Onko Kuopiolaisia äitejä?


Itse olen pian (liian pian :D ) 30 v äiti. Lapset on iältään 11 v, 2 v ja 6 kk (kaikki poikia). Mies on viikot reissussa, joten aikuinen seura olisi erittäin tervetullutta!
Asustellaan Saarijärven A-alueella. Olisi kiva, jos lähistöllä asuisit, niin voitais lenkkeillä vaunujen kera tai olla puistoissa tai ihan kyläillä toistemme luona!

 
Juupa täällä myös äippä Kuopiosta, puolivuotias poika kainalossaan. Ihan ei ikä vielä 30 lähentele.. Asustelemme Linnanpellolla. Oletteko kukaan käyneet missään perhekerhoissa tms. vauva-äiti -kerhoissa? Mitä olette tykänneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suppu:
Juupa täällä myös äippä Kuopiosta, puolivuotias poika kainalossaan. Ihan ei ikä vielä 30 lähentele.. Asustelemme Linnanpellolla. Oletteko kukaan käyneet missään perhekerhoissa tms. vauva-äiti -kerhoissa? Mitä olette tykänneet?
Heips!
Kävin vuosi sitten muutaman kerran tuon keskimmäisen kanssa (odotin vauvaa) avoimessa päiväkodissa tuossa Männistön nuorisotalolla, mutta en tuntenut oloani kotoisaksi. Nyt olen ajatellut kokeilla uudestaan, mut vauvan unet on just siihen aikaan, kun tuo avoin olisi, joten hankalaa sikäli. En tykkää jättää vauvaa ulos noin keskeisellä paikalla...
 
Onhan meitä, jee! Olisiko hyvä juttu perustaa vaikkapa ihan oma savolaisten kerho näille sivuille, jossa voisi vähän yksityisemmin keskustella asioista ja esim. sopia tapaamisia? Voisin yrittää pistää sellaisen pystyyn jos kiinnostusta on :wave:
 
Pöh, no nyt minä vauvadementikko sählään taas into pinkeänä, eihän tuonne kuopion mammojen kerhoon pääse kun se on salainen. Siispä unohtakaa edellinen viestini. Laitoin vireille kerhon "Mammat savosta". Salasana: helmeri Tervetuloa sinne haastelemaan! :heart:
 

Yhteistyössä