Nostetaan mammat meteli imetyspaikkojen/lastenhoitohuoneiden puolesta!!!

Yks positiivinen yllätys oli tässä taannoin kun käytiin HopLopissa (Turussa). Siis siellähän oli oikeen kirjaimellisesti lastenhoitohuone. Siel oli vaipanvaihtopaikka pesupaikkoineen ja mikro. Ja iso levee sohva imettämistä varten :eek: mikä oli mulle tosi iso apu kun meil on ollu vähän säätöä ton imetyksen kanssa (poika hermostuu helposti jne.) ja ainoostaan maakuullaan imetys onnistuu suht pienellä säädöllä.
:flower:

Kaikkein eniten inhoa niitä paikkoja, joissa pitäis muka istua pytyn päällä imettämässä siinä paskan hajussa :$ :x
 
mom
eikö voi imettää ennen shoppailua
siis te ketkä vaaditte hulppeita yleisiä imetystiloja

mä imetin kotona ja kaupoilla ei tarvinut stressata siitä julki-imetyksestä. ja sitten kun oltiin pitempää shoppaamassa annoin pullosta korviketta
 
Alkuperäinen kirjoittaja mom:
eikö voi imettää ennen shoppailua
siis te ketkä vaaditte hulppeita yleisiä imetystiloja

mä imetin kotona ja kaupoilla ei tarvinut stressata siitä julki-imetyksestä. ja sitten kun oltiin pitempää shoppaamassa annoin pullosta korviketta
entäs jos ollaan kaupungila kauemman? jos pitkän matkan päässä kaupungista, on pari-kolme tuntia kaupoilla ja asioilla niin on imetettävä jo jossain välissä. ja miks ihmeessä pitäs kuskata epähygieenisesti pulloissa maitoa kun on ihan omasta takaa maitopussit mukana ja lämmitettynäkin... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tuttipullot on keksitty, ei tarvitse isolla rahalla erillisiä huoneita rakennella.
Kaikki ei huoli pulloa ja toisille sitä ei edes anneta ja syystä.
Esikoinen alkoi hylkiin rintaani kun jouduin pollosta antaan korviketta lisänä. Siksi imetys kesti juuri ja juuri osittain 6kk asti.
Toisen kanssa en sitä virhettä tehnyt vaan imetin ja imetin(imetän edelleen) niin etten muuta tehnytkään, halusin onnistua. En antanut pulloa jottei ala hylkiin koska pulloa on helpompi imeä.
Että kyllä imetyspaikat tarvitaan.
 
Minä imetin silloin kun lapsella tuli nälkä. Ulkona istuin kesällä vaikka maassa, ei niin väliä. Kaupassa etsin rauhaisan nurkkauksen vaikka jonkun tolpan takaa. Pulloja en käyttänyt kun maitoa tuli omastakin takaa. Imetin milloin missäkin eikä siitä ollut vaivaa. Lastenhoitohuoneita kaipailin lähinnä vaipanvaihtoon, en välttämättä imetykseen.
 
Kippuravarvas
Mä en tykännyt imettää julkisesti..imetinkin kotona ja sitten käytiin asioilla.
Jos olisi vauvalle nälkä iskenyt niin jonkinlainen yksityinen tila olisi ollut kiva...tosin vaikeeta se olis ollut kun en pystynyt imettään kuin makuullaan tai että poika pötkötteli imetystyynyllä..
Ja pulloa ei huolinut
 
vieras
en todellakaa anna korviketta täysimetyksellä olevalle vauvalleni sen takia et joku saattaa nähdä rinnan siinä työssä mitä varten ne naisella on... imetän ihan "törkeästi" siellä missä satun olemaan esim. kahvilassa, bussissa tai jossain kauppakeskuksen penkillä. eikä koskaan kukaan ole tullut sanomaan mitään negatiivistä imetyksestä. Tietenkään en esittele rintojani vaan imetän siten että rinnoista tuskin näkyy vilahdustakaan, vauvan puklurätti on hyvä näkösuoja.
Kerran yksi mummo tuli ihasteleman et "noin nuori äiti ja noin hienosti vauvansa ruokkii, minä en yhtään ymmärrä tätä pulloruokinta-muotia". no joo, mä vain kiltisti hymyilin vastauksena, koska ymmärrän kyllä joillekin pulloruokinta on ainoa vaihtoehto.
 

Yhteistyössä