noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Tuttipullot lienee aika noloja, koska mie täysimetin puoli vuotta.. Ja sit kertakäyttövaippapaketti, kun mie käytän kestoja...
Minun mielestäni ei ollut nolo lahja kun mieheni serkku puolisoineen toi esikoisemme synnyttyä ison vaippapaketin, harvalle tulee mieleenkään että vaippapaketti voisi olla epäsopiva lahja. Mutta voin kyllä kuvitella että heitä nolotti, kun näkivät minun vaihtavan kestovaippoja ;) Tuttipullotkin lahjana olisivat minua harmittaneet kovasti.

Noloimpia ovat anoppini lahjat, hän kun ostaa Halpa-Hallin karmeimmat printti-collegepuvut ja rumimmat lelut Vapaa Valinnasta (molemmista saa kyllä hienoakin tavaraa, liikkeissä ei sinänsä ole vikaa). Koskaan ei kysy mitä tarvitsisimme. Kaksimetrinen kirjavankukertava pehmotoukka onkin jemmattu kaapinperälle, en kerta kaikkiaan jaksaisi sitä pyörimässä pitkin lattioita pölyyntymässä, kun ei se lapsia vähääkään kiinnosta. Voi kun edes joskus kysäisisi vinkkiä lahjoihin niin että edes jokin lahja tulisi käyttöönkin.
 
Veljeni osti 1.v lahjaksi tytölle sellasen vauvojen soittolelun, (joka soi kun narusta vedetään soimaan) ja eräs sukulainen osti 1.v pojalle jussipaidan... :x :eek: toiset tykkää, mut toiset ei voi sietää...ja mä kuulun jälkimmäisiin. :ashamed:
 
Anni
Minunpa anoppini osti 3-vuotiaalle tytöllemme synttärilahjaksi seksilelun kirpputorilta, luullen sitä ihan vaan pupu-leluksi :D Nappasin kyllä pikkuisen lujaa sen vekottimen tytön kädestä ja heitin roskiin! Anoppi-parka sai kyllä jälkikäteen sellaiset huudot että näin jälkikäteen hirvittää ;) ! Mutta hyi kun miettii mihin sitäkin oli ennen käytetty...
 
Mummoni päätti antaa "joka pojalle" 5 ? ja antoi 15 ?, kun mukana oli 3 poikaa. Kotona odottanut jäi ilman, kun mummo keksi säästökohteen, kun koko lauma ei sattunut olemaan mukana!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Minunpa anoppini osti 3-vuotiaalle tytöllemme synttärilahjaksi seksilelun kirpputorilta, luullen sitä ihan vaan pupu-leluksi :D Nappasin kyllä pikkuisen lujaa sen vekottimen tytön kädestä ja heitin roskiin! Anoppi-parka sai kyllä jälkikäteen sellaiset huudot että näin jälkikäteen hirvittää ;) ! Mutta hyi kun miettii mihin sitäkin oli ennen käytetty...
Voi ei..............
No anoppi ei sitte itse harrasta seksileikkejä........kun ei tiennyt
 
vieras
Se tuli omalta äidiltäni. Oltiin sovittu, että äiti ostaa toppapuvun vauvalle ja tuo sitten laitokselle, kun ei oltu vielä pukua ostettu. Äitihän toi puvun joo! Vauva mahtu sen hihaan :D :D. Olihan se nävöstys kun vauva sairaalasta lähtiissä siihen pukuun laitettiin ja turvaistuimeen vielä. Nauretaan tätä vieläkin! Äitee oli ajatellu, että kun olihan vauva kuitenkin 4 kiloinen, ei se mihinkään pieniin ois mahtunut edes. Puku oli muistaakseeni 96cm tai jotain.
 
noloa on ollut,kun kaveri on tuonut vauvalle paketin,josta on paljastunut nuken kokoiset vaatteet..eipä ole voinut sanoa muuta kuin että ompas nätit..en edes kehannut kunnolla levitellä niitä vaatteita,kun katsoin,ettei kaverikin olis huomannut että kuin pienet ne oikeestsi oli vauvaan verrattuna.ei lapsettomalla kaverilla ollut tietenkään kokemusta.
 
vieras
Meillä vauva sai miehen sukulaisilta 2 kirjaa, jotka on tarkoitettu valmistelemaan esikoista vauvan tuloon...ja kyseessä oli eka lapsi ja ristiäiset :( Näitä lahjoja en kyllä mitenkään tajunnut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vauva sai miehen sukulaisilta 2 kirjaa, jotka on tarkoitettu valmistelemaan esikoista vauvan tuloon...ja kyseessä oli eka lapsi ja ristiäiset :( Näitä lahjoja en kyllä mitenkään tajunnut...

