Onko parempi tietää, jos mies pettää vai elää tietämättä ihanan miehen kanssa?

Jos saisin kuulla aviomiehen pettävän, en voisi jatkaa yhdessä. Luottamus on suhteessa tärkeintä, ja se olisi silloin menetetty.
Ihan sama olisiko kyseessä kerran hairahtuminen vai pidempi suhde, jossa tunteita mukana.
 
No tieto lisää tuskaa, mutta mä olenkin masokisti :xmas:

Kyllä mä haluaisin tietää jos mua petetään, ja riippuen siitä mitä on tapahtunut vois sitten päättää että kuinka elämä jatkuu siitä eteenpäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
Ehdottomasti voisin ja lentäiskin. Tai mä kyllä tästä haluaisin lähteä, mies sais jäädä tähän. Mulla on parempaakin tekemistä elämälläni, kuin olla pettäjän kanssa.
 
Rukoilijasirkka
Mitä järkeä olis olla semmosen kanssa, joka vaan huijais mennen tullen? Mä ainakin haluan tietää miehestäni kaiken. Ja jos joku pystyy pettämisen salata toiselta täysin, niin sen pahempi, millainen psyko pitäisikään olla, ettei toinen edes huomaisi mitään.
 
Njaa. Olettaen, että petos olisi tapahtunut vain kerran ja joskus monen monta vuotta sitten, niin en mä ehkä haluaisi tietää, jos kukaan muukaan (mun kaverit, miehen kaverit, kukaan muu kuin mies itse ja tämä toinen osapuoli) ei tietäisi. Tuntuu jotenkin niin hullulta erota asian takia, joka on tapahtunut monta vuotta sitten, vaikkapa suhteen alussa kun ei ollut vielä kihloja tai muitakaan sitoumuksia. Sillä erohan siitä tulisi, jos saisin tietää että mies on pettänyt.
Mutta jos se tapahtuisi nyt, niin haluaisin kyllä tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
En voi vannoa. Voi olla, että jatkaisin yhteistä taloudenpitoa kuten ennenkin, jos asia pelkästään minusta kiinni olisi, mutta seksi loppuisi ja sen etsisin jostain muualta tai pysyisin selibaatissa.
 
vieras
En haluaisi että mulle tultais "kertomaan" mitään. Jos asia ois vaikka vanha ja tapahtunut aikapäiviä sitten jonkun avioliiton huonon vaiheen aikana ja se ois ollutta ja mennyttä ja oltais elelty onnellisena jo vuosia. .. Sit joku ystävällinen (?) tulis ja kertois, niin eläisin kyl mieluummin onnellisen tietämättömänä koko tapauksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Mä en jaksa uskoa ihmisen yksiavioisuuteen. En voi pettyä, kun pidän mielessä sen mahdollisuuden aina. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Suhde ei minun mielestäni voi fyysiseen harhahyppyyn kaatua. Henkistä, pitkää suhdetta toiseen pitäisin suurempana pahana.
Täydellinen peesi :wave: En mä nyt tietenkään koko aikaa vello ajatusta että nyt se mies varmaan pettää ku lähtee jonnekkin ilman mua mutta en todellakaan elä pää pilvissä että voisin sanoa että´minun mieheni ei 100% varmuudella petä´
 
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
Voin vannoa :wave:
 
riippuu
Jos mies olisi pettänyt vain kerran ja katuisi, en haluaisi tietää. Jos taas pettää säännöllisesti ja on sen mielestä mukavaa puuhaa, haluaisin tietää. Ensimmäisen vaihtoehdon kohdalla tuskin heittäisin pihalle vaikka saisinkin tietää, mielummin olisin tietämättä. Jälkimmäisen kohdalle kyllä jättäisin.
 

Yhteistyössä