Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mävaan";24212913]Tässä meidän uudesta vuokra asunnosta muutama kuva. ihan äsken kuvat nappasin :). ja joo on käyty ikeassa shoppaleen :)

[/QUOTE]

Olen ihastellut tuota valaisinta jo sen muodon vuoksi mutta tässä näkyy ihanasti miten se piirtää varjot seinille. Tekee siitäv ieläkin ihanamman.
 


tässä meidän olkkari
Lapsiperheessä on hyvä olla tilaa lattialla ja mulla oli aikasemmin aina tälleen seinien vierellä huonekalut. Mut sitten tajusin että eihän niitten tarvii olla. Nyt on sohvat mukavasti vastakkain ja muutenkin huonetta täytetty enemmän mukvuutta ajatellen ja sitä että miltä tuntuu olla eri kohdissa huonetta. Ja lapset on heti löytäneen omat lempparipaikkansa... ennen ne istu keskellä lattiaa matolla ja sitten kun alko paikat puutua niin alkoivat tuuppia toisiaan. )

Ja mä vetelisin kanssa katon valkoseks. Jos se on lakattu,s itä ei voi edes kuultomaalata ellei sitä hio ihan kokonaan ensin ja se ei siltikään aina onnistu. Huone näyttää vähän pitkältä, ehkä just kalusteiden asettelun takia.
 
Katalin harmaana
[QUOTE="Minnie";24227041]Tytön huonetta on remontoitu ja aikalailla saanut itse kaiken valita :D[/QUOTE]

Ihanan näköinen tuo tytön huone, tuolla meidänkin "prinsessa" viihtyis leikkimässä =) Mä aina mietin, että missä on kaikki lelut kun lastenhuoneista on kuvia...[/QUOTE]

No tuolla noita leluja on liikaakin,ens viikolle suunnitteilla kirppistä josko sais osan roudattua sinne,kauhulla odotan jo joulua....
 
Katalin harmaana
Eikö :D.

Jotakin tuolle tavaramäärälle tarttee tehdä tässä syksyn mittaan... kun mies sais siivottua romppeensa pojan huoneen kaapista, niin saisi jotakin piilotettua sinnekin. Mun särkee ihan päätä, kun katson noita kuvia.
Tiedän tunteen,ja henkeä ei tahdo saada kun käy vilkasemassa huonetta parin tunnin leikkejen jälkeen....:D
Meillä tytön huoneessa kolme kaappia mutta vaatekäytössä kaikki.Jos makkariin sais hommattua vaatekaapin niin suurin osa leluista olis siel likan huoneen kaapis.Hmm,täytyykin alkaa toteuttamaan.
 













viimekesänä otettuja kuvia, pitäs päivitellä hieman ni sais tuoreempia :) rupesin lueskelee tätä ketjua, enkä tiiä et onkoha nää kuvat täälä jo kertaalleen, no mitäpä sen väliä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ja mä vetelisin kanssa katon valkoseks. Jos se on lakattu,s itä ei voi edes kuultomaalata ellei sitä hio ihan kokonaan ensin ja se ei siltikään aina onnistu. Huone näyttää vähän pitkältä, ehkä just kalusteiden asettelun takia.
Meillä maalattiin vuosi sitten. Kevyt hionta, pesu maalipesulla, kerros otexia ja pari kerrosta paneelikattovalkoista. Hyvin toimii. :)
 
Niin, mä olen samaa mieltä! Ainoastaan mielikuvitukseton ja kädetön ihminen sisustaa pelkällä rahalla. Kunniaan se, että osaa keksiä ussia kyttötapoja esineille, kuten OnniKeijun lavapöytä yms.

Kädentaidot tulevat myös apuun silloin, kun rahaa ei ole paljoa :)
En vaan viittiny heti ekaan viestiin laittaa että mulla nyt ei oo varaa ostaa ees sieltä jyskistä taikka sotkasta :p Laitetaan sitä mitä on =D
Vaikka mun mielestä sieltä joskus löytää ihan kivan näkösiäki huonekaluja.

Pihalla meillä on puutarhapöytänä sellanen kaapelikela, sellanen puinen rulla :D Siihen laitoin pitsiliinan päälle ja suhautin spraymaalilla päältä ja pöytä oli valmis.
 
Turkilmas
Meilläkään ei taida olla ainuttakaan uutta huonekalua olohuoneessa. Eipäs kun matto on uusi. Pöytä ja lipasto on talonpoikaisantiikkia, jalkalamppu todella vanha (vanhanaikainen pistokekin oli siinä kunnes mies vaihtoi uuden) ja sohvakalusto on kierrätyskeskuksesta. Puukorina meillä on kirpparilta ostettu pärekori (näkyy vähän tossa takan vieressä) ja kuopuksen yhtenä lelulaatikkona miehen isoisän tekemä pärekori (näkyy lipaston vieressä vasemmalla.

Meillä odottaa uusin tulokas terassilla. Vanha toimiva "Singer" (oikeesti Husqvarna, mutta tuon singerin varmaan kaikki tunnistaa). Se on miehen isovanhempien vanha ja tulee pikkupöydäksi seinällä näkyvän ison taulun alle.


Pentikin peili on häälahja, kulkenut mukana jo 10 vuotta :)







Tossa takan vieressä on pärekori, ei vaan pahemmin kuvasta näy :(



Muoks: lehtiteline on kaverilta saatu, rottinkirahi on huutonetistä ja sen päällä oleva tyyny (samoin kuin orkideojen välissä oleva kynttilälyhty, Pentikin molemmat) on anopilta lahjaksi:)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"hypno"
Meiltä jokunen kuva. Ite tykkään modernista tyylistä ja selkeydestä. Suosin väreinä mustaa, valkoista, harmaata ja turkoosia. Sitten taas lastenhuoneessa tykkään esim. limenvihreästä. Piristää kivasti.

eteisestä sisälle tultaessa
Aijaa.com - 8365467.jpg

olohuonetta
Aijaa.com - 8365468.jpg

Aijaa.com - 8365469.jpg

makuuhuonetta
Aijaa.com - 8365470.jpg

lastenhuone
Aijaa.com - 8365471.jpg

Aijaa.com - 8365494.jpg

Aijaa.com - 8365495.jpg

Aijaa.com - 8365496.jpg

Anteeksi, kun kuvat on tuolleen linkkeinä. En osaa laittaa suoraan kuvaa tuohon tekstiin.
 

Yhteistyössä