OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:25 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:16 vieras kirjoitti:
ja mitähän teitte suhteen ekoina vuosina? eikö silloin panettanut? harva mies jaksaa kolmea vuotta odottaa että saa p.i.l.l.u.a :LOL: :LOL:
Jospa se ukko on p.aneskellut vielä jotain kolmatta muijaa sen aikaa? :D
Ei ole kuule paneskellut ketään kolmatta muijaa ;) Ja usko pois, minä TIEDÄN, en arvaile tai LUULE.
Ai sä salaa kyttäät sen miehen kaikki menemiset? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:45 buahahahah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:41 vuieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:34 Eve kirjoitti:
Mies on vain lapsen vuoksi itselleen huonossa suhteessa.
No ei kai kukaan enää usko tuota skeidaa? :LOL: Jos OIKEASTI on noin, niin aika nössykkä äijä. No, joihinki vissiin vielä uppoaa nuokin lässyn lässyn jutut :D
:LOL: Noinhan ne selittää kaikille panoilleen :LOL: oot vaan niin helppo
Mitäs muita niitä oli..? "Oon vaimoni kanssa vaan, koska se romahtaisi jos jättäisin" ja "ero on jo vireillä, olen etsimässä jo uutta asuntoa" mutta toi "lapsen takia vain" on kyllä ihan klassikko :D
Ja sit on taloudelliset syyt :LOL:
Ai niin joo, ne unohtu :LOL: Ja nää ryyditettynä niillä "oot elämäni nainen" ja muilla liirumlaarum-mielistelyillä -siis SUURI SÄÄLI jos nää tosiaan menee vielä jollekin naiselle läpi. Hei kamoon naiset, älkää nyt olko niin kanoja ja täysin miesten vietävissä! Arvostakaa nyt itteenne vähän enemmän, älkääkä levitelkö haarojanne heti, jos joku varattu mies vähän heittelee kliseisiä lirkutuksia, jooko? Tai no, ei kai tuo multa henk.koht. ole pois, jos jotkut naiset menee edelleen tuohon helppoon...


apua.mun mies kyllä liirum laarutteli mulle juuri tuollaisia ja yhdessä ollaan yhä , nyt 8. vuosi menossa. ja mies oli vielä naimisissa kun tavattiin, mutta liitto oli todellakin huono. sellaisiakin ihan oikeasti on. ja niistä monet eroaa. ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?
Jopas on kysymys! Vaimolla on hyvä syy olettaa, että miehensä rakastaa ja on uskollinen, kun ovat naimisiin yhteisestä halusta menneet! Siinä ei ole mitään säälittävää. Sen sijaan nainen, joka TIETÄÄ olevansa varatun miehen kanssa -mikä hänen selityksensä on? Kyllähän se ehdoin tahdoin toisena oleva on se säälittävämpi. Hän tietää, vaimo ei. Ja se, ettei tiedä, siinä ei sinänsä ole säälittävää. Mies on selkärangaton vätys, jos tuollaista tekee. Ihan turha sinun on vaimoa syyttää.
ihan pakko kysyä, että missäs minä vaimoa syyllistin? opetelkaa ymmärtämään lukemaanne ennenkuin vastaatte.minä esitin vain kysymyksen.
 
ei voi
kun ihmetellä Eve kuinka typerä sä oot-oma miehes ei oo täälä kommentoimassa-ei toinen mies,eikä sen vaimo-vaan sä alotit tän ketjun ja ei voi kun sääliä tollasta joka kuvittelee et salaa naiminen ja toisten satuttaminen ja tollanen itsekkyys,on jotain rakkautta-uuh-aitoa rakkautta mitä et tietenkään oo kokenut kenenkään muun kans :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:45 buahahahah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:41 vuieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:34 Eve kirjoitti:
Mies on vain lapsen vuoksi itselleen huonossa suhteessa.
No ei kai kukaan enää usko tuota skeidaa? :LOL: Jos OIKEASTI on noin, niin aika nössykkä äijä. No, joihinki vissiin vielä uppoaa nuokin lässyn lässyn jutut :D
:LOL: Noinhan ne selittää kaikille panoilleen :LOL: oot vaan niin helppo
Mitäs muita niitä oli..? "Oon vaimoni kanssa vaan, koska se romahtaisi jos jättäisin" ja "ero on jo vireillä, olen etsimässä jo uutta asuntoa" mutta toi "lapsen takia vain" on kyllä ihan klassikko :D
Ja sit on taloudelliset syyt :LOL:
Ai niin joo, ne unohtu :LOL: Ja nää ryyditettynä niillä "oot elämäni nainen" ja muilla liirumlaarum-mielistelyillä -siis SUURI SÄÄLI jos nää tosiaan menee vielä jollekin naiselle läpi. Hei kamoon naiset, älkää nyt olko niin kanoja ja täysin miesten vietävissä! Arvostakaa nyt itteenne vähän enemmän, älkääkä levitelkö haarojanne heti, jos joku varattu mies vähän heittelee kliseisiä lirkutuksia, jooko? Tai no, ei kai tuo multa henk.koht. ole pois, jos jotkut naiset menee edelleen tuohon helppoon...


