Oman paikkakuntasi "kylähullu"?

  • Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minähän se olen. Tämän pihan virallinen versio kylähullusta. Tervehdin naapureita, vaikka väkisin. Eivät nuo vastaa, katsovat vaan kuin hullua. Useimmat heistä ainakin.

Se nyt vaan on niin noloa, niin noloa, tervehtiä, kun tässä pienellä pihalla päin kävellään.
Ehkä ne pelkää hyppyhulluutta, että tää minun hulluus tarttuu heihinkin salamana hyppäämällä...
No sinäkös seolitkin johon törmäsin kirpputorilla, moi vaan, Väkisintervehtijä! :D
Olin siellä katselemassa myynnissä olevia tavaroita, kun kirpparin ovesta juoksi n. 60-70 v papparainen sisälle, loikkasi viereeni ja alkoi hokea että Moro, Moro, Morjens, steppasi siinä ja veti kättä lippaan morjenstuksen tahdissa. Olin ihan äimänä ja mumisin jotain, että moi vaan. Kun yritin lähteä pois, herra Väkisintervehtijä vaan kulki perässäni, jatkoi tervehtimistään ja puheli samalla jotakin niin nopeasti, etten saanut selvää.
Lopulta hän lähti, kun en reagoinut enää mitenkään ja meni höpöttämään muille asiakkaille.
 
nolohullu
Vieraalle tiedoksi, että olen kyllä myös kova yksinäni höpöttelemään :ashamed: mutta jos ei jää kiinni, niin toivottavasti selviää ilman kyytiä hullujenhuoneelle...
Läheltä on pitänyt jo monta kertaa...

Näyttäis olevan väkisintervehtijöiden päivä tänään... :D :D
En onneksi jää juttelemaan väkisin, vain tervehdin. (Ne naapurithan saattaisivat ilmiantaa mut viranomaisille, jos vielä väkisinjuttelisinkin... :LOL: )
 
Lilith
Joku pohjanmaalla asuvista saattaa tietää osan näistä ihmisistä...

Pienellä kotipaikkakunnallani oli nainen, nykyään jo kuollut, jolla oli aina laastareita naamassaan. Kukaan ei ilmeisesti koskaan saanut ratkaistua tätä mysteeriä, että miksi näitä laastareita käytti, mutta kaikenlaista huhua liikkui että naamassa olisi ollut ties mitä paiseita jne.

Samaisessa kyläpahasessa on kaksosmiehet, jotka ovat molemmat jälkeenjääneitä. Ihan saman näköisiä, toinen vain vähän lihavampi. Kulkevat kieli suusta ulkona ja tonkivat roskiksia. Tarina kertoo, että olisivat nuorena lukeneet liikaa ja siksi seonneet...

Viereisessä kaupungissa oli aikoinaan, silloin kun oli lapsi, Valtteriksi kutsuttu mies, joka päivysti aina tietyn alkon edessä. Ei kerjännyt rahaa eikä mitään, seisoskeli siinä vain päivästä toiseen. Vuosikausiin ei ole enää näkynyt, joten liekö kuollut.

Tiedän myös tämä "pullo-Kalevin" (tai nenä-kalleksi häntä täällä kutsuttiin) josta muutama ihminen kirjoitti ketjun alussa. Hän todella osaa kaikki nimipäivät kalenterista ulkoa, tämä tuli teininä ihan todistettua. Olimme iltaa viettämässä ja kyseinen mies tuli tyhjiä pulloja kärkkymään. Eräs paikallinen tiesi tämän miehen ja kysyimme sitten häneltä koko porukan nimipäivät, kaikki tuli kuin apteekin hyllyltä.
 
"haha"
Heh, Turussa en oo koskaan käynyt mutta alkoi kiinnostamaan tuo Runosmäen ruusu (ja siis ihan vaan siinä mielessä et minkä näköinen se oikeesti on kun nää kuvailut on aika...eläväisiä :D ) ja netistähän löyty sen kuva :D:D
 
Kyu
... Oli useampi vuosi takaperin semmonen kuin Pingu-pappa. Muistan kun olin yläasteella ja se välillä tuli siihen meijän koulun pihalle pyöränsä kanssa ja 4 muovikassillisen (täynnä tyhjiä pulloja kai?) kanssa ja pyöri siinä jotain ja huuteli et hei kaverit yms. Sitku jotkut pojat lähesty sitä se alko polkee lujaa vauhtia pois päin ja huusi apua. Hyvin kummallinen tapaus. Haki mm. alaikäisille kirkkaita jotta he kaveeraisivat hänen kanssaan. Kuoli muistaakseni johonkin ainoinfarktiin 2006-2008 välisenä aikana
 
meillää
meilläpäin on pillu-erkki,juusto,hihitimppa ja kinna. pillu erkki huutelee kaikille akkoille täällä ja haukkuu huoraksi ja sit on myös tyyskä...kaikki omanlaisia juoppoja ja huutelijoita. pillu erkki pyöräilee aina kirves tarakalla ja hakaa kaupungin puita:D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja meillää;24140679:
meilläpäin on pillu-erkki,juusto,hihitimppa ja kinna. pillu erkki huutelee kaikille akkoille täällä ja haukkuu huoraksi ja sit on myös tyyskä...kaikki omanlaisia juoppoja ja huutelijoita. pillu erkki pyöräilee aina kirves tarakalla ja hakaa kaupungin puita:D
Mihin kamutta jäi?
 
täällähän näitä riittää..