Sukulaisethan vinkkas vaan, että tehkää nyt toinenkin!
 
..mulla anoppi toi 1-vuotiaalle lahjaksi 2 bodya. Siis ihan jees, mutta..

olin vienyt samat, tytölle jo liian pienet bodyt, edeltävällä viikolla anopille, että laittaapi vaatteet Venäjälle niitä tarvitseville.. :D
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Minunpa anoppini osti 3-vuotiaalle tytöllemme synttärilahjaksi seksilelun kirpputorilta, luullen sitä ihan vaan pupu-leluksi :D Nappasin kyllä pikkuisen lujaa sen vekottimen tytön kädestä ja heitin roskiin! Anoppi-parka sai kyllä jälkikäteen sellaiset huudot että näin jälkikäteen hirvittää ;) ! Mutta hyi kun miettii mihin sitäkin oli ennen käytetty...
No miksi sille piti huutaa, eihän se tahalleen. Oikeesti, tuo oli ihan sevlä vahinko.

:(
 
Anni
No toki se oli vahinko, ja jälkeenpäin olen pyydellytkin anteeksi, mutta olihan se järkyttävä tilanne nähdä pieni tyttöni käytetty seksilelu kädessänsä. Ja kyllä kielitaitoisella anopilla pitäisi sen verran olla ymmärrystä ettei ehkä paras lelu 3-vuotiaalle ole sellainen, jonka kyljessä lukee SexyRabbit ;D
 
Riipitsiip
Oikeasti tämä on vähän pahanmielen ketju :(. Lahjassa on kuitenkin aina joku antamisen ajatus, vaikka sitten miten ontuva. Liian isot vaatteet tulee sopiviksi liiankin pian, meillä on soineet sähköurut ja pelit siitä lähtien kun kädet heiluu. Ja sellaista. Vaippapaketin voi antaa kaverille jos itse kestoilee, aina joku tykkää. Aikuisen silmissä se nolous on, ei lapsen (pakko myöntää että se seksipupu sekä nauratti että olis vähän nolottanut :D)
 
vieras
Anoppi toi vastasyntyneelle 1-vuotiaan kokoa olevia bodeja. Vuosi niitä piti säilytellä kaapissa... ja anoppi varsin hyvin tunsi meidän pienen asunnon säilytystilojen puutteen.
 
Mari
No meillä ei tuonut edes itseään, vaan soitti muutaman viikon synttäreiden jälkeen kyselläkseen kuulumisia...sanottiin, että "juhlittiin tuossa pojan 1-vuotis synttäreitä, jotka sinä ilmeisesti unohdit kokonaan"....
...viikko tuon puhelun jälkeen anoppi lähetti sitten lapsenlapselleen kortin, joka oli näiden syöpäjärjestöjen ilmaiskortteja tms...
Anopille kyllä synttäreistä puhuttiin etukäteen ja hän on aivan hyvämuistinen, terve, ´työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva...mutta niin *itun pihi!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
esikoisen 1-vuotis synttäreille anoppi toi ITSENSÄ ja sanoi sen vielä ääneen, eli ei tuonut mitään lahjaa, ei edes korttia ja ovesta tullessaan sanoi että toin itseni, törkeetä, olis voinut kirjottaa edes kortin ellei muuta!
 
mun äiti ja täti ovat aina tuoneet meidän pojille vauva-aikana tyttöjen vaatteita. uusia siis. mä en vaan tajua, mikä siinä olis niin vaikeeta ostaa poikine vaatetta kun kerta kuitenkin käyvät jotain ostamassa :headwall:
sentäs hameilta on vältytty, mut kaikkee muuta mahdollista on kyllä tullut.
 
Mari
Meillä ei tuo minkäänlaisia, kun lastenvaatteet ovat hänen mielestään rahastusta!!
...alasti pitäisi kai hänen mielestään lapsipolot pitää aikuisuuteen saakka =)

Muutenkin tämä mummi on "mainio" tapaus...soittaa aina ennen joulua ja ilmoittaa mitä hän haluaa lahjaksi...mutta samaan hengenvetoon sanoo "minä en sitten osta teille mitään, kun minä en voi sietää mennä suuriin kauppoihin jne jne...ja että eihän minun lapsenlapsillekkaan mitään tarvitse ostaa, kun olenhan minä mummi ja se riittää lahjaksi"

Syntymäpäivälahjaksi lupasi pojallemme ostaa Legoja ja sanoi, että ei lähetä niitä vartavasten postissa ja että ostaa kun tulee seuraavan kerran käymään...tuli käymään ja kaupassa sitten kuiskasi miehelleni "toivottavasti poika ei muista että olen luvannut sille Legoja ostaa"...
...että se siitä antamisen ilosta...
 

Yhteistyössä