apua.mun mies kyllä liirum laarutteli mulle juuri tuollaisia ja yhdessä ollaan yhä , nyt 8. vuosi menossa. ja mies oli vielä naimisissa kun tavattiin, mutta liitto oli todellakin huono. sellaisiakin ihan oikeasti on. ja niistä monet eroaa. ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?
Jopas on kysymys! Vaimolla on hyvä syy olettaa, että miehensä rakastaa ja on uskollinen, kun ovat naimisiin yhteisestä halusta menneet! Siinä ei ole mitään säälittävää. Sen sijaan nainen, joka TIETÄÄ olevansa varatun miehen kanssa -mikä hänen selityksensä on? Kyllähän se ehdoin tahdoin toisena oleva on se säälittävämpi. Hän tietää, vaimo ei. Ja se, ettei tiedä, siinä ei sinänsä ole säälittävää. Mies on selkärangaton vätys, jos tuollaista tekee. Ihan turha sinun on vaimoa syyttää.
ihan pakko kysyä, että missäs minä vaimoa syyllistin? opetelkaa ymmärtämään lukemaanne ennenkuin vastaatte.minä esitin vain kysymyksen.
Koin aika syyllistäväksi tuon, että sinä kysyt, kumpi onkaan säälittävämpi, "vaimo joka elää kuplassa eikä tiedä mistään mitään", jne. Mutta olisiko sinulla kommentoitavaa itse asiaan, jonka tuossa esitin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:39 vieras kirjoitti:
Miksei voi ensin erota ja n.aida muita vasta sitten? Miksei voi olla edes sen verran reilu siippaansa kohtaan? Tai no, siinä se kai onkin, kun ei ole reilu, vaan jotain todella ihan muuta.
Alapää vie kato
 
harmaana vaan
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
 
kkkkkkkk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
Eli kun sä oot ollut vapaa...ootko aatellut onko mies vapaa?
 
harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:49 kkkkkkkk kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
Eli kun sä oot ollut vapaa...ootko aatellut onko mies vapaa?
mähän en sille mitää voi jos mies ei osaa olla uskollinen. nai varmaan montaa muutaki naista
 
ihanaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
voi kun suloista, hiemanko oon kade... :heart:
 
harmaan vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:51 ihanaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
voi kun suloista, hiemanko oon kade... :heart:
v.ittuile kaikes rauhas vaan :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:50 harmaana vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:49 kkkkkkkk kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
Eli kun sä oot ollut vapaa...ootko aatellut onko mies vapaa?
mähän en sille mitää voi jos mies ei osaa olla uskollinen. nai varmaan montaa muutaki naista
miks ihmiset tekee noin? siis et kun itse en suoranaisesti petä niin ei kuulu mulle?!? autetaan toista pettämisessä.. mun mielestä yhtä moraalitonta kuin se pettäjänkin toiminta. eiköhän sitä seksiä saa sinkuiltakin, tarviiko varattuja jyystää..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:52 harmaan vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:51 ihanaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
voi kun suloista, hiemanko oon kade... :heart:
v.ittuile kaikes rauhas vaan :LOL: :LOL:
Kertoohan tuo jo paljon, että et uskonut alkuunkaan, että joku olisi oikeasti kade ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:34 Eve kirjoitti:
Ja olen itsekin varattu. Hänellä tosin on lapsi.

Meillä on ollut suhde 3 vuoden ajan. Tämä oli kuitenkin ensimmäinen kerta, kun menimme sänkyyn. Hetki oli oikea, ehkä aiemmin emme olisi olleet kumpikaan siihen valmiita. Ja mikä kauheinta, minua ei edes kaduta yhtään. Aiomme muuttaa vuoden päästä toiselle puolelle Suomea minun töiden vuoksi.

Olen sanonut miehelle, että lain mukaan myös isällä on oikeus lapseensa, pelkää nimittäin, että lapsen äiti riistää häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Mies on vain lapsen vuoksi itselleen huonossa suhteessa. Ihailtava isä kuitenkin on :heart:
Ihailtava isä ei muuta alaikäisen lapsensa luota toiselle puolelle Suomea!
 
harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:54 nöppönen kirjoitti:
miks ihmiset tekee noin? siis et kun itse en suoranaisesti petä niin ei kuulu mulle?!? autetaan toista pettämisessä.. mun mielestä yhtä moraalitonta kuin se pettäjänkin toiminta. eiköhän sitä seksiä saa sinkuiltakin, tarviiko varattuja jyystää..
älä pelkää ei oo sun miehes. tuskin on kenenkää palstalaisen mies
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:24 Eve kirjoitti:
Naurettavinta teissä on se, että syyllistätte MINUA, ettekä miestä ollenkaan! :D Tyypillisiä kulahtaneita mutseja, onkohan minunkin salarakkaan vaimoke yksi teistä.

