Onko Lamourettes-Henna mielestäsi ihan hel-vetin hyvännäköinen?

  • Viestiketjun aloittaja niin...
  • Ensimmäinen viesti
No ei ole. Aika tavis joka meikkaa väärin. Jostaki luin, että olis koulutus tuohon meikkaamiseen, mutta eipä se näytä onnistuvan silti...

En mäkää mikää huippumeikkaaja oo, mutta voin sanoa, että paremmin meikkaan itteni kuin tuo Henna meikkaa ittensä. Mun kaveri on kosmetologi ja joskus kehui mun silmämeikkiä ku olin tehny sen niin hyvin. Mä kuitenkin käytän niitä värejä mitkä sopii mulle enkä tee mitää suttumeikkiä.
 
Kauneus ja se helvetin hyvännäköisyys on kaiketi katsojan ja tässä kohden myös Hennan silmissä...se on niin suhteellista. Onhan esim tuksu ja tauski omasta mielestään vetäviä pakkauksia..tai keskisen vesa...ja mun silmään niissä ei oo mitään komeaa tai kaunista.
 
minäkin
Minusta Henna ei edes ole erityisen laiha tai maha on pullottanut jossain kuvissa. Nätti vartalo hänellä, enkä kiinnittäisi huomiota kenenkään muun mahan pullotukseen, mutta kun hän on vouhkannut muiden laihuudesta, niin saisi katsoa peiliin. Ikäistään vanhemmalta tosiaan näyttää, enkä tiedä onko kovinkaan pitkä ura enää edessä tuossa ammatissa. Hauskan näköinen ihminen kuitenkin eli tykkään ulkonäöstä, vaikka asenne onkin vähän ikävä.
 
-
Kroppa on ilmeisesti hyvässä kunnossa, kasvot korkeintaan tavisluokkaa ja tyyli ihan karmea ja mauton! Tuo hiustyylikin oli muotia silloin kun itse olin yläasteella eli joskus 10 vuitta sitten...
 
vierass
[QUOTE="vieras";26037046]Sellaisen "sutturan" näköinen... :/ En tykkää.[/QUOTE]

Joo tyyli on sellainen halpa. Hyvännäköinen varmaan tietyissä piireissä, mutta ei kyllä mitenkään kaunis...
 
Mua muuten ärsytti viime jaksos se, että sitä "ei lihavaa, ei saa olla ylipainoa" piti toistaa monta kertaa. Joo eiköhän asia tullu vähemmälläki selväksi.

Marjoa ku kattoo niin en ikinä haluaasi olla noin laiha. Hennan kroppa on ihan ok ja sellaasen voisin ottaa, toki ilman silikooneja.
 
fggf
Ei ole. Eikä ole muutkaan siitä tanssiryhmästä. Hennalla on hyvä kroppa, mutta naama nyt ei ole kovin kaksinen... hevosenhampaat ja vanhan näköinen ryppynaama. Että ehkä pitäisi kurkata peiliin ennenkuin esittää vaatimuksia ja puhuu siitä ettei joku täytä ulkonäkövaatimuksia.
 

Yhteistyössä