Olen raskaana, mies haluaisi abortin

  • Viestiketjun aloittaja enkeli_81
  • Ensimmäinen viesti
Nää on näkemys asioita. Mulle ykkösenä on aina lapset (ja sen takia olenkin tietty eronnut) Mun on vaikea käsittää tuota että mies ois aina ykkönen.

Niin asiaan, mieti tarkkaan. Tää voi olla ainoa hetki kun saatkin lapsen, nyt jos teet abortin mitkä on mahikseet jos myöhemmin haluat lapsen? Kuten joku jo laittoikin harva on lasta katunut...
 
Jiii
Jätä se sika! Ihan oikeasti.

Hänellä on jo lapsia, joten on mielettömän itsekästä vaatia sinulta ettet saisi kokea sitä lapsen saamisen onnea. Muutenkin mies joka vaatii aborttia on jotenkin selvästi vinksahtanut, joten kannattaa miettiä voiko hän kuulua enää sinun ja tulevan lapsenne jokapäiväiseen elämään.
 
näinn
On paljon miehiä, jotka painostavat naisensa aborttiin ja sitten lopulta jättävät hänet, koska eivät halua olla naisen kanssa, joka ei halunnut heidän lastaan. Miehesi ajattelee itsekkäästi, joten voi hyvinkin kuulua tuohon kastiin. Jos taas ei kuulu, vaan onkin hyvä mies, niin saat hyvän isän lapsellesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28717288:
Sellainen mies kannattaa laittaa pihalle, joka vaatii tekemään abortin, itse en sellaista "miestä" edes mieheksi kutsuisi. Ja tottahan toki elarit miehelle maksettavaksi, vai yksinkö se äiti sen lapsen sai alulleen? :D
Imase paskaa
 
Mies voi jättää sinut tai suhde muuten loppua, vaikka abortin tekisitkin. Eli sinä päätät haluatko pitää lapsen vai et, valitettavasti päötös haluatko putää miehen vai et, ei kuulu vaihtoehtoihin.
Lapsen pitäminen vaarantaa silti suhteen. Minun mielestäni lasta ei kannata hankkia jos molemmat eivät sitä halua. Jos niin kovasti haluaa lapsen, niin varmasti löytyy joku halukas. Tarvittaessa vaikka hoitojen avulla.
 
"vieras"
Minusta on itsestäänselvää, että mies toivoo aborttia. Eihän hän halua lasta, eikä sellainen kuulunut missään vaiheessa yhteiseen tulevaisuuteenne. Lisäksi hänellä oli täysi syy odottaa, ettet voi tulla raskaaksi. Kannattaako todella hankkia lapsi, jos toinen ei sitä halua?
 
"Vieras"
Onnea raskauteen. Nauti koko ajasta.
Älä vaan päästä mieleesikään et tuhoaisit oman vauvasi samalla tuhoisit sisimpäsi silpuksi.
Mies ei rakasta, välitä sinusta jos vaatii aborttia. Silloin olet ollut sille miehelle loinen.

Tuskin olette avioliitossa.
 
"RealistineN"
Mietippä AP nyt useamman kerran haluatko tosiaan lapsen ja 70% todennäköisyydellä jäät yksinhuoltajaksi? Oletko siihen valmis? Varaudu myös taistelemaan elareista, koska miehellä on takuulla keinot ns.pimittää varallisuuttaan vaikka ennakkoperintöä antamalla nykyisille lapsilleen. (on nähty tälläistä). Onhan sulla talous kunnossa? Meinaa mies saattaa ottaa hatkat helpostikin ja näen sen oikeutettuna. Nyt kun tiedät voivasi raskautua niin ehkäpä etsit uuden miehen, joka suostuu isäksi tälle syntymättömälle lapsellesi? Jos ei kuulosta mahdolliselta, niin miettisin kyllä jaksanko yksin koko hommaa.

Saatat päästä "nauttimaan" sitten yksinäisestä raskausajasta parhaimmillaan. Aijai.. toivottavasti on ystäviä ja sukua tukena.. tai sitten mies kääntää päänsä jossain vaiheessa ja on täysillä mukana raskaudessasi. Tai viimeistään syntymän jälkeen heltyy. Mutta miehenä toki tuntisin itseni hyvin petetyksi, kun kerta on lääkäriltäkin annettu tieto ettei raskaus ole mahdollinen! Ja se pettymys voi vaikuttaa ikävästikin suhteeseenne ja tähän lapseen läpi koko elämän.

- mieheni on tälläinen ei-toivottu lapsi ja sai kuulla siitä isältään lapsena usein. Kohtelu oli muutenkin rankkaa ja epäoikeudenmukaista muihin lapsiin nähden. :( Lähes 40-vuotiaana kärsii aiheesta, vaikkakin viileät ja asialliset välit pidetäänkin appiukkoon.. kun ikää jo on.
 
