Naisen menneisyys vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
endis
[QUOTE="Lispetti";30218129]Ehkäpä Endiksellä on ihan omat perinteiset arvot.;)

Kleptomaniaa vois verrata addiktoituneeseen seksikäyttäytymiseen. Ja addiktioista ei ole mielestäni ollut kyse. Vaan edellisistä irtosuhteista ollaan puhuttu puolesta ja vastaan.[/QUOTE]

Aivokemiaa kun tarkastelet, on kyse lähes samasta asiasta, eli mielihyvästä (dopamiini. serotoniini jne). Miksi kukaan edes sekstaisilisi, ellei se tuntuisi hyvältä? Ei sitä järjellä voi selittää. Biologinen perussyy on lisääntymistarve (= geenien siirto jälkipolville).

Tämä pätee joka ikiseen elävään organismiin. Ihmisen kohdalla ehkäisy on tuonut mahdollisuuden nautiskella ilman pelkoa jälkipolvista. Saman saa toki aikaan vaikka ooppiumille, tai itse asiassa ooppiumilla saa 1000x paremman orgasmin kuin seksillä (vaikutusmekanismi silti sama dopamiinivaste).

Korostan, että minulle on yksi lysti mikäli ihmiset hässii mitä hässii. En halua tuomita, mutta ohjeistan, että mikäli haluaa pysyvää suhdetta, kannattaa katsoa naisessa sinne pään sisälle ja mikäli päässä on sellainen reikä, että hakee vain seksillä mielihyvää, on riskinä suhteen lyhyys. Sillä joka ikinen ihminen kyllästyy jossain vaiheessa toiseen ja siinä vaiheessa tarvitaan järkeä, erityisesti luottamusta ja toisen arvostusta.
 
Tässä on se ongelma: aina löytyy parempi! Pitää olla tosi pro-perseenjakaja ja pro-häntäheikki, että saavuttaisi edes jonkun paikallismestarin tason, kun jokaisella on kuitenkin se maila ja pallo, sekä netti täynnä ohjeita :)
Toi nyt oli lähinnä vitsiks, mutta mutta..
Kyllä mä noita netin ohjeitakin olen paljon katsellut pallo kädessä, mutta niitä kun jonkun aikaa on katsellut, tekis mieli lähteä pelaamaan.:D Eikö sulle käy niin?:rolleyes:
 
endis
Toi nyt oli lähinnä vitsiks, mutta mutta..
Kyllä mä noita netin ohjeitakin olen paljon katsellut pallo kädessä, mutta niitä kun jonkun aikaa on katsellut, tekis mieli lähteä pelaamaan.:D Eikö sulle käy niin?:rolleyes:
Mulle riittää lähinnä muutama lähestymislyönti ja putti. Pelkkä golfcartilla ajelu on hyvin pitkälle tyydyttävää, etenkin, jos mukaan mahtuu muutama situkka.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aivokemiaa kun tarkastelet, on kyse lähes samasta asiasta, eli mielihyvästä (dopamiini. serotoniini jne). Miksi kukaan edes sekstaisilisi, ellei se tuntuisi hyvältä? Ei sitä järjellä voi selittää. Biologinen perussyy on lisääntymistarve (= geenien siirto jälkipolville).

Tämä pätee joka ikiseen elävään organismiin. Ihmisen kohdalla ehkäisy on tuonut mahdollisuuden nautiskella ilman pelkoa jälkipolvista. Saman saa toki aikaan vaikka ooppiumille, tai itse asiassa ooppiumilla saa 1000x paremman orgasmin kuin seksillä (vaikutusmekanismi silti sama dopamiinivaste).

Korostan, että minulle on yksi lysti mikäli ihmiset hässii mitä hässii. En halua tuomita, mutta ohjeistan, että mikäli haluaa pysyvää suhdetta, kannattaa katsoa naisessa sinne pään sisälle ja mikäli päässä on sellainen reikä, että hakee vain seksillä mielihyvää, on riskinä suhteen lyhyys. Sillä joka ikinen ihminen kyllästyy jossain vaiheessa toiseen ja siinä vaiheessa tarvitaan järkeä, erityisesti luottamusta ja toisen arvostusta.

