Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ei edes naurata enää
En minä näe tässä mitään parodiaa, sillä aivan sama juttu on meilläkin. Kahdella kädellä kun hyväilee, niin vähän jää vielä yli.
Luulenpa, että tuossa ei nyt ollut kyse tuosta yhdesta vaimorakkaan viestistä, vaan hänen yleisestä tyylistään. Kun/jos luet vähän pidempään hänen postauksiaan, niin huomaat kyllä mitä tarkoitan. Ja EN siis ole tuo äskeinen parodia-tyyppi, kyllä vaimorakkaan tyyli on huomattu laajemminkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes naurata enää;29005219:
Luulenpa, että tuossa ei nyt ollut kyse tuosta yhdesta vaimorakkaan viestistä, vaan hänen yleisestä tyylistään. Kun/jos luet vähän pidempään hänen postauksiaan, niin huomaat kyllä mitä tarkoitan. Ja EN siis ole tuo äskeinen parodia-tyyppi, kyllä vaimorakkaan tyyli on huomattu laajemminkin.
Hiiirrrrrveeeen hyvä havainnointikyky sulla.
Mikä siinä yleisessä tyylissä on vikana? Kerro mulle mitä pitää tehdä toisin jos kirjoitan rehellisesti asioistaNI?
Minun elämäntilanne ja tyyli on teille (sinulle) joillekin liikaa. Te ETTE voi uskoa että sanomani ovat totta. Ja mistä se kertoo? Niin.... Mieti.
 
virvatuli
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes naurata enää;29005219:
Luulenpa, että tuossa ei nyt ollut kyse tuosta yhdesta vaimorakkaan viestistä, vaan hänen yleisestä tyylistään. Kun/jos luet vähän pidempään hänen postauksiaan, niin huomaat kyllä mitä tarkoitan. Ja EN siis ole tuo äskeinen parodia-tyyppi, kyllä vaimorakkaan tyyli on huomattu laajemminkin.
Minä olen ainakin huomannut tällä palstalla jos jonkinlaista tyyliä ja kommenttia, ja täytyy myöntää että kaikkein vähiten tykkään sen tyylisistä kommenteista, joissa millään tavoin jotain tiettyä ihmistä mollataan tai halvennetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se täällä kehuskelee...;29005066:
No eipä ollut vaikea arvata. :LOL: Vaimo-rakas tekee jo parodiaa itsestään. :D
Sillä on sitten vain todella pienet kädet.

Taisin joskus kerran netissä törmätä viestiin, jossa joku nainen väitti, että hänen miehensä penis on paksumpi, kuin mitä naisen itsensä ranne. Saa todella kovasti alipainoinen rimpula ja ilmeisesti myös jokin luunkasvun kehityshäiriö olla, jos ranne on penistä kapeampi. Lapsen rannekkin on jo penistä paksumpi.
 
[QUOTE="vieras";29005341]Sillä on sitten vain todella pienet kädet.

Taisin joskus kerran netissä törmätä viestiin, jossa joku nainen väitti, että hänen miehensä penis on paksumpi, kuin mitä naisen itsensä ranne. Saa todella kovasti alipainoinen rimpula ja ilmeisesti myös jokin luunkasvun kehityshäiriö olla, jos ranne on penistä kapeampi. Lapsen rannekkin on jo penistä paksumpi.[/QUOTE]

:O No, onnee vaan sullekin.
 
virvatuli
[QUOTE="vieras";29005366]Kyllä kyseessä on myös selvästi pienempikokoiset kädet, jos kaksi käsin jää peniksestä vielä ylikin.[/QUOTE]

Jos laitat nyrkkisi vierekkäin, niin montako senttiä siitä tulee? Itselläni tulee 17 cm, eikä minulla mielestäni mitenkään pienet kädet ole.
 
Vierasmies
Jaaha, taas Vaimo-Rakas ilmeisesti ottanut vähän lonkeroa kun juttu luistaa :LOL:

Kyllä sun jutuista vaan näkee niin nopeasti, että koitat provota ja päteä omalla elämälläsi (joka eittämättä) on hyvää. Ainut vaan, että pätemisestä tulee ensimmäisenä mieleen katkeruus. Se on yhtä kuin säälittävää toimintaa. Ilmeisesti sulle alkaa kertyä kroppaa vanhuuden myötä hormonia joka tekee ihmisen katkeraksi? Tiedäthän, vanhukset ovat usein kireitä ja katkeria kun nuoret sitä ja tätä, vaihdevuodet jne. aiheuttaa kaikenlaista.

