Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Rieputarallaa, mie just etsinkin tätä. Tässä meidän olkkari.








Remppa vasta valmistumassa joten listoja yms puuttuu. Uuden isomman maton luultavasti haluaisin yms... Nurkassa ovat nuo kaksi heinäseiväs hyllyä, tarpeet niiden kahteen kaveriin on odottamassa kunhan joskus on ylimääräistä aikaa.
 
Turkilmas
Kiitos Rieputarallaa, mie just etsinkin tätä. Tässä meidän olkkari.








Remppa vasta valmistumassa joten listoja yms puuttuu. Uuden isomman maton luultavasti haluaisin yms... Nurkassa ovat nuo kaksi heinäseiväs hyllyä, tarpeet niiden kahteen kaveriin on odottamassa kunhan joskus on ylimääräistä aikaa.
Ihana lautalattia ja tykkään kovasti tuosta raitatapetista. Ihmekös, sillä siinä on mun lempivärit :).Tuo toinenkin tapetti on tosi hieno, kaikenkaikkiaan vallan hienoa teillä.
 
Tässä nyt se DVD-teline.
Sijaitsee ahtaassa käytävässä, joten kuvakulma siksi nafti.
Ja keskeltä puuttuu lautaa.

Aijaa.com - 8332082.jpg


TOIVON ettette LAINAA tätä viestiä, koska poistan lohisikkunan siitä kohta, se toisena linkkinä ja on uniikki, joten vähentää ns. kopiointia. :attn:


Hus pois lähti ikkuna :whistle:

Olohunetta ei ollut ja se on täynnä lasten vaatteita ja romuja näköjään, sekä koko perhettä, joten sitä en nyt laita...
 
Viimeksi muokattu:
Mulle tuli heti mieleen tuota sun laittamaa kuvaa katsoessani että maalaisin valkoisella maalilla :). Mä en maalais kuultomaalilla, vaan ihan peittävällä. Se on vaan kuulemma melkoinen urakka, mutta ihan varmasti kannattaa.
joo ja samalla häviää sitten noi paneelista väännetyt kapat tuolla katon rajassa ja tapetti menee uusiksi..oon tota maalaamista nyt muutaman vuoden jo mietttinyt mutta kun tahtoisin joka huoneen katon maalata ja maalattavaa kattoa oils semmonen 160 neliötä että silleen,urakka on todellakin kova
 
Katalin harmaana
Meillä remontti suunnitteilla,ollut jo jonkin aikaa.
Ainut huone johon olen tyytyväinen on tytön huone ja keittiöön myös jokseenkin.Sinnekkin suunnitteilla pari astiakaappia pentikiltä.
Muuten meil onkin sekavan kirjavaa toistaseksi,remontin loppunäkymä määrää sitten sen miltä huonekaluja ja mistä tulee hankittua.
 
[QUOTE="vieras";24212525]yhdyn ideaasi. hiukka ahdistava nyt tuo katto. jotenkin liian tumma kokonaisuus. muuten kivan avara.[/QUOTE]

ja minä rakastan tummanruskeaa värinä,siksi tumma matto ja tummat tv tasot+hyllyt mutta kyllä mä ehdottomasti kans tahdon ton katon valkoiseksi. Tykkään kans kun on avaraa ja ei hirveesti ylimääräistä tavaraa sun muuta härpäkettä ympärillä. Täs kun katon tota kuvaa niin kattolamppu tarvii kans uusia aika äkkiä!
 
Turkilmas
Mä en löytänyt mitään kovinkaan fiksuja kuvia meidän olkkarista. Kovasti on ollut hakusessa tuonne sopiva pöytä, mutta nyt innostuin tuosta lavapöydästä josta näin kuvan. Aivan mahtava ja vielä mahtavampaa on tietty se, että meillä on edelleen raksaamisen jäljiltä ylimääräisiä lavoja pihalla :D. Pitää vähän jalostaa vielä ideaa, mutta josko noista jotain keksis :).





 
"vieras"
joo ja samalla häviää sitten noi paneelista väännetyt kapat tuolla katon rajassa ja tapetti menee uusiksi..oon tota maalaamista nyt muutaman vuoden jo mietttinyt mutta kun tahtoisin joka huoneen katon maalata ja maalattavaa kattoa oils semmonen 160 neliötä että silleen,urakka on todellakin kova
Laskepa ensin paljonko sisäkaton vaihtaminen uuteen maksaa? Voi tulla jopa halvemmaksi (riippuu mitä materiaalia uus katto) ja ainakin sata kertaa nopeampaa ja helpompaa repiä vanha pois ja laittaa uus paikoilleen.
 
Kannatan peittävää valkoista maalia. Siis jos nuo seinät on kans puhtaan valkoiset, eikä niitä aikomus maalata :)
seinät ovat valkoiset mutta ajan mittaan hieman kellertyneet mutta valkoiseksi ne on tarkoitus joko maalata tai sitten uusia koko tapetti. Luulen kans että maali tulee olemaan peittävä valkoinen ja aikasta mattainen kun en tykkää mistään hirveen kiiltävästä.
 
seinät ovat valkoiset mutta ajan mittaan hieman kellertyneet mutta valkoiseksi ne on tarkoitus joko maalata tai sitten uusia koko tapetti. Luulen kans että maali tulee olemaan peittävä valkoinen ja aikasta mattainen kun en tykkää mistään hirveen kiiltävästä.
Mäkin tykkään enempi matasta, mutta kattoon kyllä laittaisin kiiltävän maalin. Huijais hiukan huonetta näyttämään korkeammalta ja valoisammalta :) Seinät pitäisin kans valkoisina ja räväyttäisin sitten tekstiileissä: ne kun voi aina mielen mukaan vaihtaa :)
 
[QUOTE="vieras";24212665]Laskepa ensin paljonko sisäkaton vaihtaminen uuteen maksaa? Voi tulla jopa halvemmaksi (riippuu mitä materiaalia uus katto) ja ainakin sata kertaa nopeampaa ja helpompaa repiä vanha pois ja laittaa uus paikoilleen.[/QUOTE]

pitää varmaan laskea mutta missään tapauksessa en halua puukattoa peitää jollain haltexilla tai muulla materiaalilla,mun mielestä puu(paneeli) on paljon arvokkaamman ja paremman näköstä kun joku muu materiaali;)
 

Yhteistyössä