Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
^Emätin laajenee, sitä on paha mennä mittaamaan. Minusta on tullut kaksi kertaa ulos isopäinen lapsi, päänympärys 38 cm ja tarjonta virheellinen. Mitäköhän ihmettä ilmoittaisin emättimeni pituudeksi/halkaisijaksi, kun normaalisti etusormen työntäminenkin sinne venyttää sitä...?

Luojalle kiitos, nykyinen poikaystävä on hyvin varustettu. Uteliaisuudesta olen aiemmissa suhteissa mittaillut, nykyisen kanssa tosin en. Mitta on kuitenkin noin 20 cm, ja oikeasti sopivien alushousujen löytäminen on hankalaa. Olen äärimmäisen tyytyväinen, ja niin on poikaystäväkin, jonka mukaan aiemmin on aina pitänyt vähän varoa. ;) Kyllä mullakin saattaa tuntua jälkeen päin, jos oikein innostutaan, mutta ah, sitä tunnetta, kun on kunnolla täynnä.
 
vierailija
Minulla 25cm penis, oma firma ja tienaan 600 000€ vuodessa. Olen oma itseni herra. Olen myös 195cm pitkä ja painan 110kg. Pelkkää lihasta. Osaan myös tehdä pienet kotirempat, korjata autot, ampua ja harrastan kamppailulajeja. Osaan pelata myös biljardia, ommella ja kalastaa, sekä vaeltaa.
 
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vanha ketju, nostetaan ja sosittelen lukemaan kaikki sivut. On meinaan pakko ottaa ihan popparit viereen kun lukee näitä.

Hyvä aloitus oli jo tuo että ilmoitetaan mitta millimetreissä näin saadaan heti mieleen isompi meisseli. 135mm on kyllä melkoinen nakki.

Itse saatiin kelapaukkauksen mukana kondomeja kun vauva syntyi.

Sanoin leikillään puolisolle että haluatko kokeilla minulle laittaa tuon.

Rupesi laittamaan SANOI heti että onpas napakka kondomi ei meinaa mennä ei sitten millää, No liukkaria kehiin. Rullasi rullasi ja rullasi sanoi että aika paljon jää paljaaksi , mutta ei ainakaan irtoa kun hyvä että meni paikalleen. Magic kondomeja oli muuten.
 
vierailija
Vanha ketju, nostetaan ja sosittelen lukemaan kaikki sivut. On meinaan pakko ottaa ihan popparit viereen kun lukee näitä.

Hyvä aloitus oli jo tuo että ilmoitetaan mitta millimetreissä näin saadaan heti mieleen isompi meisseli. 135mm on kyllä melkoinen nakki.

Itse saatiin kelapaukkauksen mukana kondomeja kun vauva syntyi.

Sanoin leikillään puolisolle että haluatko kokeilla minulle laittaa tuon.

Rupesi laittamaan SANOI heti että onpas napakka kondomi ei meinaa mennä ei sitten millää, No liukkaria kehiin. Rullasi rullasi ja rullasi sanoi että aika paljon jää paljaaksi , mutta ei ainakaan irtoa kun hyvä että meni paikalleen. Magic kondomeja oli muuten.
Popparit esiin tosiaan. Kaikkihan on keskivertoa älykkäämpiä ja parempia kuskeja. Todellisuudessa isosta varustuksesta on myös haittoja mistä kukaan ei ole vielä maininnut.
 
vierailija
Juu, juu, kaikillahan yli 20 senttinen lahkeesta löytyy, kun Euroopan pisin keskiarvo on Ranskassa ja sielläkin keskimitta on noin 16 senttiä.

Mut hei, tää on netti. Kaikki on kauniita, kuukausipalkka 5000 euroa, bemari pihassa ja vaatteiden alla c-kuppi tai yli 20 cm.
Ruotsalainen Ållehan mittaa kaverinsa vehkeen rullamitalla sormi persreijässä alakautta, jolloin saadaan mitaksi 20-25 cm.
 

Yhteistyössä