuhelimella sieltä eikä se ollut minusta edes kovin vaivalloista :D Eka luuri oli ihana punainen Ringo, jossa ei oikeasti ollut muuta kuin puhelin, ei tekstiviestejä tms.
Jep, sama juttu, ei tietoakaan tekstareista. Soiteltiin lankapuhelimella, jätettiin viestejä vastaajaan ja käytettiin kolikko- tai korttipuhelimia. Eikä tosiaan ollu elämä vaivalloista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
Ja sit ajeltiin räppiraitoja... :)
hetkinen? räppiraidat?
Juu eli siis lyhyeen tukkaan parturi ajoi jotain siksakkia tai vastaavaa. Niskaan tai sivuille. En muista minä vuonna...

 

Yhteistyössä