Onko kaikilla toiminut Terolut?

Eli onko kaikilla toiminut Terolut vai onko ketään kellä ei olis kuukautiset alkanukaan lääkkeestä huolimatta? Kokeillaanko siinä sitten uutta kymmenen päivän kuuria vai nostetaanko annostusta? Lääkärin kanssa oli tarkotus loppuviikosta soitella mutta haluisin mielenkiinnosta kuulla kuinka muilla mennyt. Mulla siis ei tunnu toimivan, viimosesta napista kohta kaks viikkoa. Ilman lääkkeitä menkat tulee kerta vuoteen enkä ovuloi. :( Clomit olis tuossa kaapissa oottamassa mutta kuinkas syöt ilman menkkoja!
 
Kun mä aloitin Terolutin aikaisemmin niin kuukautiset ei alkaneet heti ekan kuurin jälkeen, vaan vasta sitten kun annostusta nostettiin :) taisin syödä ekalla kerralla yhden tabletin/pvä ja toisella sitten kaksi/pvä, jolloin kuukautiset alkoi :) kyllä ne siis sinullakin varmasti alkaa kun annosta nostaa.
 
Mä oon alottanu terolutin vuosi sitten ja nyt vuosi ollaan sillä menty. Kk mulla on 30 ja alkaa täsmälleen samana päivänä joka kerta. On myös jättänyt kivut pois joita pillereiden kanssa koin :) tykkään!!
 

Yhteistyössä