Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
[QUOTE="pettynyt";29665281]kokeilin tuota talouspaperijuttua mieheen. aina on kehunut että sillä on 20 senttinen mutta aika paljon jäi puuttumaan. vähän pettynyt.[/QUOTE]

haha miten tyhmä olet jos tuota olet edes uskonut aiemmin :D
 
"pettynyt"
[QUOTE="vieras.";29665293]haha miten tyhmä olet jos tuota olet edes uskonut aiemmin :D[/QUOTE]

no kai sitä omaan mieheen luottaa. enkä usko että on valehdellut. on itse uskonut että sillä on 20cm. ainakin se oli yllättynyt tuloksesta.
 
[QUOTE="pettynyt";29665667]no kai sitä omaan mieheen luottaa. enkä usko että on valehdellut. on itse uskonut että sillä on 20cm. ainakin se oli yllättynyt tuloksesta.[/QUOTE]

ihan hyvä damage control lajitoverilla
 
kumikalle
Ehkä helpompi tapa selvittää asia on jos on käyttänyt kortsua, niiden pituus on ilmoitettu paketissa ja jos ei riitä loppuun saakka, niin siitähän sen sitten tietää. Sultanit taitaa olla 185mm pitkiä ja meillä niitä ei ainakaan saa millään loppuun saakka, vaan jäävät ikävästi puolitankoon kiristämään oudosta kohtaa ja hiertämään mua. Jos se ilmoitettu megamuna käyttää iloisesti markettikumeja, niin puhettahan se silloin vain on.
 
m1es
Kumikalle, minulla on jalka kokoa 43. Silti kaapista löytyy useampi sukkapari isommalla kokomerkinnällä (esim. 44-46) ja kuitenkin sukat ovat tuskallisen tiukat leveään jalkaan...
 
"essi"
Jätin exäni noin kaksi kuukautta sitten, koska hänellä oli pienin penis mitä olen ikinä nähnyt. Seurustelimme pitkään ja rakastin häntä, mutta lopulta tulin siihen tulokseen että en voi elää loppuelämääni sellaisen miehen kanssa jonka penistä en edes tunne sisälläni. Seurustelimme noin kolme ja puoli vuotta ja seksiä harrastimme noin kerran kuukaudessa, sillä en ikinä tuntenut mitään kun panimme. Kun olimme ystäväporukan kanssa saunassa suhteemme loppuvaiheessa, huomasin että ystävieni miesystävien penikset ovat lepotilassakin huomattavasti isompia kuin minun exäni penis on erektiossa. Ja jos mittoja haluatte, niin voin sanoa että levossa mittaa oli hänellä sen verran että sitä hädin tuskin edes näki, erektiossa 6,5 cm pitkä. Paksuus oli samaa luokkaa pikkurillini kanssa.
 
No höh
[QUOTE="Hih";24253964]Sama ajatus tuli ensimmäisenä mieleen...
Kyllä se tavara tuli tarkastettua ennen jatkon suunnittelemista, ja kyllä, olen dumpannut hyvän komean miehen liian pienen vehkeen takia.[/QUOTE]

Joo, aivan varmasti. Ja minäkin olen dumpannut naisen jolla oli liian väljä pillu.
 
"Jaa"
Ja varmasti onkin :)
Miten tämä on joillekkin niin arka aihe, tai tuomittava, olen kai outo kun tuttavapiirissäni seksistä keskustellaan ihan avoimesti, peniksen pituutta myöten. Vertaillaan kokemuksia jne. Siis niin miesten kuin naistenkin kesken.
On se arka aihe niille joilla on se 13 senttimetriä tai pienempi. Kaikki naiset näyttää haluavan isompaa. Ainakin täällä kaksplussan palstalla. Eikä todellakaan voi verrata mihinkään tisseihin. En tiedä ketään miestä joka eroaa naisesta tissien takia.
 
"Mikko"
Tilastojen mukaan yhdellä tuhannesta on tuommoinen yli 20-senttinen. Mutta palstamammoilla on ainakin puolella mies jolla on tämmöinen?

Ja vain yksi tai kaksi täällä sanoi että miehellä on se keskiverto? Vaikka oikeasti n. puolella pitäisi olla alle 13.5cm, koska se on se keskiarvo?
 
vierailija25
[QUOTE="Hih";24253964]Sama ajatus tuli ensimmäisenä mieleen...
Kyllä se tavara tuli tarkastettua ennen jatkon suunnittelemista, ja kyllä, olen dumpannut hyvän komean miehen liian pienen vehkeen takia.[/QUOTE]

Yritätkö ärsyttää palstan miehiä?
 
Uusin tutkimus
Uusin Tieteen Kuvalehti:

Valitettava tieto on tämä, suomalaisen miehen penis on länsimaiden pienimpiä, joten on hyvin ymmärrettävää että hieman tummemmilla miehillä on Suomessa äärettömän kova vienti naisten keskuudessa.
 
Taitaa
Alkuperäinen kirjoittaja hähh;30795102:
Minun nähdäkseni länsimaalaiset ovat kaikki vaaleita.
Taitaa olla aukko sivistyksessä, esim Italiassa miehet on tummia, ei siis mustia, itse olen ihan ehta suomalainen, mutta käydessäni työmatkoilla esim Italiassa en erotu paikallisesta väestöstä ollenkaan, tumma tukka ja parta iho ruskettuu muutamassa päivässä ei ikinä pala, sukututkimuksen mukaan suomessa 1750 luvulta sitten tiedot katkeaa muut sukulaiset samanlaisia naisissa ei yhtään blondia, pohjoismaissa on joitakin onnettomia vaaleaihoisia, ei länsimaissa.
 
tiukkisvaimo
Enemmän. Paljon enemmän. Ja minä muuten hehkutan nimenomaan pitkää, mutta normipaksuista, pitkä ja paksu on.. Noh. Ihan kiva kertaluontoisesti (miksi vaivautua kun dildojakin saa...), mutta ei sillä kyllä vakisuhteessa mitään tee kuin saa hiertymiä helposti ja aina tarvitsisi liukkaria, ellei ole joku hehtaaritoosa. Aivan kamalaahan se olisi, ettei saisi sen paksuuden takia päivittäin tai joskus kaksikin kertaa ja joskus oikein pitkän kaavan kauttakin. Ja mitenkä niin paksua jaksaisi imeskelläkään tai kokeilla syväkurkuttaakaan, auts. Ja anaaliseksi.. ääh.

Mutta kaikkien aikaisempien partnereiden vehkeet ovat kyllä olleet tuota normiluokkaa, yksi todella paljon allekin. Kai tuo puolisoni on nyt sitten joku onnenpotku tuolta osinkin.
 
Kuukaa
Onnex on ainakin selvää että minä en pienellä kalullani näe muuta käyttöä muuta kuin kusemisen, vituttaa toi ämmien paskan puhuminen noista kyrpien koosta,tunkekaa halko sinne tussuunne niin loppuu valittaminen,löysä mikä löysä....
 

Yhteistyössä