Mun mielestä sinkkuaikana harrastetulla seksillä ei ole mitään tekemistä pysyvän suhteen kanssa. Nehän olivat ja menivät. Tästähän me nyt puhutaan, eikä itsestäänselvyyksistä; "olis hyvä tsekata tulevan puolison aivotoiminta ennen yhteiseloa!"???:O

Ja jos tulevalla puolisolla on ollut useampia seksipartnereita, ei minusta todellakaan tarkoita sitä ettei hän olisi luotettava ja hyvä vaimo.

Luonnollisesti naiset ovat niitä jotka nimeomaan katselee sinne pään sisään ja meidät pitää puhua pyörryksiin.=)
Miehet ovat niitä visuaalisia, jotka ovat enemmän ulkonäön vietävissä, eivätkä muista välttämättä tsekata sitä aivotoimintaa, joten ohjeistuksesi taisi sittenkin olla ihan tarpeellinen.
 
Jep..
Minulla on kokemusta sinun kaltaisestasi ihmisestä ja se vasta vaatiikin paljon. Ei kiitos ikinä enää.

Avopuolisoni oli pettynyt, kun en ollut hänet tavatessani 23 vuotiaana enää neitsyt. Hän oli mustasukkainen eksälleni, jonka kanssa olin seurustellut 5 vuotta. Kerran häissä kun liikutuin, niin kumppanini ensimmäinen ajatus oli, että haaveilen olevani alttarilla jonkun toisen miehen kanssa. Puolen vuoden työttömyyden jälkeen entinen esimieheni (yli 50 vuotias perheellinen mies) soitti ja tarjosi uutta projektia, jolloin avopuolisoni kuvitteli esimiehen yrittävän iskeä minua. Hän oli hyvin epävarma itsestään ja omasta riittävyydestään. Jatkuvilla typerillä epäilyillä ja syytöksillä hän onnistui hyvin nopeasti tuhoamaan suhteemme.
Woot? Sori mutta en kyllä tunnista yhtään itseäni tuosta sinun avopuolisosi kuvauksesta :) Kumppanisi kuulostaa lähinnä sairaalloisen mustasukkaiselta sitä mä en kyllä ollut tuonkaan naisen kanssa vaikka mustasukkaisuus heräsikin henkiin,.
 
Jep.
Se mua muuten ihmetyttää miksi yleisesti jotkut naiset haluavat kertoa lukumääriä tai yleisesti muutenkaan mitään sekstailuistaan? Ton exäni ymmärrän kyllä siintä että hän halusi varmaan kertoa mulle koska tiesi että varmasti tulen kuulemaan paljon juttuja.
 
endis
Woot? Sori mutta en kyllä tunnista yhtään itseäni tuosta sinun avopuolisosi kuvauksesta :) Kumppanisi kuulostaa lähinnä sairaalloisen mustasukkaiselta sitä mä en kyllä ollut tuonkaan naisen kanssa vaikka mustasukkaisuus heräsikin henkiin,.
Juuri noin.

Toinen juttu on se, että "aina kun on kokemusta sinun kaltaisistasi ihmisistä", jonkun nettikeskustelun perusteella, saa miettimään miten helvetin yksinkertaisia ne muut ihmiset ovat mahtaneet olla? Ihmisessä on paljon muutakin kuin kirjoitustaito :)
 
endis
1, Mun mielestä sinkkuaikana harrastetulla seksillä ei ole mitään tekemistä pysyvän suhteen kanssa. Nehän olivat ja menivät. Tästähän me nyt puhutaan, eikä itsestäänselvyyksistä; "olis hyvä tsekata tulevan puolison aivotoiminta ennen yhteiseloa!"???:O

2. Ja jos tulevalla puolisolla on ollut useampia seksipartnereita, ei minusta todellakaan tarkoita sitä ettei hän olisi luotettava ja hyvä vaimo.