Juu JA AJATELKAA KUINKA KÄTEVÄÄ MINULLE, MINÄKIN SAAN RAKASTELLA KOTONA OMAN MIEHEN KANSSA JA PANNA TÄTÄ TOISTA SALAA JOSSAKIN! Aivan yhtälailla minä saan tässä suhteessa, kuten mieskin. ;)
Voi herranjestas minkälainen ... oli hän, on hyvä, ettei ... tiit-tidii...

Ihan mielenkiinnolla ja lämmöllä mietiskelen, siirtyyköhön muutto vuoden päästä jonkin tekosyyn varjolla, pitkittyy, pitkittyy, vähitellen jää... Jos sillä välin pystyisit riisuun ruusunpunaiset lasit sini-silmiltäs... Tämä on tietty arvailua vaan, mutta elämä joskus opettaa kantapään kautta, katsospas vaan.

Muista pitää kumia välissä, kun näytät rakkauden määräsi tälle luotettavan oloiselle miekkoselle, ettet olisi muutaman vuoden päästä kulahtanut mutsi itsekin- sillä aikaa tuo miekkosesi voisi uskotella jolle kulle sinisilmälle, että on suhteessa kanssasi vain lapsen takia.

Säälin kyllä sitä nykyistä ns. "omaa miestäsi", jota petät. Sitä en ymmärrä, mitä tyydytystä siitä saat, että täällä vatvot asiaasi: haetko täältä hyväksyntää, huomiota, sääliä, onko tää ajankulua, vai mitä...?

Ja katumuksesta, että katumuksen aika voi koittaa myös jälkeenpäin...

PS: Ei, en ole kateellinen, ei ole yhtään syytä olla. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:00 harmaana vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:54 nöppönen kirjoitti:
miks ihmiset tekee noin? siis et kun itse en suoranaisesti petä niin ei kuulu mulle?!? autetaan toista pettämisessä.. mun mielestä yhtä moraalitonta kuin se pettäjänkin toiminta. eiköhän sitä seksiä saa sinkuiltakin, tarviiko varattuja jyystää..
älä pelkää ei oo sun miehes. tuskin on kenenkää palstalaisen mies
Tuo nyt ei ollut vastaus tuohon kysymykseen. Ja se, ettei juuri kenenkään palstalaisen mies ole, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:00 harmaana vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:54 nöppönen kirjoitti:
miks ihmiset tekee noin? siis et kun itse en suoranaisesti petä niin ei kuulu mulle?!? autetaan toista pettämisessä.. mun mielestä yhtä moraalitonta kuin se pettäjänkin toiminta. eiköhän sitä seksiä saa sinkuiltakin, tarviiko varattuja jyystää..
älä pelkää ei oo sun miehes. tuskin on kenenkää palstalaisen mies
no ei mulla oo miestä et tarviis mitään pelätä, mut en vaan ymmärrä miks pitää auttaa toista satuttamaan kumppaniaan..<br><br>
 
harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:52 harmaan vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:51 ihanaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
voi kun suloista, hiemanko oon kade... :heart:
v.ittuile kaikes rauhas vaan :LOL: :LOL:
Kertoohan tuo jo paljon, että et uskonut alkuunkaan, että joku olisi oikeasti kade ;)
miks mä haluisin et joku on kade mulle? :eek: kunhan vaan kerroin omasta elämästäni :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:03 harmaana vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:52 harmaan vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:51 ihanaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:47 harmaana vaan kirjoitti:
itellä on ollu aika ajoin seksisuhde yhen miehen kans. ekan kerran olimme sängys lähes 10 vuotta sitte. olin joskus täysin rakastunut tähän mieheen mut vuosien varrella on silmät auennu ja oon tajunnu mikä se mies on. enää en häneltä halua mitää muuta ku seksiä.

ite oon aina katkassu suhteen häneen kun oon alannu seurustella ja jatkanu vast sitte ku oon ollu taas vapaa. tämä mieski on ensin uskollinen mut melko pian kuitenkin päätyy taas petiin mun kans. mies on mua 12 vuotta vanhempi
voi kun suloista, hiemanko oon kade... :heart:
v.ittuile kaikes rauhas vaan :LOL: :LOL:
Kertoohan tuo jo paljon, että et uskonut alkuunkaan, että joku olisi oikeasti kade ;)
miks mä haluisin et joku on kade mulle? :eek: kunhan vaan kerroin omasta elämästäni :whistle:
Kuka tässä on väittänytkään, että sun pitäisi haluta? Etkö tosiaan itse huomannut tuossa mitään ironista?

No mutta, kai se sitten on hieman niinkin, kuin joku jo esitti, että jotkut ajattelevat alapäällään, lähinnä.
 
harmaana vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:06 vieras kirjoitti:
No mutta, kai se sitten on hieman niinkin, kuin joku jo esitti, että jotkut ajattelevat alapäällään, lähinnä.
kyllä jokanen ajattelee välillä alapäällään. vaikka sitte ihan oman miehen kaa ;)

kyllä mä yläpäälläki ajattelen :D
 

Yhteistyössä