Onko niin, että kirppistavara ei kuulu sinulle ennen kuin olet maksanut sen?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelee
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30226601:
Noi on noita asiakkaiden ihan keskinäisiä käninöitä, jotka saatte selvitellä ihan keskenänne. Se, joka tavaran lopulta lunastaa kassalla, on uusi omistaja. Jos et saa yhtä lego-pakettia itsellesi, niin ole sitten ilman.
Miksi tältä Björniltä tulee aina vittuilu-vastauksia?
 
"Lissu"
Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa. :/ Periaatteessa joo tavaran omistusoikeus ei ollut vielä ap:lla mutta eihän se missään tapauksessa tarkoita että on ok viedä tavara käsistä tai kärryistä. Harvemmin Prismassakaan kukaan alkaa niitä maitopurkkeja toisen kärryistä omiinsa nostella.

En olisi alkanut sitä lasta jahdata mutta olisin kyllä antanut kuulua mielipiteeni hänen äidilleen. Ja jos äidillä vaan olisi ollut jotain omia ostoksia kärryissä/korissa niin varmasti olisin napannut ja ostanut ne itse. :D
 
.vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30226637:
olisn mennyt odottelemaan tuota äitiä lapsensa kanssa kassan lähelle, ja kun olisivat ilmaantuneet ilmoitanut isoon ääneen, että tuo lapsi varasti legopaketi pojaltani
Sinun überviisaiden kommenttiesi perusteella kovinkaan moni ihminen ei taida kehdata näyttäytyä kanssasi ihmisten ilmoilla.
 
Miksi tältä Björniltä tulee aina vittuilu-vastauksia?
Mikä laki kieltää ottamasta kirpputorilla lego-paketin toisen kädestä? Ei mikään. Eihän se länsimaisen yhteiskunnan normien mukaista ole, mutta jos ei ihminen osaa pitää puoliaan, niin minkäs sille sitten mahtaa. Tämä pikkuvauvojen tasolla oleva käninä on ainoastaan ap:n ja sen toisen äidin välinen asia, siihen ei liity kukaan muu tippaakaan. Myyjä myy sen sille, joka tuote kädessään tulee kassalle ensimmäisenä.
 
[QUOTE="fiia";30227452]Se on palstakovis ja kuvittelee että kaikki pelkää ja kunnioittaa sitä.[/QUOTE]

Melko typerä kommentti. Minäkään en Björnistä juuri perusta, mutta tässä kohtaa kommentin karuus osui melko lähelle käytäntöä.
 
LaMamanMorbid
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30227087:
Mikä laki kieltää ottamasta kirpputorilla lego-paketin toisen kädestä? Ei mikään. Eihän se länsimaisen yhteiskunnan normien mukaista ole, mutta jos ei ihminen osaa pitää puoliaan, niin minkäs sille sitten mahtaa. Tämä pikkuvauvojen tasolla oleva käninä on ainoastaan ap:n ja sen toisen äidin välinen asia, siihen ei liity kukaan muu tippaakaan. Myyjä myy sen sille, joka tuote kädessään tulee kassalle ensimmäisenä.
No tuskin myy jos siitä nousee äläkkä. Ja vaikka joku olisikin sitä mieltä, että 'voi daa, olisit pitänyt puolesi' niin ei noin todellakaan tehdä. Täysin ala-arvoista touhua.
 
LaMamanMorbid
No jo on mielenkiintoista: / Olisipa jännää jos kaikki alkaisikin ottaa vaikka toisen ostoskärryistä tavaraa kaupassa.Eihän ne ole sen kun ei ole maksettu...Kerran kun ostin jotain alennuksessa olevia joulusuklaita yksi ihminen tuli kysymään saako hän osan kun just halusi jotain laatua.No en antanut kuitenkaan.
Mitäh, et antanut!!!! Oletpas törkiä!:heart:
 
vierass
[QUOTE="Vvvv";30226675]Samalla periaatteella voisi sitten kaupassakin repiä esim vaatteet toisen kädestä. Pitääpä muistaa, kun alemyynneissä kulkee, etti kukaan vaan tee moista.
Röyhkeää toimintaa kyllä.[/QUOTE]

Noinhan ne palstamammat on tehneet kaupoissa, kun siellä on ollut rillimukeja kaupan.
 
LaMamanMorbid
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30227506:
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mitä se vittuilu sitten on, kun en itse huomaa syyllistyneeni siihen? Kenelle olen vittuillut ja missä vaiheessa?
Sulle se vittuileva tapa keskustella on varmaan niin arkipäivää, ettet luultavasti edes huomaa olevasi vittumainen. Tosin itse väittäisin, että keskustelutyylisi on lähinnä kylmäkiskoista ja ylimielistä. Mut meitä on moneen junaan. :saint:
 
Sulle se vittuileva tapa keskustella on varmaan niin arkipäivää, ettet luultavasti edes huomaa olevasi vittumainen. Tosin itse väittäisin, että keskustelutyylisi on lähinnä kylmäkiskoista ja ylimielistä. Mut meitä on moneen junaan. :saint:
Jännä yhteensattuma. Mun mielestä nimittäin sun keskustelutyyli on perseestä. Ei paljon pyhimyshymiöt pelasta.
 
  • Tykkää
Reactions: waldemad
LaMamanMorbid
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30227558:
Jännä yhteensattuma. Mun mielestä nimittäin sun keskustelutyyli on perseestä. Ei paljon pyhimyshymiöt pelasta.
Mä vittuilen. Osaan kyllä ja tunnustan. Ehkä sä saat sen mussa esiin. Sydän ilman hymiötä.
 
Nohh
Sulle se vittuileva tapa keskustella on varmaan niin arkipäivää, ettet luultavasti edes huomaa olevasi vittumainen. Tosin itse väittäisin, että keskustelutyylisi on lähinnä kylmäkiskoista ja ylimielistä. Mut meitä on moneen junaan. :saint:
Näinpä. Vuosikaudet täällä roikkunut ja aina "keskustelee" noin. Joskushan tänne ilmestyi joku Björnin "kaveri" harmaana puolustelemaan, kuinka irl Björn on niin ihana ja symppis. Kertoo paljon.
 

Yhteistyössä