Olemmeko veljeni kanssa epätavallisia nuoria? :D

NuoriAikuinen
Kai mäkin avaudun tarkemmin omista nuoruusvuosistani, vaikka totesin tuossa aiemmin jo että eipä tuo nyt niin epätavalliselta kuullosta..

Lotrasin tuota minäkin viinan kanssa lähes joka viikonloppu yläasteikäisenä ja tupakkia aloin tuolloin polttelemaan. Mua pidettiin jopa "pahiksena" koulussa. Viihdyin kuitenkin erittäin hyvin myös kotona, tein kotihommia, tykkäsin mm. leipomisesta, kävin sukujuhlissa, viihdyin erittäin hyvin perheeni kanssa, tykkäsin olla mökillä, yläasteen päästötodistuksen keskiarvo oli 8,6 ja lukion 9.0..

Mun mielestä mä olin aika kiltti teini muttä myös teini. Sopivassa suhteessa tuhma ja kokeilin rajojani mutten ollut mikään hulttio vaan omasin suhteellisen vanhat arvot ja järki pysyi kädessä. Kotootakin mulle annettiin vapauksia koska hoidin asiani kunnolla, sain luottamusta koska olin luottamuksen arvoinen. En mä nyt sano että tuo olisi ainoa oikea tapa olla teini mutta miksi kummassa pitäisi olla jomman kumman ääripään edustaja eli täysi teiniurpo tai kunnon kotihiiri.. :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:09 tytsi-89 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:00 pööh kirjoitti:
Siittä se sitten lähtee kun 20v tulee mittariin kehiin tulee #&%?$!* ja xxx. Nuorena kun eletään vanhempien mieliksi.
Mä en eläkään vanhempieni mieliksi vaan kuten itse haluan =)
Oletko ihan varma että tuo on sinun oma valintasi? Onko sinulla ystäviä ollenkaan? Mietin vain kun et kerta missään käy :\|

Monesti kyllä ihmisellä joka noin itsensä nostaa toisten yläpuolelle, ei läheisiä ystäviä taida paljoa olla. Ehkä siksi vietät aikaa niin paljon veljesi kanssa. Vai miten on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:13 Sarasta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:09 tytsi-89 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:00 pööh kirjoitti:
Siittä se sitten lähtee kun 20v tulee mittariin kehiin tulee #&%?$!* ja xxx. Nuorena kun eletään vanhempien mieliksi.
Mä en eläkään vanhempieni mieliksi vaan kuten itse haluan =)
Oletko ihan varma että tuo on sinun oma valintasi? Onko sinulla ystäviä ollenkaan? Mietin vain kun et kerta missään käy :\|

Monesti kyllä ihmisellä joka noin itsensä nostaa toisten yläpuolelle, ei läheisiä ystäviä taida paljoa olla. Ehkä siksi vietät aikaa niin paljon veljesi kanssa. Vai miten on?
Mulla on paljon ystäviä ja olen sosiaalinen ihminen. Paras ystäväni asuu hiukan kauempana joten emme ihan viikottain näe...toiset hyvät ystäväni, kaksoset asuvat hiukan lähempänä, mutta emme näe tarpeeksi usein. Koulussa näen kavereita ja kyllä mä viikonloppuisinkin voin kavereiden kanssa olla..aika usein mulla on täällä kotonakin kavereita...tarkoitin lähinnä, etten norku öitä ryyppäämässä. Tapaan myös usein sukulaisia ja kyllä joukkuekaveritkin ovat sitä sosiaalista verkostoa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:29 vieras kirjoitti:
Tuossa tytsin ja veljen samassa huoneessa yöpymisessä on se suurin outous. Insestisen kuuloista touhua. :x
Siinä ei ole mitään outoa. Oikeesti, tuskin kukaan sukulaisesta ajattelee mitenkään seksuaalisesti, jos on ihan tervejärkinen. Sinä et taida olla, jos tossa näet jotain pervoa. Mun mielestä suurin outous on siinä, miten tytsi ton elämänsä muotoilee. (viittaus pohdintaani sivulla neljä). Tulee jotenkin sellanen olo, että esim. minä, joka olen viettänyt vähän villimmän nuoruuden (vaikka nyt hänen ikäisenään olenkoin jo täysraitis) olen hänen mielestään pohjasakkaa. Hän tavallaan korottaa itsensä minun kaltaisieni kustannuksella. Ja se on minusta aika ikävää käytöstä.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:29 vieras kirjoitti:
Tuossa tytsin ja veljen samassa huoneessa yöpymisessä on se suurin outous. Insestisen kuuloista touhua. :x
:LOL: :LOL: :LOL: Täytyykin painaa tuo mieleen, ettei junnu vaan koskaan mene yökylään isosiskolleen. Likka kun osti yksiön :D :D

Ap:lle: ihan tavallisen kuulloisia nuoria olette. Suurinpiirtein kaikki mainitsemasi asiat pitävät paikkansa mun nuortenikin kohdalla. En kuitenkaan usko, että mun lapseni mulle tai toisilleen ihan kaikkia omia juttujaan kertovat eikä ole tarpeenkaan =)
 
sellanen, millanen itse olin teininä, niin vois sanoa, että ootte nössöjä :) paitsi, että nössöys on in ja enää en olis sitä mieltä, ku on pikkunen tyttö itellä. ja todella toivon, ettei sekään läträä viinan kanssa niinku ette tekään. ja itsekin kyllä, vieläkin syön porukoitten kans samaan aikaan vaikka on omaki perhe ja puhun kaikesta mammalle.. :) viksui muksui ootte!
 
