Nalkutanko ihan turhasta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miehellä on typerä tapa vetää tyhjä vessanpönttö joka kerta, kun menee paskalle... eli tarkoittaa ainakin kolme kertaa päivässä. Mun mielestä tuo tekee jo aika paljon meidän vesilaskussa, kun tuollainen vessanpönttökin käyttää aika paljon vettä. Nalkutanko siis ihan typerästä =)
 
pakkomielle..
Kyllä mäkin tosta valittaisin, jos se joka kerta paskalle mennessä vetää 2 krt:aa pöntön! Ihme tapa ukollas. Miks sen pöntön "puhdas" pitää olla, kun sinne alkaa hätää tekeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaisd:
No kyllä ärsyttäisi minuakin täysin turha vesilaskun korottaminen, tommonen voisi jäädä tekemättäkin :D
Mua taas ärsyttää se, että joudun koko ajan vetämään vessoja poikien jäljiltä! :kieh: Olisin ikionnellinen, jos jokainen joka käynnin jälkeen vetäisi vaistomaisesti vessan!
 
turilas
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaisd:
No kyllä ärsyttäisi minuakin täysin turha vesilaskun korottaminen, tommonen voisi jäädä tekemättäkin :D
Mua taas ärsyttää se, että joudun koko ajan vetämään vessoja poikien jäljiltä! :kieh: Olisin ikionnellinen, jos jokainen joka käynnin jälkeen vetäisi vaistomaisesti vessan!
Laita sellanen iso neonväri hox hox paperi vessan oveen sisäpuolelle jossa lukee vedä vessa tai piirrä kuva jos eivät lue:D Sit on ilkeyttä jos mitään ei tapahdu!!! Mun mies tiputtaa sinne pönttöön nuuskamällin joka on ilkeen näkönen ku seuraava aukaisee kannen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turilas:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaisd:
No kyllä ärsyttäisi minuakin täysin turha vesilaskun korottaminen, tommonen voisi jäädä tekemättäkin :D
Mua taas ärsyttää se, että joudun koko ajan vetämään vessoja poikien jäljiltä! :kieh: Olisin ikionnellinen, jos jokainen joka käynnin jälkeen vetäisi vaistomaisesti vessan!
Laita sellanen iso neonväri hox hox paperi vessan oveen sisäpuolelle jossa lukee vedä vessa tai piirrä kuva jos eivät lue:D Sit on ilkeyttä jos mitään ei tapahdu!!! Mun mies tiputtaa sinne pönttöön nuuskamällin joka on ilkeen näkönen ku seuraava aukaisee kannen:)
Näin yhden vessan seinällä joskus kauan sitten tekstin "Tuli sitä taikka tätä, älä vetämättä jätä!" Se oli mun mielestä aika hyvä. :D
 
meillä on sama homma ja kaikenlisäks mun miehellä on joku syndrooma kun sen tarttee pistää vessan vesihana lorisemaan täysillä koko paskalla käynninajan!!!! luulee varmaan et se kakillakäynnin ääni ei paista läpi vedenlorinan....oon nalkuttanu siitä jo 6vuotta eikä tottele vieläkään!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
meillä on sama homma ja kaikenlisäks mun miehellä on joku syndrooma kun sen tarttee pistää vessan vesihana lorisemaan täysillä koko paskalla käynninajan!!!! luulee varmaan et se kakillakäynnin ääni ei paista läpi vedenlorinan....oon nalkuttanu siitä jo 6vuotta eikä tottele vieläkään!!!
Mä todennäköisesti "v*tut" välittäisin, pitäisin turpani kiinni ja vesilaskun maksettuani keittäisin suurieleisesti mutta synkeän näköisenä kaurapuuroa. En ole koskaan osannut nalkuttaa mistään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
meillä on sama homma ja kaikenlisäks mun miehellä on joku syndrooma kun sen tarttee pistää vessan vesihana lorisemaan täysillä koko paskalla käynninajan!!!! luulee varmaan et se kakillakäynnin ääni ei paista läpi vedenlorinan....oon nalkuttanu siitä jo 6vuotta eikä tottele vieläkään!!!
Naisellinen mies jotenkin :heart:


En taida tänään päästä nukkumaan ollenkaan... :headwall: Hauskat jutut
 

Yhteistyössä