♥ Nelonen vuodelle 2016 ♥

Edellinen ketju on melko kuollut, joten toivottavasti kukaan ei pahastu siitä, että perustan uuden :) Toivottavasti tästä tulisi aktiivisempi ja löytyisi muitakin nelosta yrittäviä :love:


Olen siis kaaliperhonen, 30, ja äiti jo kolmelle lapselle; 2004, 2008 ja 2014. Neljännelle on annettu lupa tulla ja ovulaatiotikut on jo matkalla :LOL:


15.syyskuuta 2015



Mukana kuumeessa:
kaaliperhonen.........30.........kp 33/35.........ya 08/2015.....-04, -08, -14
murmis77..............38.........kp 1/30...........yk 3................-97, -98, -06
Caro81..................34..........kp 1/28-35.....yk 2................






Plussanneet:
♥
Theran 08/2015
♥ mammatiini 08/2015




Päivityspyynnöt punaisella, kiitos. :p


Hyvä kalenteri menkoille, käytän tätä itse: https://www.terveyskartoitus.fi/calendar_period/
Tuota seuraamalla onnistuimme viimeksi löytämään ovulaation ja sitä kautta saamaan plussan raskaustestiin ♥
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mammatiini
Heips! Neljättä kuumeiltu tammikuusta 2013. Ikää on 36v ja lapset -98,-00 ja -09. Kaikki tyttöjä.:) mä en puhelimella saa muutettua tätä väriä jostain syystä.
Nyt on taas piinailu päivät.. Dpo 11 menossa. Ja totta kai kaikki oireet taas löytyy :p testi on tänäkin aamuna tehty ja ei siitä kyllä viisammaksi tullut. Mä näen jo joka paikassa viivoja.
 
Tervetuloa Theran! ♥ Olet kuumeillut varsin pitkään, onko yritystä yhtä kauan takana? Täällä ensimmäinen yrityskierto käynnissä, menkat kolmatta päivää, joten ensi viikolla pääsee jo treenaamaan peittojen heiluttelua :LOL: Kalenterin mukaan varsinainen ovulaatio osuisi syyskuun alkuun, toivottavasti tikkuni ehtivät perille ennen sitä, muuten joudun hakemaan kalliimmalla kaupasta :unsure:
 
Täti oli ja kävi, aktiivista peittojen heiluttelua luvassa lähiviikkoina :rolleyes: Romanttista iltaa suunnittelen syyskuulle, kalenterin mukaan ovulaatio osuisi syyskuun ensimmäiselle viikonlopulle :love: Ovistikut toivottavasti ehtivät postitse (tilasin Ebaysta), mutta mikäli niitä ei näy, niin pitää tilata Raskauskeijusta tmv. hätäpaketti :ROFLMAO: On hilkulla, etten sorru myös digitaaliseen ovulaatiotestiin, olen kokenut sen niin helpoksi - siihen on tosin mahdoton saada lisätikkuja Suomesta :unsure: Pitäisi nekin tilata sitten Ebaysta tai Amazonilta. Saas nähdä...
 
Theran, mitä kuuluu? :) Himppu_83, osaatko sanoa kierron pituutta? :)

Oma napa: Ovistestit eivät ole vielä saapuneet :unsure: Tilasin ne ulkomailta kuun vaihteessa, joten siinä ymmärrettävästi kestää. Onneksi dippailu on muutenkin tarkoitus aloittaa vasta reilun viikon päästä, joskus 28.päivän tienoilla...kalenteri väläyttelee, että todennäköisin ovulaatio olisi 4.9...
 
Theran :love: Kerro, kun sut saa siirtää plussanneisiin? :barefoot:

on: Kp 8/33-36, ovistikut saapuivat ;) Ja entisenä testihulluna pissin heti yhteen - pitihän se varmistaa, että ne toimii, kun ovat Kiinasta :ROFLMAO: - ja odotetusti ihan nega tuli :giggle: 28.8. (eli kp 15/33-36, tuskin aikaisemmin kannattaa?) aloitan tikuttelemaan kerran/pvä ja kun viivat toivottavasti alkavat vahvistumaan, niin sitten kahdesti/pvä :) Ensi viikolla suuntaamme Pohjois-Karjalaan, pitää muistaa pakata testit mukaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Aika saisi kulua nopeammin :rolleyes: Nyt on vasta 10/33-36. Tein aamulla varmuuden vuoksi ovistestin (joka odotetusti näytti negatiivista), koska tämä on ensimmäinen kierto, jota tikutan, eikä mulla ole hajuakaan oviksen ajankohdasta, toki jonkinlainen aavistus on. Kalenterit suosittelee aloittamaan testailun vasta viikon päästä :p
 
Moikka kaikille :)
Saisko tunkea ryhmään? En ole kovin haka näissä keskustelufoorumeissa mutta on intoa aloittaa nyt kun sopiva löytyi.
Ikää jo 39
Lapset vm. 99, 06, 07
Yrityskertoja 6
Kp 27-30 ja nyt se 31

Kovasti tietysti jännittää, että tuleeko se täti" huomenissa sitten :)

Vitamiinitankkaukset aloitin huhtikuussa ja lisäilin kesäkuulta asti tarpeellisiksi ajattelemiani :foolihappo, magnesium (3 eri muodossa), b 2, -3, -6, -12, perus kalanmaksakapselit, d-vitamiiniä, c (1000mg/vrk), sinkki.

Perus gynetutkimus tehty - joitain hormonikokeita tehty ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Olen harkinnut ultraäänitutkimuksiin menemistä varmuuden vuoksi. Toisaalta on hyvä olla realistisella fiiliksellä liikkeellä kun ikää jo ja toinen munasarjakin nipsastu 18 vuotta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Tänään pärähti samantien selkeä plussa! Olisko vitamiinikuuri avittanut :) Uskomaton juttu! Onhan noita oireita jo ollutkin liuta, mutta arvelin niiden olevan premenopaussin pms-oireita kun niitä on ollut kohta vuoden ja olen aiemmin pettynyt kun erehdyin luulemaan raskausoireiksi.

Kovasti toivon nyt että pieni pysyisi matkassa, sillä km riski taitaa tässä iässä olla lähempänä 25 %.

Onnea yrittämiseen <3
 
18/33-35, kaikki viittaisi siihen, että tulee tuo pidempi kierto (niitä ollut enemmän), joten korjasin aloitukseen kiertoni pituudeksi 35 :) Ovisplussaa en ole saanut kiinni vielä, mutta eilisestä viivat alkaneet pikkuhiljaa vahvistumaan ja epäilen tunteneeni oviskipuja? eilen illalla (menkkamaista jomotusta alavatsassa)... Kaikki laskurit on kilpaa sitä mieltä, että ovulaatio tapahtuisi todennäköisimmin ensi perjantaina...
 

Yhteistyössä