"RealistineN"
Jäi tuolta välistä näköjään eli korjaus "Nyt kun tiedät voivasi raskautua niin ehkäpä etsit uuden miehen, joka haluaa lapsia takuulla tulevaisuudessa ja suostuu isäksi myös tälle syntymättömällekin lapsellesi?"
Tiedän yhden tälläisenkin pariskunnan. Saivat sitten vielä pari lasta myöhemmin yhdessä ja pitkä liittokin jo takana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin;28717268:
jos mies ei lasta halua, ei häntä voi vaatia hänestä millään tavoin huolehtimaankaan.
Sitte mies voisi myös pitää vehkeensä housuissaan. Vastuuttomia luusereita kaikki miehet jotka innolla ovat kyllä petipuuhissa mutta eivät sitte kanna vastuutaan mahdollisista seurauksista.
 
"Vieras"
Suojaamattomassa seksissä on aina raskautumisen vaara.
Ei lääkäreihin voi luottaa ellei ole kohtu leikattu pois.

Mies on ottanut riskin.
Älä tee aborttia.
Ei voi ajatella et raskaudut myöhemmin. Tämä saattaa jäädä ainokaiseksi lapseksesi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28717413:
Tottahan toki mies saa mielipiteensä sanoa, mutta jos se nainen lapsen haluaa pitää, niin ei se mies sille mitään voi. Ja on tietenkin vastuussa lapsesta, se pitää muistaa aina kun harrastaa seksiä. Aina pitää olla valmis kantamaan vastuu.
PEESI tälle!
 
enkeli_81
Rakastamme tosiamme hyvin paljon, tämä asia ei sitä ole muuttanut. Olemme keskustelleen asioista ja nyt näyttää siltä, jos tulevalla vauvallamme on kaikki hyvin, niin hän tervetullut perheeseemme.

Tulevaisuuttahan ei voi ennustaa :).

Tietenkin kieltämättä hirvittää tämä raskaus, että miten kaikki menee. Mutta luotamme siihen, että jos vauvan on tarkoitus syntyä niin kaikki menee hyvin.
 
Rakastamme tosiamme hyvin paljon, tämä asia ei sitä ole muuttanut. Olemme keskustelleen asioista ja nyt näyttää siltä, jos tulevalla vauvallamme on kaikki hyvin, niin hän tervetullut perheeseemme.

Tulevaisuuttahan ei voi ennustaa :).

Tietenkin kieltämättä hirvittää tämä raskaus, että miten kaikki menee. Mutta luotamme siihen, että jos vauvan on tarkoitus syntyä niin kaikki menee hyvin.
Tuo on todella kiva kuulla :) tsemppiä teille molemmille :)
 
hienoa
Ompa mukava kuulla, että vauva on alkujärkytyksen jälkeen tervetullut myös miehelle! Se on varmasti oikea ratkaisu :)

Toivottavasti raskaus sujuu hyvin, kaikkea hyvää teille!
 
samaa vuosimallia
Rakastamme tosiamme hyvin paljon, tämä asia ei sitä ole muuttanut. Olemme keskustelleen asioista ja nyt näyttää siltä, jos tulevalla vauvallamme on kaikki hyvin, niin hän tervetullut perheeseemme.

Tulevaisuuttahan ei voi ennustaa :).

Tietenkin kieltämättä hirvittää tämä raskaus, että miten kaikki menee. Mutta luotamme siihen, että jos vauvan on tarkoitus syntyä niin kaikki menee hyvin.
Ihana juttu :) Mulle tuli tuosta aloituksesta heti mieleen kans että se lapsi on ihme ja sen on tarkoitus syntyä.
 
"Kolmen äiti"
Mun mies toivoi jokaisen kohdalla aborttia. Mä puolestaan en sellaista tahtonut. Yhdessä ollaan edelleen, mutta mies menee ja elää omien toiveidensa mukaan eika juurikaan kanna vastuuta lapsista. On silti rakastava ja läsnäoleva heille vaikkei veitäkään samalla tavalla aikaa heidän kanssaan. heidän suhteensa tuntuu erityiseltä. Mulle tää sopii mainiosti, kun asennoituu vaan olemaan ns yksinhuoltaja. Olen onnellinen että mies välittää heistä, se riittää mulle.

Ja yhdyn edellisiin, mies harvemmin on ikuinen..
 
"nainen"
Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin;28716578:
Tuo lapsihan on lahja, varsinainen ihme. Pidä lapsi vaikka sitten yksin, et varmasti kadu ikinä. Miehet taas, no niitä riittää maailmassa mutta ajattele että sinulle tämmöinen etuoikeus suodaan, ihan varmasti katkeroidut miehelle että "painosti" sinut aborttiin, ero tulee jokatapauksessa. Siinäpä sitten olet, yksin.
Typerä kysymys, mutta mikä "etuoikeus" on se, että saa lapsen? Ihmisethän saa niitä kaiken aikaa. Etuoikeus, ihme? Pah.
 

Yhteistyössä