Naisen ikä ja hiusten pituus

  • Viestiketjun aloittaja pitkästynyt
  • Ensimmäinen viesti
Mä täytän kesällä 34 ja mulla on hiukset tällä hetkellä lapaluihin asti. Lyhyeksi en leikkaa koska mä en jaksa pahemmin hiuksia laittaa ja lyhyenä ne olis kamalat lättänät päätä myöten. Ei mun mielestä oo olemas mitää tiettyä ikää jossa pitääs leikata lyhyet hiukset. Mä pidän pitemmät hiukset jos ei tuu mitää minkä takia hiukset lähtis tms.

Mä oon letittäny lähes 90v. muorin hiuksia ja hänelle ainaki sopi tavallinen letti. Ja mä ainaki saatan helposti laittaa ittelleni saparot, ajatelkoot muut mitä lystää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
äly hoi
[QUOTE="vieras";28334671]Pitkät hiukset leventää kasvoja ja oikein korostaa mahdollista poskien roikkumista.[/QUOTE]

Pitkiä hiuksia voi pitää vaikkapa osittain kiinni! Ei sitä tukkaa ole pakko pitää keskijakauksella pitkin päätä roikkumassa ;) Lyhyet on aina rumat.
 
Ikää kohta 46 vee ja lyhyet hiukset, ei mikään kanapersemalli kuitenkaan. Tykkään pidemmistäkin ja tykkään ehdottomasti saparoistakin, mutta kun nää nyt vaan on helpommat treeneissä, ja muutenkin. Oon aina ollut laiska laittamaan hiuksia, kun laatu on sellainen erittäin pörröinen ja vahvasti omapäinen. Ei tarvii treeneissä stressata pompuloiden ja pinnien putoamista, ei tarvii sparrikavereiden varoa pitkiä, irronneita hiuksiani, kun yrittävät mua kuristaa tai muuten lopettaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28334697:
Lyhyet on aina rumat.
No eikä ole. On olemas paljo erilaasia malleja eikä kananperse tokikaa oo ainoa malli.

Mun äitillä on ollu jo vuosikymmeniä lyhyet hiukset eikä oo mikää kanapersemalli. Äitille ei edes sopiisi pitemmät hiukset. Ei oo kuitenkaan mikää mahdollisimman lyhyeksi kynitty malli, mutta lyhyet silti. Äitille sopii myös väreinä punaanen ja oranssi jotka ei kaikille sovi.
 
"vieras"
Naisen hiustenleikkuu liittyy alitajuiseen äidistä irrottautumiseen. Kun leikkaat hiuksesi olet tehnyt yhden vaiheen itsenäistymisessä, ehkä saanut itse oman lapsen, tullut jonkin kriisin päähän tms.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28334752]Onhan se kaunis, mutta Anistonilla onkin todella tuuheat hiukset. Ei ole sama mahdollista, jos on ohuemmat hiukset.[/QUOTE]

Ja sillä on taatusti myös pidennyksiä, tuuhennuksia ja ammattikampaaja-armeija. Rahalla saa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28334760]Joo, esimerkiksi nämä on varsinaisia variksenpelättimiä:







Karkuun juoksisin pimeällä tulisivat vastaan![/QUOTE]

Varmaan itsekkin älyät, että nuo naiset ovat tavallista kauniimpia. Sellaisille nuo hiukset sopivat. Mutta jos olet tavis niin nuo hiukset rumentavat sinua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28334775]Varmaan itsekkin älyät, että nuo naiset ovat tavallista kauniimpia. Sellaisille nuo hiukset sopivat. Mutta jos olet tavis niin nuo hiukset rumentavat sinua.[/QUOTE]

Varmaan itsekin älyät, että kaikille ei käy sama hiustyyli oli sitten kaunis tai ruma naama.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Mun mielestä aika huvittavaa, että ei tajuta sitä, että kaikille ei oikiasti sovi pitkät hiukset. Kuinka voiskaa sopia? Eihän lyhyetkää hiukset sovi kaikille joten miten pitkätkää vois sopia.

