Muuttakaa maalle!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tosta Itiskeskeustelusta tuli olo, että miten lapsiperheet ylipäänsä voi asua jossain betonilähiöissä spurkujen ja narkkien lähettyvillä? Mä en ainakaan halua tollasia perheeni lähelle, yliäpäänsä asua sielä saasteen ja liikenteen seassa, ,
Muuttakaa maalle, täälä lapset saa olla lapsia ja noiden betonibunkkereiden hinnalla saatte oman talon omalla pihalla.
 
Helposti täällä voi asua. Mun elämään ainakaan spurgut ja narkit ei vaikuta mitenkään, ne on ihan muut joita täällä pitää "pelätä".
En halua muuttaa maalle keskelle ei mitään. Täällä on kaikki mitä ihminen voi tarvita ihan muutaman minuutin matkan päässä. Maalaismaisemaan jos haluaa, hurauttaa fillarilla pari kilsaa, niin johan on peltoaukeeta lehmineen päivineen.
 
"vieras"
Helposti täällä voi asua. Mun elämään ainakaan spurgut ja narkit ei vaikuta mitenkään, ne on ihan muut joita täällä pitää "pelätä".
En halua muuttaa maalle keskelle ei mitään. Täällä on kaikki mitä ihminen voi tarvita ihan muutaman minuutin matkan päässä. Maalaismaisemaan jos haluaa, hurauttaa fillarilla pari kilsaa, niin johan on peltoaukeeta lehmineen päivineen.
Mitä sä pelkäät? Raiskaavia mamuja?
 
"vieras"
Onko se maailmantärkeintä, että voi mennä pyörimään kauppakeskuksiin, Ikeaan yms.Lapsen näkökulmasta katsottuna ei ainakaan, Netistä saa helposti niitä hienojakin merkkejä jos semmosia haluaa suosia.
 
[QUOTE="vieras";23489906]Onko se maailmantärkeintä, että voi mennä pyörimään kauppakeskuksiin, Ikeaan yms.Lapsen näkökulmasta katsottuna ei ainakaan, Netistä saa helposti niitä hienojakin merkkejä jos semmosia haluaa suosia.[/QUOTE]

Täällä on niin paljon muutakin kuin Ikea ja kauppakeskukset...
 
JONSERED Karhunkantaja
Kerran jos sieltä maalta muuttaa tänne etelään, niin paluumuutto ei ole enää mahdollista?
Juu ei!

Tällä tienpätkällä asuu vain parannuksen tehneitä kaupunkilaisia. Tai ainakin molemmat naapurit (Helsingistä ja Espoosta) ja itse olen syntyjäni helsinkiläisiä. Mutta kaupunkilaisia tänne ei huolita! ;)

Elleivät ole varmiita tekemään kääntymyksen ja parannuksen ja ryhtyvät kunnon bundenisseiksi.
 
"maalainen"
Maalle ei myöskään kaivata mamuja, narkkareita, kaupunkilaisia, spurguja ja muita vätyksiä! Pysykää siellä "värikkäässä" (kirjaimellisesti) lähiöissänne!
 
"vieras"
[QUOTE="maalainen";23489958]Maalle ei myöskään kaivata mamuja, narkkareita, kaupunkilaisia, spurguja ja muita vätyksiä! Pysykää siellä "värikkäässä" (kirjaimellisesti) lähiöissänne![/QUOTE]

Samaa mieltä: pysyköön paska kaupungissa!:attn:
 
entinen maalainen
[QUOTE="maalainen";23489958]Maalle ei myöskään kaivata mamuja, narkkareita, kaupunkilaisia, spurguja ja muita vätyksiä! Pysykää siellä "värikkäässä" (kirjaimellisesti) lähiöissänne![/QUOTE]

Tämän takia juuri muutin pois maalta! En enää kestänyt punaniskajunttien kuppikuntakyräilyä ja ahdasmielisyyttä, ja lisäksi maalla on aina pimeää ja joka paikkaan on pitkä matka
 
Mikä ihmeen tarve maalla asuvilla on aina tehdä tälläsiä kaupunki on kamala paikka ja varsinkin Helsinki? Ja helsinkiläiset on ylpeitä persläpiä jnejne. Onks oikeesti mitään väliä missä ihmiset asuu? Oon huomannut jo pari kymmentä vuotta sitten, että tuolla maakunnissa kun tutustuu uusiin ihmisiin, niin tosi vaatimattomasti pitää kertoa missä asuu, ettei katota nenän vartta pitkin.
 
Minä muutin maalle aikoinaan, kun aloin perustamaan perhettä.
Etsimme pitkään sopivaa kylää jonne asettua "loppuiäkseen" ja sen löydettyämme en ole koskaan katunut.

Mutta on siellä Hesassakin kiva aina silloin tällöin käydä: Kiasma, ooppera, kesällä Tuska jne.
:)
 
Mikä ihmeen tarve maalla asuvilla on aina tehdä tälläsiä kaupunki on kamala paikka ja varsinkin Helsinki? Ja helsinkiläiset on ylpeitä persläpiä jnejne. Onks oikeesti mitään väliä missä ihmiset asuu? Oon huomannut jo pari kymmentä vuotta sitten, että tuolla maakunnissa kun tutustuu uusiin ihmisiin, niin tosi vaatimattomasti pitää kertoa missä asuu, ettei katota nenän vartta pitkin.
No mikä tarve kaupunkilaisilla on haukkua maalaisia tyhmiksi, junteiksi ja kattoa nenän vartta pitkin?
 

Yhteistyössä