Tuolla harmaalla nyt on vain joku helvetin suuri ongelma minusta. Mitä tahansa positiivikseksi luettavaa sanon, niin se on väärin/keksittyä/esitettyä/parodiaa.

Tämä olisi muuten kiva palsta kirjoitella mutta tuon urpon takia ei kohta viitsi enää. Olisi tosin kiva että hän voisi kommentoida myös niitä ketjuja joissa kerron jostain negatiivisesta. Vaikka tuossa toisessa ketjussa tänään ilmoittauduin paska-mutsiksi. Mutta ne viestit ohitetaan sievästi, siihen asti että sanon jonkun asian joka kolahtaa tämän elämäänsä tympääntyneen ressukan otsalohkoon ja sydänkäpyseen.

Mutta joo, nautitaan me niistä isoista kulleistamme <3
 
virvatuli
[QUOTE="vieras";29005386]Lähemmäs 20 cm, eikä käteni ole todellakaan mistään isoimmasta päästä.[/QUOTE]

No, sovitaan sitten niin, että pienikätiset naiset saavat kaksi kämmenmittaa +20 cm kullien ympärille ja isokätiset vain yhden. Tyytyväinen? :)
 
Vierasmies
Minun miehelläni on 22 cm ja olen erittäin, erittäin tyytyväinen. Hyvää seksiä olen saanut keskikoolla varustetuilta miehiltäkin, mutta liian pienivehkeisiltä en ikinä. Iso nyt vaan on enemmän minun mieleeni. Näyttää kiihottavammalta, tuntuu paremmalta kädessä ja suussa, ja etenkin sisälläni. Nautin rajusta seksistä ja pienestä kivustakin. Minä nyt vaan satun saamaan lisäkicksejä siitä että työnnöt tosiaan tuntuvat syvällä ja aiheuttavat sellaista ihanaa ns. "makeaa" kipua.
Ymmärrätkö edes itse, että teet itsesi naurettavaksi mainostaessa itseäsi hehtopilluna? Mitä iloa on ulos jäävästä osuudesta, osaatko selittää?

Aika koomista jos miehet kehuskelisivat, että paras on vain 5cm syvä ja lyijykynän mahtuva pillu, isommilla ei tee mitään kun ei purista :)
 
Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu;29005309:
n. 17 cm seisokissa avomiehellä. Kahdeksasta seksikumppanista 3:lla oli pieni ja muilla keskivertoa isommat.
Kumma juttu tosiaan kun palstalla lähes kaikilla on ollut keskivertoa suurempia sisuksissaan ja ne loput ovat olleet nysiä jotka on sitten jätetty. Kellään ei ole normikokoista ollut?

No, eihän meillä miehilläkään ole kuin 20 tonnia tienaavia missirunkoisia johtajanaisia joilla on pimpsa kuin teinillä. Pari kertaa joku on nähnyt sotanorsun, mutta palstamammojen kaltaisia perusnaisia ei ole olemassakaan :D he notkuvat vain netissä eivätkä saa miestä :D
 
virvatuli
Ymmärrätkö edes itse, että teet itsesi naurettavaksi mainostaessa itseäsi hehtopilluna? Mitä iloa on ulos jäävästä osuudesta, osaatko selittää?

Aika koomista jos miehet kehuskelisivat, että paras on vain 5cm syvä ja lyijykynän mahtuva pillu, isommilla ei tee mitään kun ei purista :)
Et tainnut edes lukea mitä kirjoitin, miksi tykkään isommista. Luepa uudelleen. :) Ja kuten sanoin, olen nauttinut seksistä keskivertokokoisten miesten kanssa, mutta en pienivehkeisten. Jos se että 10 cm kulli tai sen alle ei mielestäni näytä tai tunnu kiihottavalta, tekee minusta hehtopillun niin tehköön. Onneksi kaikki naiset eivät kuitenkaan ole niin tiukkoja, että yli 10 cm varustetut miehet joutuisivat sitten jäämään ilman naista mahtumisseikkojen takia. Ja jos tästä nykyisen upeasta ja mahtavasta seksistä joutuisin jäämään ilman sen takia että omaisin liian tiukat paikat, niin kyllä se vaan olisi sääli.
 
anna mun kaikki kestää
Kumma juttu tosiaan kun palstalla lähes kaikilla on ollut keskivertoa suurempia sisuksissaan ja ne loput ovat olleet nysiä jotka on sitten jätetty. Kellään ei ole normikokoista ollut?