Ei pitkät hiukset oo mikää merkki naiseudesta ynnä muuta soopaa mitä näis keskusteluis aina jaksetaan toitottaa. Pelkät hiukset ei tee kenestäkää naisellista, seksikästä jne.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28334583:
Sääliksi käy ne hiirenhäntäiset, joiden ohut kuiva luiru vetää roikkuvia poskia entistä alemmas, ja huonontunut ryhti ja lyhentynyt kaula yhdessä hartioille valuvan tukan kanssa saa hahmon näyttämään varsinkin takaapäin oudolta kolmiopäiseltä menninkäiseltä. Mutta ei vaan anna periksi ja leikkauta sitä lyhyttä...
Mun ikä 36, hiukset yltää pyllyn päälle. Ovat paksut ja hyväkuntoiset, en muuten pitkänä antais edes olla. Itseasiassa on paljon paremman näköiset kuin monella muulla, ikään katsomatta, vaikka itse sanonkin.
 
Hiuksissa on se kiva puoli, että niitä voi muuttaa. Mulla oli muutama vuosi sitten tumma niskamittainen brooksie-tukka, nyt on pitkät ja punaiset.

Niin ja sitä ikääkin on kertynyt 39v. :D Yhä kasvaa hius reippaaseen tahtiin, joten ei hätää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28334789]Mun ikä 36, hiukset yltää pyllyn päälle. Ovat paksut ja hyväkuntoiset, en muuten pitkänä antais edes olla. Itseasiassa on paljon paremman näköiset kuin monella muulla, ikään katsomatta, vaikka itse sanonkin.[/QUOTE]

Eli kommentissa, johon vastasit, ei ollut kyse sinusta. Muut ihmiset eivät ole sinä.
 
"hanna"
Jennifer Anishtonin Frendeissä käyttämä kerrostettu ja raidoitettu malli on kaunis ja ilmava ja sopii kaiken ikäisille. Kokeilepa sitä.
ja toi on myös se vaikein hiusmalli toteuttaa suomalaiseen tukkaan, eikä kukaan tunnu tajuavan sitä. Olen itse kampaaja, ja reilusti ylipuolet tuota aniston-tukkaa pyytävät ovat liian ohuthiuksisia siihen, ja lopuilla ei ole tarpeeksi jäykkä hiuslaatu jotta peljällä leikkauksella saataisiin tuollainen kampaus aikaan. Sen luomiseen tarvitaan sitten joka aamu fööni ja suoristusrauta, johon taas monikaan ei ole valmis.

T. kampaaja
 
Minusta se ei katso ikää minkälainen tukka sopii. Esim appiukon kumppanilla on tosi pitkä vaikka on kohta viiskymppinen. Se sopii hänelle hyvin ja tukka on hoidettu. Ei sentään saparoita pidä. Toiselle käy paremmin lyhyt. Mulle ei käy kumpikaan, ei aivan lyhyt eikä kauhean pitkäkään. Kananperse näyttäs kamalalle mun päässä. Pitkä tukkahan on ollut naisen kruunu ja pantu vaikka nutturalle, koska siitä on tullu nuorenihmisen juttu?
 
Juupa
Nuo lyhyet hiukset ei ole kananperseitä,pöljät.

Liian usein vaalittu pitkä tukka on ohut, huonosti hoidettu liru. Jos hiusta on paljon, se on hyvännäköistä niin sitten kannattaa pitää pitkää.
 
valioplussa
Ikää lähes viiskymppiä ja hiukset on ja pysyy pitkinä. Sopiiko mulle vai ei, ärsyttääkö hiukseni joitakuita vai ei... ei vois vähempää kiinnostaa. Tykkään hiuksistani näin ja toivottavasti muutkin uskaltaisivat olla sitä mitä ovat.
 
määä
Ikää lähes viiskymppiä ja hiukset on ja pysyy pitkinä. Sopiiko mulle vai ei, ärsyttääkö hiukseni joitakuita vai ei... ei vois vähempää kiinnostaa. Tykkään hiuksistani näin ja toivottavasti muutkin uskaltaisivat olla sitä mitä ovat.
Eiköhän tuo paine ole justiinsa toisinpäin. Näiden palstojen perusteella sitä lyhyeksi leikkaamista saa hävetä, vaikkei se pitkä peilistä ihan itse nähtynä enää näytä hyvältä, johtui se sitten hiuslaadun huononemisesta tai naaman roikkumisesta. Saati sitten että se hoitaminen ja laittaminen alkaa olla rasittavaa, kun hiuslaatu vaan ei ole ihanteellinen siihen.
 

Yhteistyössä