Mun tekee mieli piiskaa...sis

  • Viestiketjun aloittaja Pöhkö
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Ex mieheni otti minut joskus polviensa päälle je antoi hiusharjasta :)
:LOL:
Mä nään tän sieluni silmin.
Älä nyt, ei tehnyt pahaa ollenkaan.
Mulla on vaan ittellä semmonen hiusharja, joka on noin 15cm pitkä. Jos joku sillä mänttäis, ni näky olis aika koominen.
 
Kotikissa
Eiköhön se oli sivustakatsojasta koominen näky joka tapaksessa, jos vaimo makaa peppu paljaana miehen polvien päällä ja saa piiskaa. Ainakaan itse en soisi kenekään muun sitä näkevän.
 
apurimies
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Eiköhön se oli sivustakatsojasta koominen näky joka tapaksessa, jos vaimo makaa peppu paljaana miehen polvien päällä ja saa piiskaa. Ainakaan itse en soisi kenekään muun sitä näkevän.
Mielellään olisin tullut katsomaan. Harmi että se on ex-mies...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Eiköhön se oli sivustakatsojasta koominen näky joka tapaksessa, jos vaimo makaa peppu paljaana miehen polvien päällä ja saa piiskaa. Ainakaan itse en soisi kenekään muun sitä näkevän.
En kyllä oo koskaan miehen polvien päällä maannut siinä tilanteessa :whistle:
Ei kyllä kukaan oo käynyt tapahtumaa tirkistelemässä
 
hei
Ei piiskan haluaminen niin omituista ole... Onhan aiheesta olemassa ihan suomenkielinen foorumikin, ankaran sedän ja tädin kotikuri-foorumiko tuo mahtoi olla... Tai tietty voi olla, että koko foorumillinen on omituista sakkia.
 
Pöhkö
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Eiköhön se oli sivustakatsojasta koominen näky joka tapaksessa, jos vaimo makaa peppu paljaana miehen polvien päällä ja saa piiskaa. Ainakaan itse en soisi kenekään muun sitä näkevän.
En kyllä oo koskaan miehen polvien päällä maannut siinä tilanteessa :whistle:
Ei kyllä kukaan oo käynyt tapahtumaa tirkistelemässä
Niin ei kai sitä mitenkään polvien päällä tarvitsisi maata vaan ihan vaan jotenkin muuten. Vaikka tulilla tai sängyllä.
 
Pöhkö
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei piiskan haluaminen niin omituista ole... Onhan aiheesta olemassa ihan suomenkielinen foorumikin, ankaran sedän ja tädin kotikuri-foorumiko tuo mahtoi olla... Tai tietty voi olla, että koko foorumillinen on omituista sakkia.
Enhän nyt sitä tarkoittanutkaan, en missään nimessä. Itsene vain tunsin pöhköksi, kun tällaista tunnen.
 
hei
Kaikenlaisia tuntemuksia sitä ehtii kyllä saada, kun vaan vuosia piisaa... ;) En panis minäkään pahakseni pikku actionia, mutta on la turhan lähellä... Hitto, jos jäiskin jälkiä, hiukan noloa lähteä synnärille raidallisena...
 
hei
Ainahan ne lääkärissäkin sanoo, että ne on nähneet kaiken mahdollisen. Voisi kyllä silti vähän ahdistaa. Ei kai sitä siinä tohinassa muistais, paitsi jos kätilö alkaa mulkoilla isäraukkaa alta kulmain..
 

Yhteistyössä