3. Luonnollisesti naiset ovat niitä jotka nimeomaan katselee sinne pään sisään ja meidät pitää puhua pyörryksiin.=)
4. Miehet ovat niitä visuaalisia, jotka ovat enemmän ulkonäön vietävissä, eivätkä muista välttämättä tsekata sitä aivotoimintaa, joten ohjeistuksesi taisi sittenkin olla ihan tarpeellinen.
1. Kysymys oli käsittääkseni siitä, että sinkkuaikana on harrastanut todella monen ihmisen kanssa seksiä? Normaalisti voi olla muutama suhde ennen sen oikean löytymistä. Toiset tosin etsii sitä oikeaa forever.

2. Arvovalintakysymys. Mikäli itse on sellainen, että on mennyt ja moraali on mitä on, niin ei varmasti haittaa. Mutta jos puolisoehdokas on sellainen kuten minä, joka arvostaa perinteisiä arvoja, silloin se haittaa. Ei nyt sentään neitsyt tarvitse olla, mutta jos on paljon ollut kumppaneita, niin minä ainakin jätän rannalle soittelemaan.

3. Toiset naiset ovat liian helppoja pyörryksiin puhuttavia. Voisiko ajatella siten, että yksinkertaiset naiset löytävät itsensä useiden miesten sängystä helpommin kuin viisaat naiset?

4. Mielestäni roolit ovat menneet ajat sitten sekaisin: tytöistä on tullut sätkä huulessa olevia jätkiä ja jätkistä valittavia akkoja. Minulle on aina ollut naisessa äly tärkeämpää kuin ulkonäkö. Tähän on hyvä syy: kauniita naisia on pilvin pimein, mutta sopivan kauniita ja älykkäitä naisia vähän. Liian kauniissa naisessa on myös riskinsä, koska sellainen voi olla "high maintenance" ja kelvata muillekin, niille kilpaileville uroille, joiden kanssa on kiva pettää kun liitossa on se laskusuhdanne (minkä viisas osaa ohittaa, kun tajuaa suhteen vaativan muutakin kuin pelkkää panemista).
 
endis
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30218560:
Immenkalvon puhkaisuun? Puhkaisuun??? Huh, olet kyllä todellakin aika vanhanaikainen :O
Kyse oli vitsistä, mutta juu, mikäli neitsyys tarkoittaa sitä, että pitää olla immenkalvo tallella, niin sitten vitsi on pätevä. Toisissa kulttuureissa asia tarkastetaan ennen kuin nainen luovutetaan miehelle. Onneksi kyseisen uskontokunnan edustajat ovat vain suuri enemmistö, eikä meidän vähemmistönä tarvitse heistä välittää :)
 
Kyse oli vitsistä, mutta juu, mikäli neitsyys tarkoittaa sitä, että pitää olla immenkalvo tallella, niin sitten vitsi on pätevä. Toisissa kulttuureissa asia tarkastetaan ennen kuin nainen luovutetaan miehelle. Onneksi kyseisen uskontokunnan edustajat ovat vain suuri enemmistö, eikä meidän vähemmistönä tarvitse heistä välittää :)
Mikä vitun immenkalvo, tule nyt tälle vuosituhannelle.
 
[QUOTE="Pertsa";30218215]Mun mielestä tommonen Madonna- Huora- ajattelu on jokseenkin kakaramaista. Ei kait ny aikuisiin suhteisiin edes kuulu udella existä tai exien seksistä. Menneisyys vois riepoo jos olis oikeesti jotain luurankoja kaapissa, mut sit ihan jotain muuta kuin aktiivinen seksielämä.

Jos on eksistä mustis, niin yleensä sil määrällä ei ole väliä. Varmaan onnistuu olemaan mustis yhdestäkin jos on ollakseen. Oliks Rape parempi kuin mä? Ootsä varma, et mä oon parempi kuin Rape? Oliks Rapella isompi kun mulla? Tommonen vika on oman pään sisällä, eikä Rapessa.

