Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
En malta olla laittamatta kuvia, vaikka näissä ei ole vielä olkkarin tuosta päätä lainkaan, eikä tänään ostettuja mattoja ja verhoja. Eikä se kaappi oo tullut vielä eteiseen...ja muutama listakin vielä puuttuu

Mutta mitä mieltä tähän asti? Kehittämisideoita otan myös kiitollisuudella vastaan :).

Ja ei tarvi pelätä, en loukkaannu. Itse tykkään kovasti kuitenkin :).









 
Mun
Mun silmään vähän liian kirjavaa, tummaa puuta, vaaleaa puuta, kirsikan (?) sävyä, valkoista puutta, sellaista lattiaa, tällaista lattiaa... Mikään ei sovi mihinkään.

Mutta oletettavasti mun silmää ei ollu tarkotuskaan miellyttää vaan sun.
 
Turkilmas
Ja vitriinikaapissa on kaikki vielä ihan sekaisin, osa astioistakin puuttuu :snotty:

Tuosta kirstusta: se on yks mun lempparimööpeleistä, mutta tosiaan ainoa tumma kaluste meillä. Nyt se vaatekaappi tulee olemaan tummaa puuta ja rappusten astimet lakataan vielä tummiksi. Ehkä sitten se sopii paremmin yhteen muiden kanssa.

Se on tosi vanha ja alkuperäisessä maalissaan, siksi sille ei missään nimessä voi tehdä värinmuutosta.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mukavan näköistä:) Mikä tuo kasvi on tietokoneella, ja ilm.ikkunalla?Kuinka hoidat?
Orkidea (tai perhoskämmekkä). Mä olen ihan heikkoina niihin, tällä hetkellä mulla on niitä nuo 4. Ihania kukkia, jotka kastelen kerran viikossa upottamalla juuret hetkeksi veteen.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
Mun silmään vähän liian kirjavaa, tummaa puuta, vaaleaa puuta, kirsikan (?) sävyä, valkoista puutta, sellaista lattiaa, tällaista lattiaa... Mikään ei sovi mihinkään.

Mutta oletettavasti mun silmää ei ollu tarkotuskaan miellyttää vaan sun.
Kirsikkaa ei oo missään, mutta muuten kyllä varmaan just noin kuin sä sanot =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Komiaa on! Tosin iyse ehkä petsaisin vitriinin tummemmaksi.
Mä kovin mielelläni joko tummentaisin noita tai sitten maalaisin valkoisiksi. Mutta kun ne on antiikkia niin en saa. Vaikuttaa kuulemma niiden arvoon käsittely.
 
Musta se lattia oli ihan ok. Odotin kauheempaa, kun oot täällä selittänyt, että saa miehesi ihan syystä sinua haukkua :). Selkeä raja siinä nyt, että eteinen on niinku eri tilaa... Kivahan tuo oli! Aika pieni olohuone vai jäikö osa näkemättä? :D
 

Yhteistyössä