Olemmehan taas pukeutuneet juhlavasti?

Lauantai ilta...

Ihan tämän kunniaksi olen jälleen pukeutunut asianmukaisesti.

Eli päällä harmaat villasukat, harmaa t-paita, tälläiset harmaat öööö velour? oloasun housut ja musta kietaisuneuletunika.

Tukka epämääräisesti kietaistu niskaan parilla pinnillä.

:D
 
siniset pyjamahousut, puuvillasukat ja niien päällä villasukat (valakoset) ja sitte vielä untuvatossut jalassa, yläkerrassa sloggin rintaliivitoppi ja sen päällä punanen oloasutoppi. kaiken tämän peittää punanen hupullinen velour-aamutakki jossa valkosia tähtiä :D hiukset on ponnarilla ja räkä poskella, oikeen eroottinen ja silmiä hivelevä näky :LOL: :D
 
ai muitakin muodin orjia?
Mulla harmaat vanhat, kulahtaneet collegehousut, musta paita ja mustat sukat. Rillit päässä, tänään ei jaksanut edes piilareita laittaa, ei meikin häivääkään ja tukka ponnarilla. Ulkona oon käyny sen verran että vein roskat. Ihanaa kun ei joskus tarvi vaan mennä minnekään eikä tehdä mitään!
 
Mulla on mustat farkut, joissa ohuita vaaleita raitoja ja sinisävyinen avokaulainen tunika, vaalean sininset sukat, tukka auki, rillit päässä, kaulassa koru.

Niin ja mä tulin just Anttilasta hakemasta sitä Guitar Hero -pakettia joululahjaksi. Muuten tuskin olis farkkuja jalassa.
 
hivenenhullu
mulla seksikkäät erotiikan tappajat... violetit sellaiset ja valkoinen toppi ilman rintsikoita :D
niin ja mustat tennissukat :D
hiukset on paskaset ja räkä valuu... eli kaikin puolin yber eroottinen...
 
Mun asuhan kuulostaa ihan inhimilliseltä, mutta nää housutki on jotain vuodelta kuokka ja kirves, lököttää ihan joka suuntaan..
Villasukat liian isot, ja t-paitaki joku iki-iki vanha.. :p

Siis vallan hehkeä kokonaisuus täälläkin!
 
ihanaa lauantaita
Kuinka ihmeessä te tuollai pukeudutte tähän aikaan. Entäs jos tulis yllätysvieraita eikä mitään kerkeä tehdä.
Mulla on farkut, villasukat, sinivalkoinen paitis ja musta villatakki. Hiuksetkin ok ja kevyt meikki, paikat kunnossa. Kuka vaan saa tulla.
Just sain taas yhden töppösen valmiiksi joululahjaksi ja Kreisikaraoke kuuluu taustalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa lauantaita:
Kuinka ihmeessä te tuollai pukeudutte tähän aikaan. Entäs jos tulis yllätysvieraita eikä mitään kerkeä tehdä.
Mulla on farkut, villasukat, sinivalkoinen paitis ja musta villatakki. Hiuksetkin ok ja kevyt meikki, paikat kunnossa. Kuka vaan saa tulla.
Just sain taas yhden töppösen valmiiksi joululahjaksi ja Kreisikaraoke kuuluu taustalla.
Maalla asutaan ja meille ei kukaan tule ilman soittoa, että ollaanko kotona. Ja jos tulee ja ovikello soi, ni en tähän aikaan ketään sisälle päästä, eli toisin sanoen en avaa ovea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa lauantaita:
Kuinka ihmeessä te tuollai pukeudutte tähän aikaan. Entäs jos tulis yllätysvieraita eikä mitään kerkeä tehdä.
Mulla on farkut, villasukat, sinivalkoinen paitis ja musta villatakki. Hiuksetkin ok ja kevyt meikki, paikat kunnossa. Kuka vaan saa tulla.
Just sain taas yhden töppösen valmiiksi joululahjaksi ja Kreisikaraoke kuuluu taustalla.
Meille ei yllätysvieraita tule kun en avaa ovea jos eivät ole ajoissa ( kolme päivää aikaisemmin, kirjallisesti, kolmena kappaleena ) ilmoittanut tulevansa kylään :D :D

Mulla päällä: valkoinen edestä revennyt t- paita jonka rinnuksissa kahvitahra, sini-puna-valko-raidalliset pyjaman housut, punaraidalliset virttyneet villasukat, musta huppari ja sen päällä sini-valkoinenfleecetakki. Hiukset harjaamatta ja bandana-huivin alla piilossa :D

Niin ja mukissa kahvia :LOL:
 

Yhteistyössä