Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";24212749]Laita siihen vaikka kynttilöitä metallivadille tms? Tuo kaitaliina pidentää ja kaventaa pöydän linjaa entisestään, ja se on jo valmiiksikin aika pitkän ja kapean näköinen.[/QUOTE]

Talvella yleensä onkin, mutta en oikein lämpene ajatukselle näin kesällä.
 
[QUOTE="koppis";24212881]Mummeliisan kuvat ovat todella kauniita, mutta silti ei minusta näytä kotoisalta. Kuvat sopisivat oikein hyvin johonkin sisustuslehteen.[/QUOTE]

Ei niillä sisustuslehteen kuuluisi.
Kovin keskeneräistä on ja osin kalsaakin, mutta ei sentään enää niin pahaa kuin alussa heti muuton jälkeen:





 
Miirus
[QUOTE="mävaan";24212913]Tässä meidän uudesta vuokra asunnosta muutama kuva. ihan äsken kuvat nappasin :). ja joo on käyty ikeassa shoppaleen :)

[/QUOTE]

Tuo kattolamppu on kyllä upea, upeita nuo varjot ja heijastukset! Tykkään :)
 
[QUOTE="tiu";24212943]Meiltä löytyy samanlainen pieni pöytä sukulaisen tekemänä, Oletko mistä löytänyt tuon? =)[/QUOTE]

Sen on ensimmäinen mieheni tehnyt aikoinaan kuutosluokalla joten sillä suuri muistoarvo.
(Ensimmäinen mieheni kuoli vuonna 2001).
 
"vieras"
pitää varmaan laskea mutta missään tapauksessa en halua puukattoa peitää jollain haltexilla tai muulla materiaalilla,mun mielestä puu(paneeli) on paljon arvokkaamman ja paremman näköstä kun joku muu materiaali;)
Me vaihdettiin ite puunvärinen katto valkolakattuun paneeliin (valmiiksi lakattu) siinä vaiheessa kun tehtiin portaat yläkertaan ja joutu kattoon tekemään reikiä.
Laskettiin silloin et hinnassa ei juuri eroa ja työhön meni kaksi päivää. Mies teki kaverinsa kanssa.
 
[QUOTE="vieras";24210958]OnniKeiju! Mikä sävy teidän olkkarin seinissä on? :)[/QUOTE]

Öh... Ei niin harmainta aavistusta onko sävyllä jotain nimeä :D Se oli tapetti mikä miellytti silmää ja oli edukasta. Vaalean ruskea, taittuu vähän lilaan.


Laitetaan nyt tähän samaan viestiin...
Meillä on kyllä niin pienellä rahalla laitettu olohuone. Kallein ostos taitaa olla sohva joka sekin on käytettynä.
Muuten on maksimissaan kymmenen euroa maksanu jos jotain oon ostanu.
Mulla on cd levyt ja dvd:t matkalaukuissa jotka on sohvan vieressä pinossa. Ostan niitä aina ku löytyy, neki on kaikki parilla eurolla hankittu.
Mä selailen paljon blogeja ja saatan ottaa idean sieltä ja toisen täältä ja muokata niitä siinä välillä.
Kirpparilla kierrellessä saatan ostaa jonku mielenkiintosen tavaran, ehkä jonku ihan hullunkurisenki, joka seisoo kaapissa hetken aikaa ja sitte vasta keksin sille käyttötarkotuksen.
Meillä on paljon ite tehtyä. Tänään sain valmiiks uudet sohvatyynyt johon jokainen lapsi sai omaansa painaa valkoiselle kankaalle mustalla omia jalanjälkiä. Jonku mielestä ehkä melko hirveet dalmatialaistyynyt, mutta mulle just hyvät ja mikä riemu lapsilla oli niitä tehä =)


Yhellä seinällä olohuoneessa on ikkuna jossa on suojelusenkeli laulusta viimeinen säkeistö ja lasten kuvat siinä yläpuolella.
Paljon mummun vanhaa tavaraa, lamppu, onpelukonepöytä, valkonen hylly
 
[QUOTE="vieras";24213006]Mummeliisalle kysymys:

Toinen kuva.. mitä tulee seinälle?

Ja todella hyvä sisustussilmä sulla, jotenkin erilainen, mukava.[/QUOTE]

Se on meidän "televisiomme" eli sekä televisiota että pleikkaripelit ja dvdt yms katsotaan videotykin kautta. Tuohon heijastetaan kuva.
:)
 
[QUOTE="vieras";24212971]Me vaihdettiin ite puunvärinen katto valkolakattuun paneeliin (valmiiksi lakattu) siinä vaiheessa kun tehtiin portaat yläkertaan ja joutu kattoon tekemään reikiä.
Laskettiin silloin et hinnassa ei juuri eroa ja työhön meni kaksi päivää. Mies teki kaverinsa kanssa.[/QUOTE]

siinähän se vitsi onkin että tuota kun alkaa maalaamaan niin niskat voi olla jumis muutaman viikon,tarvii kyllä laskea tuon valmiiksi lakatun/maalatun paneelin hinta tarkkaan koska maalikin maksaa hunajaa ja työtä on tosi paljon kun miettii että joka paikka pitää suojata todella hyvin.
 
"äiti"
Ihania kuvia Mummeliisalta! :)

Minä en kuvia meidän kotoa laita, mutta meillä on olohuoneessa se "kaikkien kammoksuma" valkoinen sisustus: Valkoista on sohvapöytä, tv-taso, sivupöytä , vitriini ja valkoinen nahkasohva. Valkeasta olohuoneesta olen haaveillut jo pitkään, ja nyt sen sain :)
Ja kyllä, meillä on talossa taapero.
 
[QUOTE="äiti";24213054]Ihania kuvia Mummeliisalta! :)

Minä en kuvia meidän kotoa laita, mutta meillä on olohuoneessa se "kaikkien kammoksuma" valkoinen sisustus: Valkoista on sohvapöytä, tv-taso, sivupöytä , vitriini ja valkoinen nahkasohva. Valkeasta olohuoneesta olen haaveillut jo pitkään, ja nyt sen sain :)
Ja kyllä, meillä on talossa taapero.[/QUOTE]

Minä olen ikäni haaveillut valkoisesta. Se vain aina kaatuu siihen, että en malta olla ottamatta sisään jotain muutakin mistä pidän.
Valkoiset lattiat sentään kumminkin...
:)
 
"eee"
Oho, en ole ennen nähnyt kuvia Mummeliisan sisustuksesta, ja pakko sanoa, että yllätyin nyt! Teillä on sellainen monimuotoinen ja kaikenkirjava perhe ja menoa ja meininkiä joka suuntaan, että jotenkin kuvittelin kodinkin olevan sellainen värikäs hyrskynmyrsky, jossa olisi sitä sun tätä, sekalaista rojua ja tavaraa.

Mutta sisustus olikin paljon harkitumpi kuin olisin kuvitellut, aika kiva sisustussilmä Mummeliisalla! (Ja tämä ei ole mitään kettuilua, ihan oikeasti vaan odotin erinäköistä kotia :D)
 

Yhteistyössä