Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
samoin
[QUOTE="kätilö";24208913]tämä oli minun mielestäni kaunein olohuone tähän mennessä! :)
mistä olet hankkinut kattokruunun ja olohuoneen pöydän?[/QUOTE]


Niin on! Pakko oli näiden hirvitysten jälkeen oikein käydä ihailee omaa sisustusta ja huoneita.
 
No oletko kokeillut muuttaa tuolin ja sohvan paikkaa? Siis päittäin. Ja mikä se pyökkinen hökötys siinä kuvan edessä on (siis lähinnä kameraa). Siitä mahd. eroon, jos näkis sen kunnolla.

Muuten kaunis ja valoisa, sohvapöytä ja tv-taso hyvät juuri noin. Kivasti kasveja.
No juurikin niin päin ne oli aiemmin, ei hyvä. Eilen käänsin näin päin. Se "hökötys" on iki-ikivanha kirjoituspöytä, josta on tarkoitus hankkiutua eroon heti, kun löydetään uusi, meit' miellyttävä ratkaisu tilalle.
 
"poikia3"
No voi nyt hyvänen aika! Onhan ne rumat, eihän siitä pääse yli eikä ympäri. Jos on ihan oikeasti oli tosi pieni budjetti, miksi ihmeessä ostit tuollaiset? Eikö se raha olisi kannattanut pistää yhteen kivaan juttuun eikä pitkään riviin susirumia lastulevuhässäköitä...? DVD-levyt säilyvät kaapissakin.
Voi hyvä luoja sentään, laittappas omia kuviasi niin päästään haukkumaan sinun kotisi ja huonekalusi susirumiksi. Minusta oli nätit hyllyt ja erityisen söpöt nallet ja etenat siinä päällä.
Ja meiltäkin löytyy noita susirumia dvd/cd-säilytyshässäköitä. Ovat yksinkertaisesti paljon käytännöllisempiä kuin mikään muu, kun levyjä on paljon.

Niin ja kerrotko ystävällisesti, mistä löytyy se hyvännäköinen kaappi, jonka saa siis maksimissaan maksaa 175 euroa, ja johon mahtuu 900 cd-levyä ja sen lisäksi satoja dvd-levyjä?
 
no en sit jaksanu vaihtaa järjestystä. työnsin nyt nojatuoleja vaan lähemmäs seinää.

tuonne ikkunan alle haluaisin matalan, pitkän kukkapöydän.








Autiota on vielä, ja rumaaki varmaan :D Mut meidän koti, ei tartte muiden katella :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mis Mis
No oon kyllä oikeestaan samaa mieltä pyökin värisistä huonekaluista. Enkä erityisemmin tykkää tosta meidänkään tv-taso-hyllykkö-härpäkkeestä, mutta kun se on oikeestaan ainoo huonekalu, jonka oon miehen vanhasta kämpästä kelpuuttanut, niin en kehtaa siitä eroonkaan hankkiutua :D
Mutta noita vaaleita lastulevyhuonekalujani mä rrrrrakastan, en ikinä vaihtaisi niitä mihinkään kokopuisiin kammotuksiin.
Mä tykkään siitä, että mun olohuone on valoisa ja kevyen oloinen. Puusta tulee kauheen raskas tunnelma.
 
Voi kun saisin ystäväni kodin kuvat tänne! Hän saa aina joitakin inspiraatioita ja tekee ihan älyttömiä löytöjä! Itselleni en samanlaista kotia tahtoisi, mutta hänen kodistaan näkyy, kuinka pikkurahalla tehdään taidetta ja kuinka pienet asiat vaikuttavat, se vain on niin kaunis. :)

Meillä on oranssi sohva, vihreä tuoli, ruskea matto, myös virheä matto, oranssinvihreät verhot ja tumma viininpunainen ISO kirjahylly. Jokainen voi kuvitella mielessään. :)
 
"vieras"
[QUOTE="poikia3";24210133]
Niin ja kerrotko ystävällisesti, mistä löytyy se hyvännäköinen kaappi, jonka saa siis maksimissaan maksaa 175 euroa, ja johon mahtuu 900 cd-levyä ja sen lisäksi satoja dvd-levyjä?[/QUOTE]

Ikeasta löytyy hyviä säilytyskoreja, ja ne vaan kaappiin, tai esillekin jos kauniita sellaisia ostaa ja sopivat kaikki yhteen/ovat samanlaisia. Minusta myös cd/dvd lastulevyhyllyköt ovat kamalia.
 
  • Tykkää
Reactions: HEI!




