Nelivuotias meni veteen kahlaamaan ikätoverinsa kanssa perheen valvoessa heitä läheltä.

  • Viestiketjun aloittaja Mikä ei täsmää?
  • Ensimmäinen viesti
näin
Voi jesus te jaksatte, se poika on kuollut eikä tuo häntä takasin vanhempiensa mollaaminen tai syyllistäminen ! Kenelle tulee hyvä olo tästä että syyllistä etsitään tällä palstalla ja spekuloidaan kuka teki ja mitä ?????? Pitäkää niistä omista muruistanne huolta, älkääkä jankatko täällä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Voi jesus te jaksatte, se poika on kuollut eikä tuo häntä takasin vanhempiensa mollaaminen tai syyllistäminen ! Kenelle tulee hyvä olo tästä että syyllistä etsitään tällä palstalla ja spekuloidaan kuka teki ja mitä ?????? Pitäkää niistä omista muruistanne huolta, älkääkä jankatko täällä..
Peesi! Samalla tavalla kauhea syyttely silloin kun katosi ristiinassa se 2-vuotias pikkuinen, joka onneksi päättyikin hyvin.

Helpompi on tuomita ja syytellä, kuin yrittää ymmärtää.
 
vieras
Tyypillinen "ainoastaan minä olen aina oikeassa" - tyypin aloitus, joka ei saa toisessa ketjussa kannatusta, niin pitää aloittaa oma ketju... :headwall: Eli koska olet kantasi ilmoittanut jo tuossa toisessa ketjussa, niin miksi tehdä oma aloitus?

MEISTÄ EI KUKAAN OLE LAPSEN VANHEMPI, EIKÄ OLLUT PAIKALLA TODISTAMASSA, MITEN ASIA OIKEASTI MENI, JOTEN PELKÄN KELTAISEN LEHDITÖN PERUSTEELLA MEILLÄ YHDELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA TUOMITA KETÄÄN! Varsinkin, kun JOKAINEN tietää, että jutut on useimmiten väritettyjä tai jopa täyttä potaskaa.

On vain todettava, että ikävä tapaus ja toivottavasti vastaavaa ei satu enää kenellekään. Itsekin toimin toisella tavalla, mutta en yhtään ihmettele, että onnettomuuksia sattuu siinä ihmismäärässä, mitä nytkin on rannoilla ollut. Se voi sattua kelle vaan - itsellekin ja siltikin, vaikka pitäisin lastani kädestä kiinni hänen uidessaan kaikki turvavälineen päällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Voi jesus te jaksatte, se poika on kuollut eikä tuo häntä takasin vanhempiensa mollaaminen tai syyllistäminen ! Kenelle tulee hyvä olo tästä että syyllistä etsitään tällä palstalla ja spekuloidaan kuka teki ja mitä ?????? Pitäkää niistä omista muruistanne huolta, älkääkä jankatko täällä..
Peesi! Samalla tavalla kauhea syyttely silloin kun katosi ristiinassa se 2-vuotias pikkuinen, joka onneksi päättyikin hyvin.

Helpompi on tuomita ja syytellä, kuin yrittää ymmärtää.
Mua ainakin saisi syyttää vastaavassa tilanteessa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyypillinen "ainoastaan minä olen aina oikeassa" - tyypin aloitus, joka ei saa toisessa ketjussa kannatusta, niin pitää aloittaa oma ketju... :headwall: Eli koska olet kantasi ilmoittanut jo tuossa toisessa ketjussa, niin miksi tehdä oma aloitus?

MEISTÄ EI KUKAAN OLE LAPSEN VANHEMPI, EIKÄ OLLUT PAIKALLA TODISTAMASSA, MITEN ASIA OIKEASTI MENI, JOTEN PELKÄN KELTAISEN LEHDITÖN PERUSTEELLA MEILLÄ YHDELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA TUOMITA KETÄÄN! Varsinkin, kun JOKAINEN tietää, että jutut on useimmiten väritettyjä tai jopa täyttä potaskaa.

On vain todettava, että ikävä tapaus ja toivottavasti vastaavaa ei satu enää kenellekään. Itsekin toimin toisella tavalla, mutta en yhtään ihmettele, että onnettomuuksia sattuu siinä ihmismäärässä, mitä nytkin on rannoilla ollut. Se voi sattua kelle vaan - itsellekin ja siltikin, vaikka pitäisin lastani kädestä kiinni hänen uidessaan kaikki turvavälineen päällä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1787702,150#m21328099

Joku oli paikalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyypillinen "ainoastaan minä olen aina oikeassa" - tyypin aloitus, joka ei saa toisessa ketjussa kannatusta, niin pitää aloittaa oma ketju... :headwall: Eli koska olet kantasi ilmoittanut jo tuossa toisessa ketjussa, niin miksi tehdä oma aloitus?

MEISTÄ EI KUKAAN OLE LAPSEN VANHEMPI, EIKÄ OLLUT PAIKALLA TODISTAMASSA, MITEN ASIA OIKEASTI MENI, JOTEN PELKÄN KELTAISEN LEHDITÖN PERUSTEELLA MEILLÄ YHDELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA TUOMITA KETÄÄN! Varsinkin, kun JOKAINEN tietää, että jutut on useimmiten väritettyjä tai jopa täyttä potaskaa.

On vain todettava, että ikävä tapaus ja toivottavasti vastaavaa ei satu enää kenellekään. Itsekin toimin toisella tavalla, mutta en yhtään ihmettele, että onnettomuuksia sattuu siinä ihmismäärässä, mitä nytkin on rannoilla ollut. Se voi sattua kelle vaan - itsellekin ja siltikin, vaikka pitäisin lastani kädestä kiinni hänen uidessaan kaikki turvavälineen päällä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1787702,150#m21328099

Joku oli paikalla.
Niin, rannalla ja näki vain tilanteen jälkiseuraukset, mutta ei vedessä vieressä näkemässä. Tai jos olisi ollut, ei kukaan täysijärkinen anna vieraankaan lapsen vajota pinnan alle...?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ainakin saisi syyttää vastaavassa tilanteessa!
Vastaavassa tilanteessa mua ei vois vähempää kiinnostaa syyttelyt jossain mammapalstoilla, mä syyttäisin itseäni kyllä ihan tarpeeksi ennenku sekoaisin.
No ei muakaan kiinnostaisi mutta kun täällä nyt kirjoitellaan kun aikuisia syytetään.Eikä saisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei muakaan kiinnostaisi mutta kun täällä nyt kirjoitellaan kun aikuisia syytetään.Eikä saisi.
Miksi ihmeessä palstamammojen pitäisi niitä syytellä? Ihan niinku kenenkään persettä sen kummemmin täällä kutittais, itse voin sanoa ettei kuulu mun tuttaviin niin ei kutita. Enkä mä tiedä mitä siellä on tapahtunut, en henno edes uutista lukea ja vielä vähemmän mua kiinnostaa alkaa syyttelemään ihmisiä tapahtumista joita en ole ollut todistamassa. Kuollut mikä kuollut, ei sitä mikään muuta eikä onnettomuudet anna syytä haukkua kuolleiden vanhempia taikka lähipiiriä lyttyyn. Antaa kuolleiden levätä rauhassa ja omaisten surra rauhassa, säälittävää tällainen syyllistäminen nettipalstoilla.
 

Yhteistyössä