Onko Hanna Pakarinen raskaana...? Näyttäs masu siltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mää täält:
Aina tätä samaa jaksatte ihmetellä. Hanna kantaa masunsa ihan itse ap. Anna olla.
AINA? Mä nyt ekaa kertaa tätä mietein... ANTEEKSI kovasti. Kyllä munkin maha rellottaa, mutta ajattelin vaan, että onko hän itse julkisuuteen kertonut jotain vauvauutisia...

 
Timminä aina
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää täält:
Aina tätä samaa jaksatte ihmetellä. Hanna kantaa masunsa ihan itse ap. Anna olla.
AINA? Mä nyt ekaa kertaa tätä mietein... ANTEEKSI kovasti. Kyllä munkin maha rellottaa, mutta ajattelin vaan, että onko hän itse julkisuuteen kertonut jotain vauvauutisia...
No pidä huolta vaan siitä omasta rellottavastasi. Kiäh kiäh.

 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää täält:
Aina tätä samaa jaksatte ihmetellä. Hanna kantaa masunsa ihan itse ap. Anna olla.
AINA? Mä nyt ekaa kertaa tätä mietein... ANTEEKSI kovasti. Kyllä munkin maha rellottaa, mutta ajattelin vaan, että onko hän itse julkisuuteen kertonut jotain vauvauutisia...
Ei ole kertonut, jotenka ei ole raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timminä aina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää täält:
Aina tätä samaa jaksatte ihmetellä. Hanna kantaa masunsa ihan itse ap. Anna olla.
AINA? Mä nyt ekaa kertaa tätä mietein... ANTEEKSI kovasti. Kyllä munkin maha rellottaa, mutta ajattelin vaan, että onko hän itse julkisuuteen kertonut jotain vauvauutisia...
No pidä huolta vaan siitä omasta rellottavastasi. Kiäh kiäh.
Pidänkin =)
Enkä mä huolehtinut nyt tämän Hannan mahasta, ajattelin vain että TIETÄÄKÖ joku, itse kun en ole mikään kova julkkiskyylä niin että lehdet lukisin rivistä riviin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei käsitä:
Ei käsitä näitä aina... aina sama kuhina. Hanna on normaalikokoinen, kaunis nainen.
Olenko väittänyt muuta?!?!

Miksi kenestäkään ei saisi IKINÄ KOSKAAN kysyä onko raskaana tms..?

Mä en vetäis herneitä jos joku musta täällä kysyis, että oonkohan raskaana. Tosin en (ainakaan tietääkseni )
ole.
 
Hannahan tuli julkisuuteeen jo vuonna 1997...
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=544&a=4772 (ihana!)

On muuten ex- yläkerran naapuri. Muistan ku miun vessaan kuului, kun harjotteli biisejää idolsin aikoina... :D Kaverille viel manailin, et mikä ihme idols se naapuri oikein kuvittelee olevansa, kun laulaa kaiken aikaa... Sitten vasta valkeni, että idols tosiaan... :ashamed:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:
Hannahan tuli julkisuuteeen jo vuonna 1997...
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=544&a=4772 (ihana!)

On muuten ex- yläkerran naapuri. Muistan ku miun vessaan kuului, kun harjotteli biisejää idolsin aikoina... :D Kaverille viel manailin, et mikä ihme idols se naapuri oikein kuvittelee olevansa, kun laulaa kaiken aikaa... Sitten vasta valkeni, että idols tosiaan... :ashamed:
Kiva että olet kuullut jopa Pakarisen vessareissutkin =)
 

Yhteistyössä