Muita jotka nukahtelee saunaan?

Mä en oikeesti tajua. Melkein joka kerta kun käyn saunassa, nukahdan sinne vähäksi aikaa. Sitten herään kun tulee paha olo ja liian kuuma. EI mitään tietoa miten kauan siinä menee aikaa.
Saunassa on ilmanvaihto tutkittu ja ilmaa kiertää tarpeeksi. Sen verran olen huomannut että tuota simahtelua tapahtuu kun lämpö nousee yli 70 asteen. Jos käyn alle tuon lämmöissä, en nukahda. Samaten hikoilen alemmassa lämmössä mutta jos sauna on kuumempi, en edes hikoile :headwall:
Mikä ihmeen aineenvaihduntahäiriö tääkin voi olla?
Tänään kaks lasta oli mun kanssa saunassa. Nukahdin ja lapset oli menny jo suihkuun, peseytyneet ja menneet pois, mä havahduin siihen että pikkujätkä huuteli ovella haluavansa saunaan.
Mies on ottanut jo tavakseen käydä kysymässä että oonko pökränny jos ei ala kuulua. Ja en juo enkä vetele mitään lääkkeitäkään.
 
"vieras"
Hui, aika omituista. No sun pää ei vaan kestä liikaa kuumuutta. En mä ikinä oo nukahtanu saunaan. Kylpyammeeseen tuppasin aina nukahtaa, kun sellanen oli. Kuumaan veteen simahdin aina, ja sit heräsin kun vesi oli kylmää. Inhottavaa herätä kylmässä vedessä.
 
[QUOTE="vieras";22548015]Hui, aika omituista. No sun pää ei vaan kestä liikaa kuumuutta. En mä ikinä oo nukahtanu saunaan. Kylpyammeeseen tuppasin aina nukahtaa, kun sellanen oli. Kuumaan veteen simahdin aina, ja sit heräsin kun vesi oli kylmää. Inhottavaa herätä kylmässä vedessä.[/QUOTE]

mä muuten nukun helposti ammeeseenkin, mut sinne jotenki rentoutuu niin hyvin. Ja tosiaan inhottavaa herätä siihen viileeseen veteen
 
varovaisuutta!
Kannattaa olla varovainen ton nukahtelun kanssa. Mun isoäiti nukahti saunaan ja kuoli. Hänellä oli tapana aina sammuttaa sähkösauna ennen saunaan menoa mut eräs kerta oli sit unohtunut. Hän sit nukahti, kuivui ja kuoli :( Tapauksesta on jo reilu parikymmentä vuotta aikaa.
 
Kannattaa olla varovainen ton nukahtelun kanssa. Mun isoäiti nukahti saunaan ja kuoli. Hänellä oli tapana aina sammuttaa sähkösauna ennen saunaan menoa mut eräs kerta oli sit unohtunut. Hän sit nukahti, kuivui ja kuoli :( Tapauksesta on jo reilu parikymmentä vuotta aikaa.
Tän saman tiedostaen olen aika onnellinen siitä että tuli valittua puusauna. Tuli sammuu aika nopeesti kuitenkin eikä sauna jää kuumaksi tuntikausiksi.
 

Yhteistyössä