Hei
Miten minusta alkaa tuntumaan, että sinulla taitaa olla itsetunto hieman hakusessa? Itse olin aikamoisen samanlainen kuin sinä nuorena, sepitin ties mitä asioita ja totuuden ja keksityn tarinan raja alkoi häilyä. en erottanut niitä lopuksi enää itsekkään toisistaa, uskoin omiin juttuihini aivan täysin. Mutta vanhetessani aloin ymmärtämään missä vika, miksi minulla oli niin huono olla.. Ja näin aloin muuttuaan. En nostanut itseäni enää korkeammalle jalustalle mielipiteineni ja tekoineni kuin muut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:33 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:29 vieras kirjoitti:
Tuossa tytsin ja veljen samassa huoneessa yöpymisessä on se suurin outous. Insestisen kuuloista touhua. :x
Siinä ei ole mitään outoa. Oikeesti, tuskin kukaan sukulaisesta ajattelee mitenkään seksuaalisesti, jos on ihan tervejärkinen. Sinä et taida olla, jos tossa näet jotain pervoa. Mun mielestä suurin outous on siinä, miten tytsi ton elämänsä muotoilee. (viittaus pohdintaani sivulla neljä). Tulee jotenkin sellanen olo, että esim. minä, joka olen viettänyt vähän villimmän nuoruuden (vaikka nyt hänen ikäisenään olenkoin jo täysraitis) olen hänen mielestään pohjasakkaa. Hän tavallaan korottaa itsensä minun kaltaisieni kustannuksella. Ja se on minusta aika ikävää käytöstä.
2 vikaan lauseeseen peesi. Samastuin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mun mielestä on jokseenkin outoa että 17v tyttö käy vielä isänsä ja veljensä kanssa samaan aikaan saunassa. :x Mun mielestä se tekee susta epätavallisen että kalastat muiden ihmisten hyväksyntää niin paljon, ja pieni ylimielisyyskin sinusta paistaa. Elämä ei tosiaan ole pelkkää glitteriä, gloriaa ja kiitosta niinkuin joku tuossa aiemmin jo totesi, ja tuossa täydellisen(?) elämän suorittamisessa voi olla se vaara että pää ei kestäkään kun kupla puhkeaa.
Mä en kyllä tajua miksi jotkut jaksaa vaahdota tosta OMAN PERHEEN kanssa saunomisesta??? :eek: Mä olen saunonut kenen hyvänsä perheenjäseneni kanssa siihen asti aina kun muutin 18 v pois kotoa ja sen jälkeenkin usein.Eikä siinä mielestäni mitään outoa tai kuvottavaa ole. Isänne on kai teille joskus vaipatkin vaihtanu..? Onko se muka jotenkin pahempaa kuin saunoa vieraiden kanssa sekasaunassa?? Ei ymmärrä :headwall:
 
yks vuan
tytsi-89 voisit alkaa pyörii pikkukakkosen puuhastelusivuilla... siellä olis just sun kaltaiselle sopivaa puuhaa, niin ei sit täällä tartteis hakee huomioo ja vaivata päätä esim tupakan vaaroista... :LOL:
 
Siis kaameeta... Veljesikö maistanut tupakkaa, vaikka vasta 15-vuotias...!? Minä en ole sitä koskaan tehnyt! Ja sinä juot harvoin!? Ihan hirveää.. En oo ite koskaan maistanutkaan! Sinä' käyt bilettämässä!? Siis ihan kamalaa!! Minä en oo koskaan käynyt...

Tehän ootte keskiverto nuoria kaameempia!! Sukulaiset on ihania ja meijän paras kaveripariskunta on tällä hetkellä pappa ja mummo. Käymme heillä eniten kylässä ja he meillä. Kyllä minäkin jaoin ja jaan edelleen lähes kaikki asiat mieheni lisäksi myös veljieni kanssa. Mutta emme sentään aikuisena ole saunoneet veljieni kanssa! Sekös vasta paheellista ja hirveää onkin! Menkää naimisiin, niin se on säädyllisempää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Herää vain kysymys että mitä sä tällä kirjoituksella oikeasti hait? Sulla on kummallinen tarve hakee ittelles huomioo ja kehuja. Olen huomannut sen sun muistakin teksteistä :/

Ihan samaa oon miettiny :headwall:
Mutta tytsi jos tästä jotaan tyydytystä saat ni mikäs siinä :)

Mun mielestä toi kuulosti ihan tavallisen ja kiltin nuoren elämältä. Ei mitään kummasteluja.
Tuletko sitten kertomaan kun olet maistanut tupakkaa ? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myrmeliini:
Aika tavisteinejä olette.
Ja varmaankin äiskän ja iskän ylpeydenaiheitakin..
Mitä muuta hait tällä kysymykselläsi?
Luulempa,että haluat (ainakin pikkiriiiikkisen verran,myönnä pois)tuoda esille oman isruutenne jenkkileffamaista imelää ylevyyttä.Ja sitä että äällä joku meistä murkkujen mammoista itekseen huokailisi,että "voi kun sulooosta!Kunpa se meidänkin Janita ja Nicokin nuin oisivat...*huohh*

Mutta ikäsi huomioon ottaen. =)

Suloista,ah niin suloista ;)



Tälläinen ajatus mulla ollut jo pidemmän aikaa.

 

Yhteistyössä