Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

  • Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti
"koppis"
Ei kuulu varsinaisesti tähän ketjuun, mutta sivuaisi kuitenkin.. Olen kauan etsinyt olkkariimme puista kattovalaisinta, jotain roikkuvaa mallia. Onko sellaisia edes olemassa, tietääkö joku?? Olen joskus jossain nähnyt ja siitä on jäänyt päähänpinttymä, että meille sopisi sellainen..
 
"määvaan"
Alkuperäinen kirjoittaja omaansa tyytyväinen;24213185:
Täällä on ihan kivan näköistä ja upea lamppu tai sen varjostumat. Päiväpeitto jo varmaankin otettu yöksi pois sängyltä.
joo itekki kyllä tykkään tosi paljo nuista varjostuksista. itseasiassa päiväpeittoa en ole vielä ostanu, Oon aatellut ostaa kiiltävän valkosen tai harmaan. :).
 
[QUOTE="eee";24213117]Oho, en ole ennen nähnyt kuvia Mummeliisan sisustuksesta, ja pakko sanoa, että yllätyin nyt! Teillä on sellainen monimuotoinen ja kaikenkirjava perhe ja menoa ja meininkiä joka suuntaan, että jotenkin kuvittelin kodinkin olevan sellainen värikäs hyrskynmyrsky, jossa olisi sitä sun tätä, sekalaista rojua ja tavaraa.

Mutta sisustus olikin paljon harkitumpi kuin olisin kuvitellut, aika kiva sisustussilmä Mummeliisalla! (Ja tämä ei ole mitään kettuilua, ihan oikeasti vaan odotin erinäköistä kotia :D)[/QUOTE]

Kiitos.
Koti on elävä ja alati muuttuva, mutta pyrin pitämään sen "simppelinä" juuri siksi että meillä on niin paljon sakkia että jo me itse täytämme tilan ja luomme sen hyrskynmyrskyn. Jos olisi paljon rojua päälle, niin menisi helposti ahdistavaksi.
:)
 
kivasisus
[QUOTE="janna";24208064]Jännää,kun saa haukkuja jostain DVD jutustakin..Se siitä.[/QUOTE]

Minusta se oli kivannäköinen dvd-järjestely ja etanat kivannäköisiä... vois ommella itsekin niitä joskus.
 
omaansa tyytyväinen
Kiitos.
Koti on elävä ja alati muuttuva, mutta pyrin pitämään sen "simppelinä" juuri siksi että meillä on niin paljon sakkia että jo me itse täytämme tilan ja luomme sen hyrskynmyrskyn. Jos olisi paljon rojua päälle, niin menisi helposti ahdistavaksi.
:)
Tuo on totta! Itselläkin kun lapsenlapsia yökylässä, siivoankin aina ennen tuloaan, ahdistaisi kun pienessä asunnossa enemmän porukkaa. Meillä vain kaksio kuopuksen kanssa ja tosi simppeliä.
Teillä on varmaan tilaa pitää enemmänkin porukkaa ja mikäs tuolla olla isokin sakki.
 
"vieras"
[QUOTE="mävaan";24212913]Tässä meidän uudesta vuokra asunnosta muutama kuva. ihan äsken kuvat nappasin :). ja joo on käyty ikeassa shoppaleen :)

[/QUOTE]

Ihanan näköistä! :)

Makkarista joskus olen laittanut kuvan, tässä makkari viime talvena, nykyään kyllä jo erinäköinen. Minulla sekä tutuilla kaikilla on aika tavis nykykodit, mitkä kyllä miellyttää omaa silmää. Ei tartte kenenkään luona yökkäillä.

 
Vierasmä
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "janna" Näytä viesti
Tässä lisää haukuttavaa.
Aijaa.com - 8328405.jpg


[QUOTE="vieras";24208182]Vois ainakin sanoa että erottuu joukosta. :D[/QUOTE]

Niin minunkin mielestäni erottuu. Erittäin positiivisesti.
Ihanan rönsyilevää ja ei liian tarkkkaan mietittyä. Eli mukavan persoonallista!!! Ja kotoista!
Minä ainakin pidän persoonallisia koteja paljon mielenkiintoisimpina, kuin liikaa stailattuja.
 
Kukkaset
Kuvia ja ihmisten koteja katsellessa olen huomannut, että kodeissa ei ole kukkia. Ite en voisi elää ilman =) Jotenkin vain tuntuu että ne kuuluu myös sisustukseen =)
Tuossa juuri laskeskelin että olohuoneessani on yhteensä 23 kukkaa.
 
pörrri
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että hyvännäköinen sisustus ei todellakaan vaadi paljoa rahaa. Kekseliäisyys, viitseliäisyys ja kädentaidot tuovat aika kivoja säästöjä :) Meidän kaksion kaikki huonekalut (sänkyä lukuun ottamatta) ovat maksaneet yhteensä reilusti alle 1000e! Ainuttakaan pyökkilastulevyhuonekalua ei ole, pari ikean kalustetta tosin mutta nekin ovat täyspuisia. Kaikki huonekalumme ovat toisiinsa sopivia ja harkittuja, eikä mitään röttelöitä, vaikka opiskelijabudjetilla kotia laitankin.