Itte asiassa sen pitäis olla itsetuntoa kohottava juttu, et useempaa kokeiltuaan on päätyny just meikäläiseen.[/QUOTE]

Tämä pitää paikkansa. Mustasukkainen tyyppi on mustasukkainen vaikka siitä yhdestä ainoastakin aiemmasta - tai jopa aiemmsta ajatuksista. Mustasukkaiset tyypit kannattaakin kiertää kaukaa, samoin myös muut huonon itsetunnon omaavat tapaukset.
 
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30218605:
Tämä pitää paikkansa. Mustasukkainen tyyppi on mustasukkainen vaikka siitä yhdestä ainoastakin aiemmasta - tai jopa aiemmsta ajatuksista. Mustasukkaiset tyypit kannattaakin kiertää kaukaa, samoin myös muut huonon itsetunnon omaavat tapaukset.
Lisätään listaan vielä Narsistit. Päihteiden ongelmakäyttäjät .Rikolliset. hmm mitäs meille jäi jäljelle 10% väestöstä :)
 
endis
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30218600:
Mikä vitun immenkalvo, tule nyt tälle vuosituhannelle.
Vittu on viiden lapsen äitillä ja sillä ei varmasti ole immenkalvoa nähtävissä. Jos et tiedä mikä se on, niin lainataanpa tästä Immenkalvo – Wikipedia

"Monissa kulttuureissa, joissa seksuaalitietous on puutteellista, immenkalvoa luullaan väliaikaiseksi, ja sitä saatetaan pitää niinkutsutun neitsyyden merkkinä. Esimerkiksi Latinalaisessa Amerikassa, osissa Aasiaa ja Afrikkaa, ja varsinkin Arabimaissa ja vanhoillisen islamilaisen kulttuurin piirissä monet vaativat, että morsiamen on oltava neitsyt naimisiin mennessään. Neitsyys kuuluu menettää hääyönä sulhasen kanssa. Naisen neitsyyden todisteena pidetään verenvuotoa emättimestä. Monissa islamilaisissa maissa hääseremoniaan kuuluu, että naisen neitsyys tarkastetaan verijäljestä. Ennen yhdyntää naisen alle laitetaan valkoinen lakana, jolle vuotanutta verta näytetään todisteena sukulaisille.

Mikäli verta ei vuoda hääyönä, saattaa nainen joutua gynekologin tarkastukseen, jonka tarkoituksena on yrittää tutkia, oliko nainen ollut yhdynnässä aiemmin. Tätä on kuitenkin nykytiedon mukaan mahdotonta saada selville anatomiaa tutkimalla. Monissa kulttuureissa naisesta saa heti eron, jos hän ei ole vuotanut hääyönä verta. Naisen isä, veli tai muu sukulainen saattaa jopa tappaa naisen palauttaakseen perheen kunnian. Näitä kunniamurhia tehdään YK:n arvioiden mukaan maailmassa noin 5 000 vuodessa."
 
"Monissa kulttuureissa, joissa seksuaalitietous on puutteellista, immenkalvoa luullaan väliaikaiseksi, ja sitä saatetaan pitää niinkutsutun neitsyyden merkkinä. Esimerkiksi Latinalaisessa Amerikassa, osissa Aasiaa ja Afrikkaa, ja varsinkin Arabimaissa ja vanhoillisen islamilaisen kulttuurin piirissä monet vaativat, että morsiamen on oltava neitsyt naimisiin mennessään. Neitsyys kuuluu menettää hääyönä sulhasen kanssa. Naisen neitsyyden todisteena pidetään verenvuotoa emättimestä. Monissa islamilaisissa maissa hääseremoniaan kuuluu, että naisen neitsyys tarkastetaan verijäljestä. Ennen yhdyntää naisen alle laitetaan valkoinen lakana, jolle vuotanutta verta näytetään todisteena sukulaisille.
Minusta on äärimmäisen hellyyttävää, että jotkut miehet joskus maailmassa ovat kuulema raapaiseet sen veren vaikka omasta sormestaan siihen lakanaan. <3
 
hnnn
Kaikesta saa niin vaikeaa.
"Miksi monia seksikumppaneita?"
"Koska panetti ja oma käsi ei paljon auta siihen."

