Oletteko katsoneet 4D: himohmastraajat ohjelmaa?

Mä katoin toissa päivänä ja mä jotenkin järkytyin. Ne ihmiset eivät pystyneet luopumaan roskista!

Olisi jotenkin mennyt jakeluun jos kysessä olisi ollut hyvä kuntoisia tavaroita/vaatteita. Mutta ei! Kyse oli suorastaan kaatopaikkakamasta :x .
 
[QUOTE="vieras";23846944]Olen katsonut. Ne onkin sairaita noi ihmiset, OCD- häiriöisiä. Ei sitä voi verrata siihen, että normaali ihminen haluaisi säilyttää jotakin tavaraa.[/QUOTE]

Tulin kans siihen tulokseen, että ovat sairaita, asuvat kirjaimellisesti saastan ja roskan seassa. Kyllä mä tiedän ihmisiä jotka haalii/kerää tavaroita, mutta yleensä ne on ihan käyttökelpoisia.
 
"vieras"
Siinä yhessä jaksossa naisen taloa tyhjennettiin ja sieltä löydettiin roskien seasta kolme muumioitunutta kissaa. Aika kauhea löyhkä varmaan kämpässä jos ei edes kuolleita elukoita ole haistanut.
Toi oli vielä pientä. Parissakin jaksossa on ollut ihmisiä, jotka on suorastaan paskoneet kotiinsa.
Yhdessäkin jaksossa oli mies joka oli ulostanut koko kämppänsä täyteen, säilönyt ulosteitaan ja virtsaansa myös muovipusseihin ja kantanut niitä myös ulkovarastoon ja takapihalle.
Kiva homma niille, jotka siivosivat.
Aika säälittävä oli toi mies. ei tajunnut mistään mitään :(
 
[QUOTE="vieras";23847003]Toi oli vielä pientä. Parissakin jaksossa on ollut ihmisiä, jotka on suorastaan paskoneet kotiinsa.
Yhdessäkin jaksossa oli mies joka oli ulostanut koko kämppänsä täyteen, säilönyt ulosteitaan ja virtsaansa myös muovipusseihin ja kantanut niitä myös ulkovarastoon ja takapihalle.
Kiva homma niille, jotka siivosivat.
Aika säälittävä oli toi mies. ei tajunnut mistään mitään :([/QUOTE]

Juu ja se yksi mummohan piti vaippoja jos tuli isompi hätä vaikka oli kyllä pidätyskyky ihan kunnossa. Ei vaan ollut toimivaa vessaa niin piti tarpeet tehdä vaippaan. Ja vaippoja ei tietenkään viety roskiin vaan jätettiin lojumaan :x
 
[QUOTE="vieras";23846944]Olen katsonut. Ne onkin sairaita noi ihmiset, OCD- häiriöisiä. Ei sitä voi verrata siihen, että normaali ihminen haluaisi säilyttää jotakin tavaraa.[/QUOTE]

Samaa olin tulossa kommentoimaan. Turha siis arvostella, sillä kyseessä on sairaus ja siitä parantuminen voi olla erittäin haastavaa. Monelle jopa mahdotonta.
 

Yhteistyössä