Nurkassa oleva pöytä sekä sänky ovat tilapäisesratkaisu. Sängyn tilalle tulossa sohva ja piakkoin ostan myös pienen tietokonepöydän. TVn hankitakin olisi edessä.. (muutettu muutama viikko sitten)

En löytänyt pattereita kameraani, joten huonosta kuvanlaadusta voitte syyttää webcamia. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
en ole
täytyy sanoa, että en ole huomannut moista. Osa kodeista on kalliin näköisesti sisustettu, osa ihan tavishuonekaluja, mutta tyyli on melko pitkälle sama, sitä vaaleaa tekovanhan näköistä.

En tiedä mikä se tyyli on nimeltään, kun en ole perehtynyt kun en opiskelukiireiltäni ehdi laittaa kotia tai pihaa niin paljon kuin haluaisin.
 
Foortti harmaana
Meillä on mun mielestä aika kiva DVD-teline.
Se on siis upotettu seinään, eli revitty seinälevy pois ja tilalle laitettu puusta hyllyt.
Ei vie lattiapinta-alaa ja ei tosiaan oo niitä "lastulevyhuonekaluja".

Otin kuvankin, mut hitto en tiiä missä ton uuden kameran piuha on...
Argh. =)
 
=)
Kivoja, omanlaisia olkkareita ym. huoneita.
Minusta on niin kiva katella näitä kuvia, saa uusia ideoita itsekin. Ja onneksi meillä jokaisella on oma makunsa, muutenhan täällä ois aika tylsiä nämä sisustusketjut :D

Mutta ainoa mikä minulla pistää silmään toisen sisustuksessa, jos sivuverhot on vähän vajaamittaisen näköisiä... huuuh... sen vain jotenkin hoksii heti. Sori nyt KIKATUS, mutta tuossa sun olkkari kuvassa noi verhot niinkö pesussa kipsahtaneen näköiset.
 
"sisustaja"
Itseasiassa asian voi ajatella myös niin, että jos kerta oma maku miellyttää ja omassa kodissa on hyvä olla niin mitä väliä mitä muut ajattelee. Ei kukaan voi olettaa, että kaikki ihmiset pitää samoista asioista. On paljon ihmisiä keiden kodista löytyy koivun väristä lastulevyä ja on paljon ihmisiä, kenen kodista löytyy valkoista ja maalaisromantiikkaa..

Elämä on siitä ihanaa, että jokainen voi elää sen tyylillään ;)

Tässä kuva meidän keittiöstä ja minulle on tärkeintä, että meidän perhe viihtyy, viis siitä kuinka joku vihaisi puusohvaa tai valkoista pöytää :)

Mun mielestä kans pitää tehdä kodistaan omannäköinen. Minähän siellä asun, joten mitä se minua liikuttaa, jos joku ei siitä pidä ;) Mutta tuo sinun (teidän) keittiö on ihana! Mä haaveilen samantyyppisestä, ilman tuota ikean isoa hirvityskelloa ;)
 
Kivoja, omanlaisia olkkareita ym. huoneita.
Minusta on niin kiva katella näitä kuvia, saa uusia ideoita itsekin. Ja onneksi meillä jokaisella on oma makunsa, muutenhan täällä ois aika tylsiä nämä sisustusketjut :D

Mutta ainoa mikä minulla pistää silmään toisen sisustuksessa, jos sivuverhot on vähän vajaamittaisen näköisiä... huuuh... sen vain jotenkin hoksii heti. Sori nyt KIKATUS, mutta tuossa sun olkkari kuvassa noi verhot niinkö pesussa kipsahtaneen näköiset.
ne on vaa iha uudet :D mut voipi tosiaan olla. mut eivätpähän ipanat oo niitä repimässä alas kun eivät ihan maata laahaa :)
tosin nyt sain innon laittaa jotkut harsomaiset verhot kuhan löytys kangasta, jollain (kun muistas kellä) oli tosi kaunis verhosysteemi.
 
"Riisipuuro"
kiitos teille. Aivan ihana nähdä pieniä vilauksia muiden kodeista ja ideoista.

Ja vaikka täytyy myöntääkkin ettei kaikki miellytä omaa silmää,osa taas oli aivan ihania. Niin väliäkös tuolla. Pääasia että asujat tykkää ja viihtyy.

Mie ainakaan nakkaisi tippaakaan muitten mielipiteistä. Nyt just ei jaksa ja saa laitettu kuvia omasta. Mutta koetan vaikka huomenna....
 

Yhteistyössä