No, eihän meillä miehilläkään ole kuin 20 tonnia tienaavia missirunkoisia johtajanaisia joilla on pimpsa kuin teinillä. Pari kertaa joku on nähnyt sotanorsun, mutta palstamammojen kaltaisia perusnaisia ei ole olemassakaan :D he notkuvat vain netissä eivätkä saa miestä :D
:D Joo, ei noi kerkiä seksiä harrastamaankaan kun täytyy mittailla. Ja mites se keskiarvojakauma. Tähän mittaushommaan kun vaikuttaa jo niin monet tekiät, että nyt kyllä taytyisi ottaa 100 mittausta siitä äijästä ja kertoa mittausten mediaani tai keskiarvo.
Joo, mun vaimo ei oo synnyttäny kertaakaan vaikka se on saanut kolme lasta, ja rinnat ei riipu yhtään vaikka se on ne kaikki kolme lasta imettäny. Painookaan sillä ei oo yli 50 kg, niin ja pituutta 180 sekä "sen" pituus 5 cm ja tiukkaa on. Niin, ja se tienaa 120 tke/vuodessa, kun sillä on ura ollu lentokiitoa heti koulunjälkeen vaikka se hoiti lapsiakin kotona ekat 20 vuotta. Niin, mulla ikää 27 ja vaimolla 19.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;29006945:
:D Joo, ei noi kerkiä seksiä harrastamaankaan kun täytyy mittailla.
Toi on asia, jota ihmettelen.
Siis ihan oikeestiko jotkut mittailee? Ja minkä vuoksi?

Meikäläisen kumppaneista toistaiseksi ainoallekaan ei ole juolahtanut mieleenkään kaivaa mittanauhaa esiin.
 
fghjuklöä
[QUOTE="Hih";24253964]Sama ajatus tuli ensimmäisenä mieleen...
Kyllä se tavara tuli tarkastettua ennen jatkon suunnittelemista, ja kyllä, olen dumpannut hyvän komean miehen liian pienen vehkeen takia.[/QUOTE]

Näin. Eli on reippaasti isompi, 19cm, ja hyvä niin.
 
sika
Koen, että minulla on suurehko väline ja voi pojat että tykkäsin sitä naisille esitellä. Olen pettänyt naisystävääni reilu kymmenen kertaa, vaikka joka kerrasta on tullut paha mieli eikä juurikaan nautintoa. Humalapäissäni mikään ei mielestäni ollut ihanampaa kuin riisua vaatteeni ja esitellä kulliani ja bodattua kroppaani, ja odotella naiselta kehuja. Nykyään kahden lapsen isänä olen kuitenkin (toivottavasti) moiset seikkailut lopettanut.
 
m1es
Peniksen mittailu mittanauhalla alapuolelta (tai siis miehen ollessa selällään yläpuolelta kun penis seisoo vasten mahaa) antaa väärän tuloksen. Silmämääräinen arviointi menee usein vielä enemmän pieleen.

Tavallisen talouspaperirullan hylsy on noin 21 cm pitkä, mikä on enemmän kuin keskivertopenis, Halkaisija rullalla on vain noin 4,5 cm, monelle (minullekin) ahdas. Tee näin: ota talouspaperirullan hylsy, halkaise se saksilla pituussuuntaan, jos miehen penis tukeva. Sitten vain hylsy seisovan peniksen ympärille. Jos terska tulee yli hylsyn päästä, miehelläsi on oikeasti iso.

Eikun testaamaan ja tuloksia tänne! Nuo 23- ja 24 senttiset siis reilusti ylittävät hylsyn pituuden, jos väitteet ovat totta. Voin tunnustaa, että minun hylsyyn aivan liian paksu patukkani jää kuitenkin selvästi alle pituuden.
 

Yhteistyössä