Olipas monimutkaista. Pelkän panetuksen ratkaisemista parisuhteella minä enemmänkin pitäisin omituisena.

Kun mulla oli vain yksi parisuhde takana, jossa harrastettiinkin hieman extremempää ja kokeilevampaa seksiä, eikä ollut muita kumppaneita, niin se tuntui olevan vielä pahempi asia kuin sadat satunnaiset kumppanit olisi ollut. Ikinä ei ole hyvä, kai pitäisi olla vain jalat ristissä oikeaa etsimässä ja auta armias jos valitseekin sitten väärän ja menee tekemään sen kanssa mielekkäitä asioita ja ilmaisee vielä olevansa kiinnostunut sellaisesta. Naisen seksuaalisuus tuntuu olevan miestä pelottava asia.
 
ei mitään hätää
Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää;30211795:
Olen nyt seurustellut noin puoli vuotta mukavan naisen kanssa. Muuten on kivaa, mutta minua vaivaa naisen menneisyys. Naisella on ollut paljon muita seksikumppaneita. En tiedä kuinka paljon, mutta paljon. Nainen ei suostu sanomaan tarkkaa määrää, vaikka kysyn. Ilmeisesti netistä on hakenut ihan pelkkää seksiseuraa ja muutenkin miehiä on ollut.

Joskus tulee sellainen olo, että nainen on ollut ihan horo. Seksi on ihan ok, mutta mitään villimpiä juttuja ei minun kanssani suostu tekemään.

Ollaan molemmat yli kolmekymppisiä ja nyt mietin, että voisinko aloittaa mitään vakavampaa naisen kanssa. Miten pääsen yli siitä, että jotkut miehet ovat olleet isompia, kuin minä tai taitavampia rakastajia.
Jos ei sinun kanssasi tee mitään villimpiä juttuja, niin tuksin on tehnyt niitä muidenkaan kanssa. Miksi se muuten sinun kanssasi olisi yleensäkään jos haluaisi villejä muiden kanssa?
 
En jaksa enää
Olen tällä hetkellä 52-vuotias mies ja vaimoni menneisyys vaivaa minua edelleen. Olemme olleet yhdessä jo peräti 34 vuotta ja minua ennen tapahtuneet yhden illan suhteet ja muut vastaavat asiat painavat minua yhä niin paljon, että olen joutunut nyt turvautumaan psykiatrisiin hoitoihin. Asiasta aiheutuva tuska on minulle edelleen niin kova, että en tällä hetkellä tiedä, miten tästä selviän eteenpäin. Olen käynyt saman "helvetin" läpi jo kaksi kertaa aikaisemmin aikaisempina vuosina ja olen niistä silloin jotenkin selvinnyt, mutta nyt tuntuu, ettei asiasta ole minkäänlaista ulospääsyä. Itselläni on ollut yksi lyhyehkö seksisuhde ennen vaimoani kun taas vaimollani on ollut useita suhteita 14-16 vuotiaana. Minua ei todellakaan haittaa se, että vaimollani on ollut kokemuksia ennen minua, mutta vaimoni toiminta ennen minua on kuin suoraan oppikirjasta siitä miten ei pidä toimia! Yhden illan suhteita ilman minkäänlaista ehkäisyä ja eräästä tapauksesta seurannut sukupuolitautikaan ei muuttanut hänen toimintaansa mitenkään.
 
vierailija
Olen nyt seurustellut noin puoli vuotta mukavan naisen kanssa. Muuten on kivaa, mutta minua vaivaa naisen menneisyys. Naisella on ollut paljon muita seksikumppaneita. En tiedä kuinka paljon, mutta paljon. Nainen ei suostu sanomaan tarkkaa määrää, vaikka kysyn. Ilmeisesti netistä on hakenut ihan pelkkää seksiseuraa ja muutenkin miehiä on ollut.

Joskus tulee sellainen olo, että nainen on ollut ihan horo. Seksi on ihan ok, mutta mitään villimpiä juttuja ei minun kanssani suostu tekemään.

