Mun tekee mieli piiskaa...sis

  • Viestiketjun aloittaja Pöhkö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän olevani hyvä domina ja pystyn oikeastaan mihin muuhun vain paitsi amputaatioihin tai tappoon tms.
Mutta en saa siitä oikein mitään. Toki sitä tekisin silloin tällöin jos toinen olis ihan kiimassa siitä.
No et ole vielä hyvä jos et saa siitä mitään. Asiaan kannattaa perehtyä silloin enemmän.

No en halua toimia tässä minään ohjailijana kuitenkaan.
 
vierailija
Mä nautin siitä, että mua alistetaan.
En halua pääsääntöisesti dominoida.
Mutta olisin varmasti hyvä domina jollekin, jolla on vaikea löytää tarpeeksi kovakouraista dominaa.
No mä olen ohjannut sellaisen naisen, joka ajatteli aikoinaan samoin, dominaksi, joka haluaa tehdä sitä. Sanoi lopulta sitten itsekin, että hän on domme. Niinä aikoina kun hän ei halunnut, ei se ollut mukavaa kummankaan kannalta.
 
vierailija
Joskus tekee minunkin mieli.

Ja parhaan osuudet siinä tottavie ovat se nolotus kun laskee pöksynsä ja sit se kiva kipristely iholla. Ja jälkikäteen kun pakaroita kuumottelee, panettaa tauotta.

Bilepiiskauksissa sen sijaan mun exhibitionistipuoleni on valloillaan, siihen ei seksi kuulu.
Bilepiiskausta olisi hieno kokea, mutta toistaiseksi on jäänyt haaveeksi omalla kohdallani monestakin syystä, mutta ei varmaankaan vähiten siksi, että pelkään etten ole bileisiin tarpeeksi "kinky".
 
vierailija
Tuo olis toteutettavissa. Toivottavasti löydät jonkun.
Kiitos sympatiasta :)
En osaa selittää miksi mutta tuolle olisi todella tarvetta. Tai oikeastaan osaan selittää aika hyvinkin miksi haluasin tuota mutta ehkei nyt tässä. Tulisi aika pitkä selitys.
On kuitenkin lohduttavaa tietää että joku on ilmeisesti hieman samalla aaltopituudella ja ymmärtää tällaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Kiitos sympatiasta :)
En osaa selittää miksi mutta tuolle olisi todella tarvetta. Tai oikeastaan osaan selittää aika hyvinkin miksi haluasin tuota mutta ehkei nyt tässä. Tulisi aika pitkä selitys.
On kuitenkin lohduttavaa tietää että joku on ilmeisesti hieman samalla aaltopituudella ja ymmärtää tällaista.
Ei tarvitse selittää. Jokaisella on omat mieltymykset. :)
 
Boobabe
Onko toi muuten sun oikea kuva? ...olet kaunis :)

Tuo r...s naisen edessä, kyse on paljolti hyväksytyksi tulemisesta. Lisäksi onhan se kiihottavaa kun kyseessä on niin yksityisen asian paljastamisesta. Tämä kuitenkin vain jos siihen on lupa ja hyväksyntä. Muutenhan se olis ihan törppöä...
Ei ole mun kuva. Kuvan naisessa on samoja piirteitä kuin minussa. :)
 
vierailija
Olen uusi täällä ja en jaksa lukea läpi kaikki ilmoituksia täällä siis haluan kysya täällä onko täällä joku vapaa nainen joka halua alistaa ja nöyryyttää 60 v mies,asua hänen kansa,anna piiskaa ja muuta kivaa?Olen erittäin yksinäinen ruotsinkielinen mies Pohjanmaalta!Haluan elää 24/7 suhdetta nainen joka on dominoiva!
 
vierailija
Olen uusi täällä ja en jaksa lukea läpi kaikki ilmoituksia täällä siis haluan kysya täällä onko täällä joku vapaa nainen joka halua alistaa ja nöyryyttää 60 v mies,asua hänen kansa,anna piiskaa ja muuta kivaa?Olen erittäin yksinäinen ruotsinkielinen mies Pohjanmaalta!Haluan elää 24/7 suhdetta nainen joka on dominoiva!
Jos olet se tyyppi joka monella muulla palstalla esiintyy nimellä "masokistimies", niin suosittelisin mahdollisia kiinnostuneita naisia harkitsemaan kerran jos toisenkin kannattaako lähteä tuohon leikkiin.
 
vierailija
Jos olet se tyyppi joka monella muulla palstalla esiintyy nimellä "masokistimies", niin suosittelisin mahdollisia kiinnostuneita naisia harkitsemaan kerran jos toisenkin kannattaako lähteä tuohon leikkiin.
Mitä varten se?Minä olen erittäin kilti rehellinen mies joka haluan että nainen alistaa ja nöyryyttää minua,olen ollut yksin koko elämäni sen takia että naiset ovat juossut kun sanonut heille että minä haluan saada piiskaa!Minä haluan tiedä mitä varten sinä luulet että minä tekisi naisille jotain pahaa?
 
vierailija
Jos olet se tyyppi joka monella muulla palstalla esiintyy nimellä "masokistimies", niin suosittelisin mahdollisia kiinnostuneita naisia harkitsemaan kerran jos toisenkin kannattaako lähteä tuohon leikkiin.
Minä olen tosiaan utelias tiedä mitä varten sinä luulet että minä olisin vaarallinen?Se että olen lupanut antaa piiskaa on vaan se että se on niin vaikea löytä naisia joka halua antaa ja minä rakastan tuollaista leikkiä siis olen lupanut että voin antaa piiskaa mutta en kertakaan ajattelen sitä kun runkaan että minä annan piiskaa,minä Aina fantasioidaan että minä saan kontata,strippata,saada piiskaa,minä rakastan kaikenlaista tuollaista,se on nainen joka tiputti steariini mun päällä,ja fantasioidaan että he sitovat minua!Minä haluan tietä kuinka sinä ajattele?
 
vierailija
Hmm, onkohan muuten tiukan (esim. uskonnollisen) kotikasvatuksen saaneilla suurempi taipumus tämän tyyppisiin fantasioihin tai fetisseihin?
En tiedä,kysytkö minua se tyyppi,masokistimies minä en saannut koskaan lapsena piiskaa mutta haluan sen roolileikki,eli se on yksi että ankara äitini antaa esim 16 v teinipoika piiskaa kun hän olet poltanut tupakka ja juonut viinaa!En tulen joku uskollinen koti,en ole ulkomaalainen!Olen ruotsinkielinen mies mutta masokisti!Katso sanakirjassa mitä masokisti on!
 
vierailija
Hmm, onkohan muuten tiukan (esim. uskonnollisen) kotikasvatuksen saaneilla suurempi taipumus tämän tyyppisiin fantasioihin tai fetisseihin?
Se voi olla että se on niin?Minun äitini uhkasi minua saada piiskaa monta kertaa joka päivä mutta en koskan antanut mutta tietenkin pelkäsin kovasti saada se piiskaa!Koko lapsuuteni pelkäsin aivan hirveästi saada piiskaa mutta sitten yht äkkiä se käänsi niin että haluaisin saada se piiskaa mutta ei saada vanhemiltani,vaan joku kavereista!masokistimies
 

Yhteistyössä