Itse suosin kovasti huuto.nettiä, sitä kyttäämällä voi tehdä ihan uskomattomia löytöjä, varsinkin jos hiomapaperi ja maalisuti pysyy kädessä. Myös kierrätyskeskukset ovat täysin aliarvostettuja, sieltä löytyy aivan upeita huonekaluja... Itse tuunatut kalusteet ovat uniikkeja ja omien käsien jälkeä voi sitten ylpeänä ihastella. Asioin myös ikeassa (ja monissa muissa sisustusliikkeissä) mutta ainakin omassa kotonani ne asiat mihin olen nähnyt eniten vaivaa, ovat myös niitä joista pidän eniten :) Ja ideoita sisustukseen saa selailemalla sisustuskuvia - itse bongailen niistä ideoita mistä pidän ja mietin että miten voisin toteuttaa sen omassa kodissani, enkä kopioi kuvan sisustusta kokonaan. Myös tekstiilit tekevät aivan mielettömästi sisustuksessa!! Ja niihinkin saa uppoamaan aivan törkeästi rahaa, mutta voi päästä myös tosi halvalla. Erityisen tärkeänä pidän myös sitä, että kaikille tavaroille on paikkansa. Tavaraa saa olla esille, meilläkin on paljon koriste-esineitä jne, mutta ne pitää laittaa esille tyylillä. Ja unohtakaa ne muoviset korit ja kärryt :D Itse mallaan ja väännän tavaroiden paikkoja, ja mielestäni kaiken ei pidä suinkaan olla samaan aikaan esillä.

Meillä on itsellämme monen mieleen varmaan turhan erikoinen koti, on väriä, kuosia ja aika persoonallisia ratkaisuja. Mutta myös ne värikäs koti voi olla hyvällä maulla toteutettu ja lopputulos on sellainen missä silmä lepää. Tykkään tosin itse myös ihan vaaleista ja simppeleistäkin sisustuksista, ei pidä liikaa kangistua kaavoihin :)
 
[QUOTE="vieras";24213383]Niihin kun tottuu nin ei voi olla ilman. Itsellänikin aina kukkia.[/QUOTE]

Niin, no aina ei ole tottumiskysymys. Esimerkiksi meillä on kissoja ja täten kukat ovat pannassa joko niiden myrkyllisyyden tai "riepottelualttiuden" vuoksi :D

Monesti on kyllä leikkokukkia mutta nekin pitää aina öisin muistaa nostaa tarpeeksi korkealle, jottei aamulla tarvitse keräillä niin kukkia kuin maljakoitakin pitkin lattioita ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24213311]Ihanan näköistä! :)

Makkarista joskus olen laittanut kuvan, tässä makkari viime talvena, nykyään kyllä jo erinäköinen. Minulla sekä tutuilla kaikilla on aika tavis nykykodit, mitkä kyllä miellyttää omaa silmää. Ei tartte kenenkään luona yökkäillä.

[/QUOTE]

kaunis sänky. onko sänky mistä? ja voikos tiedustella hintaa samalla? olen tuollaista miettinyt, mutta onpä ole saanut aikaiseksi..
 
Ihania nuo valkoiset sisustukset! Valkoista ja siistiä. Sellasesta mäkin tykkään. Ja sellasta meidän uudessa kodissa on/tulee olemaan. Vielä siellä ei huonekaluja ole. Laitan kuvaa kunhan saan paikat valmiiksi! :)
 
"Minnie"
Tytön huonetta on remontoitu ja aikalailla saanut itse kaiken valita :D[/QUOTE]

Ihanan näköinen tuo tytön huone, tuolla meidänkin "prinsessa" viihtyis leikkimässä =) Mä aina mietin, että missä on kaikki lelut kun lastenhuoneista on kuvia...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24213597]kaunis sänky. onko sänky mistä? ja voikos tiedustella hintaa samalla? olen tuollaista miettinyt, mutta onpä ole saanut aikaiseksi..[/QUOTE]

Sänky on muistaakseni Ellokselta, parin vuoden takaa.... mutta samantyylisiä olen nähnyt esim. Ikeassa. Hintaa en muista kuollaksenikaan, ehkä 200€? siis pelkän kehikon hinta :)
 

Yhteistyössä