Ollaan molemmat yli kolmekymppisiä ja nyt mietin, että voisinko aloittaa mitään vakavampaa naisen kanssa. Miten pääsen yli siitä, että jotkut miehet ovat olleet isompia, kuin minä tai taitavampia rakastajia.
Huolimaton nainen ei ole nainen, kannattää jättää, koska tulee pettämään ja pillussa kaikki taudit alkean sivasyylästä. Et kai ole sen pillua mennyt nuolemaan, syöpää pukkaa :(
 
vierailija
Olen tällä hetkellä 52-vuotias mies ja vaimoni menneisyys vaivaa minua edelleen. Olemme olleet yhdessä jo peräti 34 vuotta ja minua ennen tapahtuneet yhden illan suhteet ja muut vastaavat asiat painavat minua yhä niin paljon, että olen joutunut nyt turvautumaan psykiatrisiin hoitoihin. Asiasta aiheutuva tuska on minulle edelleen niin kova, että en tällä hetkellä tiedä, miten tästä selviän eteenpäin. Olen käynyt saman "helvetin" läpi jo kaksi kertaa aikaisemmin aikaisempina vuosina ja olen niistä silloin jotenkin selvinnyt, mutta nyt tuntuu, ettei asiasta ole minkäänlaista ulospääsyä. Itselläni on ollut yksi lyhyehkö seksisuhde ennen vaimoani kun taas vaimollani on ollut useita suhteita 14-16 vuotiaana. Minua ei todellakaan haittaa se, että vaimollani on ollut kokemuksia ennen minua, mutta vaimoni toiminta ennen minua on kuin suoraan oppikirjasta siitä miten ei pidä toimia! Yhden illan suhteita ilman minkäänlaista ehkäisyä ja eräästä tapauksesta seurannut sukupuolitautikaan ei muuttanut hänen toimintaansa mitenkään.
Kuulostat minun mieheltäni. Yhdessä oltu parikymppisestä, nyt ollaan viisikymppisiä, ja vähintään kerran vuodessa saatananmoinen kriisi yli kolmenkymmenen vuoden takaisista asioista.

Nuorempana oli multakin järki lähteä, mutta sitten tajusin että sairashan tuo mies on. Passitin päälääkärille ja terapiaan ja sanoin, että jos ikinä koskaan milloinkaan vielä ottaa nuo (pääosin itse päästään keksimänsä) jutut esille, ero on selvä. Nyt on ollut rauhallista jo pari vuotta, saas nähdä...
 
vierailija
Olen tällä hetkellä 52-vuotias mies ja vaimoni menneisyys vaivaa minua edelleen. Olemme olleet yhdessä jo peräti 34 vuotta ja minua ennen tapahtuneet yhden illan suhteet ja muut vastaavat asiat painavat minua yhä niin paljon, että olen joutunut nyt turvautumaan psykiatrisiin hoitoihin. Asiasta aiheutuva tuska on minulle edelleen niin kova, että en tällä hetkellä tiedä, miten tästä selviän eteenpäin. Olen käynyt saman "helvetin" läpi jo kaksi kertaa aikaisemmin aikaisempina vuosina ja olen niistä silloin jotenkin selvinnyt, mutta nyt tuntuu, ettei asiasta ole minkäänlaista ulospääsyä. Itselläni on ollut yksi lyhyehkö seksisuhde ennen vaimoani kun taas vaimollani on ollut useita suhteita 14-16 vuotiaana. Minua ei todellakaan haittaa se, että vaimollani on ollut kokemuksia ennen minua, mutta vaimoni toiminta ennen minua on kuin suoraan oppikirjasta siitä miten ei pidä toimia! Yhden illan suhteita ilman minkäänlaista ehkäisyä ja eräästä tapauksesta seurannut sukupuolitautikaan ei muuttanut hänen toimintaansa mitenkään.
Ja otit akakses tuommosen lumppuleenan? Kuule, sitä saa mitä tilaa. Kyllä meillä olis paljon opittavaa noilta muslimeilta, ne ei sorru korkean käyttöasteen naikkosiin.
 

Yhteistyössä