Nyt saa (ja pitää) arvostella :D (uudet kuvat lopussa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Musta se lattia oli ihan ok. Odotin kauheempaa, kun oot täällä selittänyt, että saa miehesi ihan syystä sinua haukkua :). Selkeä raja siinä nyt, että eteinen on niinku eri tilaa... Kivahan tuo oli! Aika pieni olohuone vai jäikö osa näkemättä? :D
"En malta olla laittamatta kuvia, vaikka näissä ei ole vielä olkkarin tuosta päätä lainkaan,"
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Musta se lattia oli ihan ok. Odotin kauheempaa, kun oot täällä selittänyt, että saa miehesi ihan syystä sinua haukkua :). Selkeä raja siinä nyt, että eteinen on niinku eri tilaa... Kivahan tuo oli! Aika pieni olohuone vai jäikö osa näkemättä? :D
juu toinen puoli kokonaan :D . Mutta kun siellä on vielä ihan ei-niin-valmista :). Todennäköisesti huomenna jo mä kiusaan teitä taas uusilla kuvilla :snotty: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Musta se lattia oli ihan ok. Odotin kauheempaa, kun oot täällä selittänyt, että saa miehesi ihan syystä sinua haukkua :). Selkeä raja siinä nyt, että eteinen on niinku eri tilaa... Kivahan tuo oli! Aika pieni olohuone vai jäikö osa näkemättä? :D
"En malta olla laittamatta kuvia, vaikka näissä ei ole vielä olkkarin tuosta päätä lainkaan,"
Hups :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään :)

(ja on aika samanmallinen kämppä kun meillä ilmeisesti, pienillä eroilla, tosin! )
Näin mä olen kuullut yhteiseltä ystävältämme :D (siis että samantapaiset kämpät)
Juu sitä hän nauroi kun meillä kävi ekaa kertaa, että aikas samanlaista on :D meillä oli jopa about samanlainen vitriini samassa paikassa kun teilläkin kuulemma :LOL:
Mut eipä sillä, meillä on ikuinen asunnon remontointi / mylläys käynnissä joten ehkäpä pian on hyvinkin erinäköistä :whistle:
(ja teillä näyttää olevan paljon avarampaa ja valoisampaa kun meillä! )
 
Snoopy
:wave: :wave: :wave: :wave:
Missä nuo portaat on käsitelty??? Siis nuo pystypuut ja kädensijat? Ajattelin, josko maalauttaisin meidän portaat vastaavalla tavalla, osaatko suositella jotain paikkaa? Vai onko olleet ihan alunperin maalatut? Mitäköhän tuollaisen kustannukset mahtaa olla? Itse kyllä saadaan osat irroitettua.

Itse en ala niitä maalaamaan sillä ruiskulla saa ehdottomasti siisteimmän lopputuloksen. Ja meillä ei ole missään tilaa jossa saisi itse ruiskutettua...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
:wave: :wave: :wave: :wave:
Missä nuo portaat on käsitelty??? Siis nuo pystypuut ja kädensijat? Ajattelin, josko maalauttaisin meidän portaat vastaavalla tavalla, osaatko suositella jotain paikkaa? Vai onko olleet ihan alunperin maalatut? Mitäköhän tuollaisen kustannukset mahtaa olla? Itse kyllä saadaan osat irroitettua.

Itse en ala niitä maalaamaan sillä ruiskulla saa ehdottomasti siisteimmän lopputuloksen. Ja meillä ei ole missään tilaa jossa saisi itse ruiskutettua...
Mä delegoin tuon homman ihan vaan miehelläni :snotty: . Ja tulos ei oo mikään siisti ja tasainen läheltä katsottuna. Se ei kyllä mielestäni lainkaan haittaa, mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää :) .

En siis valitettavasti osaa auttaa :|
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään :)

(ja on aika samanmallinen kämppä kun meillä ilmeisesti, pienillä eroilla, tosin! )
Näin mä olen kuullut yhteiseltä ystävältämme :D (siis että samantapaiset kämpät)
Juu sitä hän nauroi kun meillä kävi ekaa kertaa, että aikas samanlaista on :D meillä oli jopa about samanlainen vitriini samassa paikassa kun teilläkin kuulemma :LOL:
Mut eipä sillä, meillä on ikuinen asunnon remontointi / mylläys käynnissä joten ehkäpä pian on hyvinkin erinäköistä :whistle:
(ja teillä näyttää olevan paljon avarampaa ja valoisampaa kun meillä! )
Juu ei tästä remppaamisesta tule täälläkään loppua :snotty: . Just sanoin miehelle että esikoisen huoneesta pitäis repiä tapetit pois ja maalata seinät. Ja siis tapetit laitettiin n. 3 vuotta sitten. Keittiön kaapistoissa on 4. väri ja olohuoneen seinät maalattu kahdesti.

Minäkö tuuliviiri :saint: :snotty:
 
Snoopy
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
:wave: :wave: :wave: :wave:
Missä nuo portaat on käsitelty??? Siis nuo pystypuut ja kädensijat? Ajattelin, josko maalauttaisin meidän portaat vastaavalla tavalla, osaatko suositella jotain paikkaa? Vai onko olleet ihan alunperin maalatut? Mitäköhän tuollaisen kustannukset mahtaa olla? Itse kyllä saadaan osat irroitettua.

Itse en ala niitä maalaamaan sillä ruiskulla saa ehdottomasti siisteimmän lopputuloksen. Ja meillä ei ole missään tilaa jossa saisi itse ruiskutettua...
Mä delegoin tuon homman ihan vaan miehelläni :snotty: . Ja tulos ei oo mikään siisti ja tasainen läheltä katsottuna. Se ei kyllä mielestäni lainkaan haittaa, mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää :) .

En siis valitettavasti osaa auttaa :|
Höh, Mä kyllä tykkään!!! :D Huippuhienot ainakin kuvista katsoen! Me like :)Täytyy vaan alkaa soittelemaan firmoihin josko joku noita ottais maalattavaksi. Tietääkö joku, mitä mahtaa maksaa...?
 
vieras
Turkilmas.
Asiasta kukkaruukkuun.Yx päivä telkasta tuli jotain esteratsastusta ja siinä yhden ratsastajan nimi oli Peik :)
Sukunimeä en muista.Oliskohan ollut joku Andersin.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turkilmas.
Asiasta kukkaruukkuun.Yx päivä telkasta tuli jotain esteratsastusta ja siinä yhden ratsastajan nimi oli Peik :)
Sukunimeä en muista.Oliskohan ollut joku Andersin.
:) :flower: . Meillä osa suvusta käyttää tuota nimeä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turkilmas.
Asiasta kukkaruukkuun.Yx päivä telkasta tuli jotain esteratsastusta ja siinä yhden ratsastajan nimi oli Peik :)
Sukunimeä en muista.Oliskohan ollut joku Andersin.
:) :flower: . Meillä osa suvusta käyttää tuota nimeä =)
Heti tuli peikkis mieleen :)

 
se suorasukainen harmaa
Tuohon vielä verhot ja matot niin voi, että kyllä teidän kelpaa! Kovan työn olette tehneet vaikka on pieni vauvakin talossa! Kohta voitte nauttia syksyisistä kynttiläilloista" uudessa" kodissa!

T. Sisko (se suorasukainen harmaa)
 

Yhteistyössä