Kuku, nuori mutta ikäistään vanhemmalta vaikuttava resuinen partasuu, joka viuhtoo pyörällä ympäriinsä ja yrittää iskeä yksin liikkuvia nuoria naisia. pelottavan oloinen..

nyt jo edesmennyt Kake, joka huuteli ihmisille kaikenlaista..
kaupungin kuuluisin juoppo muuten

ilmeisesti kehitysvammainen lyhyttukkainen nainen, joka puhuu kovaan ääneen & vihaisen oloisesti mm. olemattomalle miehelleen, kuuluu jo kaukaa kun tämä ihminen lähestyy

80/90-luvulla oli lintumies, sellainen terävänenäinen tapaus joka säikytteli lapsia. itsekkin väänsin itkut kys. herran takia..

aikoinaan oli myös valokuvaaja, joka pysäytteli naisia kadulla ja kyseli malliksi

että tervetuloa Mikkeliin :D
 
Viimeksi muokattu:
mummostahnahammas
Taitaa olla legandaa noi " juuri valmistumassa tuomariksi ennen kuin sekosi" kun näytti olevan syynä muutaman "sekoamiseen". Ja btw hammastahna mummo kuopiosta on tullut jo melko selväksi.
 
"joo"
Rolle;itsekseen höpöttelijä joka kulkee vuodenajasta riippumatta aina samoissa farkuissa ja farkkutakissa,kädessä aina muovipussi ja suussa rööki:Dsuu käy koko ajan,omiaan höpöttää ja saattaa sihahdella naisten kohdalla "huora"yms.ja hihittää hysteerisesti päälle:D
Mutta harmiton on,kipittää kovaa vauhtia ja joskus saattaa pysähtyä jotain sihahtamaan jos joku nainen siin on:O

Mustanaamio:skitso joka huhun mukaan itse leikannut toisen kätensä irti saatuaan käskyn:Oon siis vaan yksi käsi mutten tiedä tarkkaan miten käden menettänyt..muuten samanlainen kuin tuo rolle.

Ropeli:hörökorvanen laiheliinimies joka kulkee kaupungilla känny kourassa ja seurailee nuoria naisia esittelen puhelintaan,muuten ihan harmiton mutta tunkee ihan naamaan kiinni ja ei lopeta ellei lähde itse paikalta pois:O

Pentuna muistan sellaisen saarnaajaparin(tais olla veljekset)joka soitti kaupan edessä mankkaa ja huuteli sanomaa raamatusta:)kerran mulle saarnas että korpit nokkii silmät päästä jos en jotain sanomaa noudata yms:Ooliko joku dj-esko tai jotain:O
 
Jyväskylässä, keskustassa vaaleaan pukuun pukeutunut mies jolla sellainen pitkä sateenvarjo mukana istuu tai ainakin ennen istui aina Foorumissa. Tarina kertoo että mies monia vuosia sitten oli sopinut naisen kanssa treffit keskustaan ja nainen oli matkalla kuollut (kuolin syytä en muista vaikka tämänkin olen kuullut) ja siitä asti mies on joka päivä tullut naista keskustaan naista odottamaan !
 
[QUOTE="vieras";24142100]Mistä sen Runosmäen ruusun kuvan näkee? En löytäny googlesta..[/QUOTE]

Multa meinas tippua silmät päästä kun ajoin yhen bussipysäkin ohi, ja siellä se tönötti muovikasseineen(pitkästä aikaa, varmaan 2-v sitten näin viimeksi). Toistamiseen näin tän "ruusun" Pallivahassa, istui jonkun äijän kainalossa- hän on ilmeisesti löytänyt rakkauden. Mut en tiedä mistä kuva löytyy.
 
"jkl"
Jyväskylässä, keskustassa vaaleaan pukuun pukeutunut mies jolla sellainen pitkä sateenvarjo mukana istuu tai ainakin ennen istui aina Foorumissa. Tarina kertoo että mies monia vuosia sitten oli sopinut naisen kanssa treffit keskustaan ja nainen oli matkalla kuollut (kuolin syytä en muista vaikka tämänkin olen kuullut) ja siitä asti mies on joka päivä tullut naista keskustaan naista odottamaan !
Tällaista en ole nähnytkään.

Tiedätkö sitä tyyppiä, joka aina ennen istui sokoksen yläkerran kahvilassa ja seuraili ihmisiä? Nykyään näkyy usein forumissa. Pelkkä lasi vaan edessään, istuu yksinään vain. Oudon oloinen tyyppi kun katselee vain ihmisiä ympärillään. Näyttää et olis tupee päässä.
 
Hörhelö
Minä kaippa :) sen siitä saa, kun asuu pikkukylässä ja kulkee ihan avoimesti tyttöystävänsä kanssa. Ei kukaan sano/sanonut mitään päin naamaa, mutta kyllä sen huomaa että katsotaan "kieroon" ja oudoksuen. Mutta sellastahan se on vähän kaikkialla, ei sellasesta pidä välittää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys;9474932:
Pohjanmaalla on mies, joka kävelee joka päivä kylille, katsomaan että joko se morsian tulisi postiautolla.
Joku on hälle aikoinaan sanonut, että miehelle tulisi postiautolla morsian.

Surullista nähdä hänet aina kävelemässä kylille.
Lappajärvellä?
 

Yhteistyössä